Тендер на обрання постачальника послуг з розробки і впровадження комунікаційної кампанії

Проект USAID «Агросільрозвиток» оголошує тендер на надання послуг з розробки і впровадження комунікаційної кампанії зі зміни поведінки сільськогосподарських малих і середніх підприємств (МСП). Дедлайн - 20 березня 2018 року. 

Опис комунікаційної кампанії

Загальною метою кампанії буде перехід максимальної кількості підприємств від мислення в категоріях збільшення власної частки у ланцюгу постачання до співпраці з партнерами задля взаємовигідного розвитку ринку (value-chain thinking). Мислення у категорії value-chain збільшує доходи фермерів, коли вони:

1) розуміють можливості ринку та зосереджують увагу на виробництві  продукції, яка користується попитом споживачів;

2) завдяки удосконаленню своїх послуг (наприклад, покращення якості, надійності, або ексклюзивності пропозиції) отримують пріоритет у якості постачальника.

Цільові аудиторії:

  • Власники та управлінці малих і середніх аграрних підприємств, що працюють у секторах: овочі, фрукти та ягоди, молоко і м’ясо.
  • Інші учасники ланцюгів доданої вартості у секторах овочів, фруктів та ягід, молока і м’яса: фермерські господарства, заготівельники, трейдери, сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи.

 Комунікаційна кампанія будуватиметься на основі даних дослідження 500 аграрних МСП, проведених GfK на замовлення проекту USAID «Агросільрозвиток» у грудні 2017-лютому 2018 та інформаційних повідомлень, що будуть надані проектом відібраному постачальнику.

Комунікаційна кампанія має бути комплексною, включати створення різнопланових продуктів та поширення їх різними інформаційними каналами.

Від обраного в результаті цього тендера Постачальника очікуватиметься виконання таких завдань (список не є вичерпним, окремі елементи можуть додаватися або вилучатися в результаті перемовин з проектом USAID «Агросільрозвиток»):

  • Розробка креативної ідеї та слоганів комунікаційної кампанії на основі меседжів, що будуть запропоновані проектом «Агросільрозвиток» відібраному постачальнику.
  • Розробка візуальної та графічної концепції кампанії.
  • Проведення фокус груп.
  • Розробка інструментів кампанії, або їх складових (залежно від узгодженого із Проектом переліку каналів комунікацій) наприклад: відео і радіо роликів, друкованих і інтернет-матеріалів, концепцій і календаря заходів тощо.

Порядок участі в тендері

Для участі в тендері зацікавлена організація повинна надати проектові «Агросільрозвиток»:

  • короткий аналіз цільової аудиторії майбутньої кампанії
  • перелік найбільш релевантних, на її думку, каналів комунікації для цієї кампанії
  • кошторис на виконання такого базового переліку завдань:
  • Розробка креативної ідеї та слоганів комунікаційної кампанії
  • Розробка графічної концепції кампанії
  • Проведення фокус-групи
  • Написання сценарію відео-ролика тривалістю 30-60 с
  • Написання сценарію аудіо-ролика тривалістю до 30 с
  • Розробка ТЗ на проведення заходу (формат: день поля)

Компанії чи організації, зацікавлені взяти участь у конкурсі, просимо надсилати пропозиції до 14:00 20 березня 2018 р. на адресу: [email protected]

Всі питання чи запити на отримання пояснень стосовно цього конкурсу повинні подаватися у письмовій формі Ігорю Лазаренку, менеджеру з питань контрактів та грантів проекту «Агросільрозвиток», на адресу [email protected] не пізніше 15:00 16 березня 2018р.

Докладніша інформація про тендер – у повному тексті оголошення.

Інформація про проект USAID «Агросільрозвиток»

Проект «Підтримка аграрного і сільського розвитку» («Агросільрозвиток») – це проект, що фінансується USAID та реалізується компанією Кімонікс Інтернешнл Інк..

Метою проекту «Агросільрозвиток» є сприяти всеохоплюючому і стійкому економічному зростанню шляхом розвитку сільського господарства і створення більш привабливих умов проживання в сільській місцевості України.  Проект працюватиме на національному та регіональному рівні та приділятиме особливу увагу розвитку сільського господарства у південних та східних регіонах країни.

Цілі проекту:

  1. Удосконалення законодавчої та нормативної бази і управління аграрним сектором.
  2. Збільшення обсягу інвестицій, підвищення продуктивності, рівня зайнятості й доходів у сільськогосподарському секторі.
  3. Поліпшення добробуту сільських громад і виробників, які наразі витіснені на узбіччя економічного розвитку.

Контакти

  • Ігор Лазаренко
  • менеджер з питань контрактів та грантів
  •  [email protected]
  • USAID
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.