•  

+ Пiдписатися

Підготовка медіа-звітів із заходів: декілька порад від редактора порталу ГУРТ   

Окрім статутної діяльності, громадська організація має створювати інформаційні приводи у вигляді заходів чи подій, через висвітлення яких доноситиме свої ідеї до широкого загалу. Однак не варто розраховувати винятково на активність засобів масової інформації.

За наявності власного сайту найкращим рішенням буде публікація медіа-звітів із використанням мультимедіа (фото, відео, слайд-шоу), коментарями учасників, описом очікуваних результатів.

УВАГА! Звіт, як жанр журналістики, передбачає хронологічний виклад усього, що відбувається в межах заходу, зосереджуючись на деталях шляхом використання прямої мови учасників. Звіти можуть бути інформаційними (повідомляти про хід події) або аналітичними (показувати взаємозв'язки між судженнями, оцінками, пропозиціями, що містяться в промовах, із реальними процесами в житті суспільства або громади).

Особливості написання медіа-звітів:

- транслювання ідей і мети заходу;

- максимальна точність;

- хронологічна послідовність і логічність викладу;

- встановлення причинно-наслідкових зв’язків;

- уважність до імен, прізвищ та посад учасників;

- використання оптимальної кількості якісного ілюстраційного матеріалу;

- грамотність;

- лаконічність;

- оперативність (висвітлення онлайн або протягом дня після завершення події).

Інформуйте про свою діяльність та розвивайте громадянське суспільство України

разом із ГУРТом!

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 8  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!


 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.