•  

«Заправка» учасників АТО: практика корпоративної соціальної відповідальності українського бізнесу

Основою цивілізованого бізнесу є турбота про клієнта, а отже, про суспільство. Ця турбота яскраво проявляється у корпоративній соціальній відповідальності (КСВ). В умовах війни на Донбасі український бізнес, як і волонтерський рух, виявляє активність у вирішенні питань учасників АТО. Роль бізнесу у реформуванні країни та його участь у суспільному житті ГУРТ розглянув на прикладі співпраці ГО «Захист Патріотів» з АЗК «ОККО».

У жовтні 2014 року ГО «Захист Патріотів» спільно з колишніми військовослужбовцями Великобританії розробили курс «Медик військ спеціального призначення» для підрозділів спецпризначенців, які діють в українській армії та спецслужбах. Метою курсу є підготовка одного бойового медика на взвод спецпідрозділу для надання якісної та своєчасної допомоги в разі необхідності.

Окрім навичок тактичної медицини, після проходження курсу учасники мають отримати рюкзак медика військ спеціального призначення. Для закупівлі вмісту рюкзака, а саме – спорядження, необхідного для порятунку життів в екстремальних умовах, громадська організація потребувала додаткового фінансування. Таке фінансування ГО «Захист Патріотів» знайшла в бізнесу.

«Сьогодні наша держава переживає непрості часи. Через велику кількість постраждалих на сході українські медики відчувають гострий дефіцит у медичному обладнанні. Близько 90% смертей серед цивільних і військових на сході України трапляються до того, як поранених доправляють до лікарні. Держава зараз не в змозі самостійно забезпечити ці потреби. Наш спільний обов'язок – допомогти», – пояснює причини залучення компанії «ОККО» до спільного проекту з громадською організацією Анна Тиховська, менеджер з корпоративної соціальної відповідальності ПАТ «Концерн Галнафтогаз» Мережа АЗК «ОККО».

Щоб забезпечити необхідні умови для надання першої медичної допомоги,  нафтогазова компанія запровадила нові правила у межах свого благодійного проекту програми лояльності «Fishka». Згідно з правилами збору коштів, кожен власник карти міг долучитися до акції й пожертвувати будь-яку кількість накопичених балів на реалізацію проекту. Врешті за програмою ГО «Захист Патріотів» «Медик військ спеціального призначення» військові отримали 180 медичних рюкзаків.

Анна Тиховська розповіла про механізм співпраці з метою забезпечення медиків спеціалізованим обладнанням: «Підсумовуючи результати, ми підраховували зібрані бали, переводили їх в грошовий еквівалент, закуповували необхідне обладнання, яке потім передавали ГО «Захист патріотів».

Відповідальність компанії за свої дії не лише перед клієнтом, а й перед суспільством є наслідком тривалої стратегії соціально корпоративної відповідальності АЗК «ОККО». Ще з 2008 року компанія долучилася до Глобального Договору ООН, сприяючи таким чином впровадженню у бізнес- практику принципів у сфері прав людини, стандартів праці, охорони навколишнього середовища та боротьби з корупцією.

Станіслав Грещишин, координатор ГО «Захист Патріотів», зазначив, що спільний проект з «ОККО» – не перший досвід подібного партнерства для організації. «Представники бізнесу розуміють цінність того, чим ми займаємося. Робочий процес відбувається достатньо легко», – коментує співпрацю з бізнесом Станіслав Грещишин.

Сьогодні бiзнес і громадський сектор набагато швидше реагують на потреби суспiльства. На думку Аліни Бочарнікової, менеджера соцiальних проектiв ТОВ Соцiaльний консалтинг «Параграф», подiї на Майданi стали поштовхом для розробки КСB мережi. 12 січня 2015 року указом Президента України була схвалена Стратегія сталого розвитку «Україна – 2020».

Аліна Бочарнікова пояснює: «Бiзнес переформатовується – стає більше соцiально вiдповiдальним. Екологiчнicть, економiчнiсть, позитивний соціальний ефект стають пріоритетом. Виникають комерційні компанії, які поза своєю основною діяльністю вирішують проблеми учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб. КСВ починається у голові керівників. Наявність громадянського суспільства сприяє збільшенню кількості підприємців, які можуть і готові допомагати. Допомога проявляється у готовності стати спонсором, надати безкоштовно приміщення, послуги, провести соціальні акції».

Станіслав Грещишин, координатор ГО «Захист Патріотів», вважає  роль бізнесу у вирішенні суспільних проблем дуже вагомою: «Захищаючи Україну у бою, українські військові захищають у тому числі й бізнес. Бізнесу не йдуть на користь війни та конфлікти, тож із цього боку підтримки армії не бракує». 

Контакти

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 1  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.