bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на постачання послуг зі створення логотипу та розроблення нового дизайну веб-порталу ГУРТ
14.09.2017

Ресурсний центр ГУРТ запрошує юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які працюють у сфері дизайну та веб-дизайну, подавати свої заявки для участі у відкритому тендері на постачання послуг зі створення логотипу, основ візуальної комунікації та розроблення нового дизайну веб-порталу Ресурсного центру ГУРТ. Дедлайн для зголошення - 28 вересня 2017 р.

Технічне завдання.

Лот 1. Створення логотипу та основ візуальної комунікації Ресурсного центру ГУРТ:

  1. Розробити креативну стратегію для створення візуальної ідентичності.
  2. Розробити логотип та констант, створити носії візуальної ідентичності для організації.
  3. Оформити брендбук, де описано всі правила використання та створення елементів візуальної комунікації.

Лот 2. Розроблення нового дизайну веб-порталу Ресурсного центру ГУРТ:

  • Розробити концепцію веб-дизайну.
  • Розробити архітектури, UX та UI.
  • Підготувати до передачі програмістам.

Заявка повинна включати:

  1. Лист на офіційному бланку заявника про участь у тендері, підписаний уповноваженим представником заявника, із зазначенням лоту (лотів), на які подається заявник.
  2. Коротку інформацію про постачальника послуг включно з кодом ЄДРПОУ для юридичних осіб або ІПН для фізичних осіб-підприємців.
  3. Опис відповідного досвіду роботи зі зразками робіт (портфоліо).
  4. План виконання робіт/надання послуг окремо для кожного лоту (чітко зазначені етапи та строки виконання робіт).
  5. Повну вартість виконання робіт/надання послуг окремо для кожного лоту (із зазначенням ПДВ).

Критерії оцінки заявок:

  1. Відповідність технічному завданню.
  2. Креативність (на основі портфоліо).
  3. Строки виконання робіт.
  4. Цінова пропозиція.

Кожен учасник тендеру може подати лише ОДНУ заявку:

  • на Лот 1 чи на Лот 2;
  • на обидва лоти.

Перевага надаватиметься заявкам, що включають обидва лоти.

Графік проведення тендеру:

  • Уточнюючі запитання приймаються виключно електронною поштою на адресу [email protected] з темою листа «Тендер дизайн» до 18:00 19 вересня 2017 р.
  • Відповіді на уточнюючі запитання будуть опубліковані у вигляді доповнення до цього оголошення не пізніше 21 вересня 2017 р.
  • Заявки приймаються електронною поштою на адресу [email protected] з поміткою «Тендер дизайн» до 18:00 28 вересня 2017 р.
  • Усі учасники тендеру отримають повідомлення про його результати не пізніше 4 жовтня 2017 р.
  • Підписання контракту з переможцем тендеру не пізніше 6 жовтня 2017 р.
  • Очікуваний початок виконання робіт/надання послуг 9 жовтня 2017 р.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.