bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Оголошення можливостей для бізнесу
19.01.2024

ОГОЛОШЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ДЛЯ БІЗНЕСУ

 

Дата оголошення: 19.01.2024;

Номер: 1010413-29;

Тема: Мережевий розвиток та відбудови у місті Миколаєві включаючи інфраструктуру, економіку та соціальні проекти, ключовими аспектами для розвитку таких як: транспортне перевезення, освіта, охорона здоров’я. «Network development and reconstruction in the city of Mykolaiv, including infrastructure, economy and social projects, key aspects for development such as transportation , education, health care», який діє до 31.12.2024 р.

Контактуючий орган: Благодійна організація «Українська освітня платформа»;

Кінцевий термін подання листа зацікавленості: 29.01.2024.

 

БО «Українська освітня платформа», у співпраці зі своїм партнером DanChurchAid в рамках реалізації проєкту «Reconstruction of social infrastructure in Mykolaiv through a strong civil society» запрошує кваліфікованих постачальників однієї або кількох із наведених нижче товарів і послуг відгукнутися на це оголошення. Постачальники, які відгукнулися на дане оголошення та надали необхідну інформацію, можуть бути запрошені до участі в Процедурі закупівлі за відповідним лотом(ами).

 

Необхідні товари та послуги / Goods and services needed:

Партія товарів Lot/ Sup/Ser

Закупівля та доставлення товарів та послуг / Procurementanddeliveryofgoodsand services

Партія товарів / Lot SUP1

Ноутбуки та комплектуючі до ноутбуків/Laptops and components for laptops

 

Партія товарів / Lot SUP2

Принтер/Printer

 

Партія товарів / Lot SUP3

Товари для забезпечення офісу/Office supplies

 

Партія товарів / Lot SUP 4

Мобільний зв’язок/Mobile communication

 

Партія товарів / Lot SUP 5

Роздаткові матеріали для фасалітаційних сесій/Handouts for facilitation session

 

Партія товарів / Lot SUP 6

Візуальні матеріали для проекту/Visibility materials for the project

 

Партія товарів / Lot Ser 1

Послуги з організації заходів (в тому числі фасалітаційних сесій, тренінгів), що включає перевезення, проживання, харчування та кейтерінг / Event organization services (including facilitation sessions)

 

Партія товарів / Lot Ser 2

Транспортні витрати фасилітаторів

 

Партія товарів / Lot Ser 3

Тренерські послуги

 

Партія товарів / Lot Ser 4

Менторський супровід

 

Партія товарів / Lot Ser 5

Підвищення кваліфікації для працівників УОП

 

Партія товарів / Lot Ser 6

Таргетована реклама

 

Партія товарів / Lot Ser 7

Програмне забезпечення

 

 

Зацікавлені постачальники повинні надати наступну інформацію:

- у постачанні яких товарів чи послуг ви зацікавлені (із зазначенням лоту і предмету);

- найменування компанії  та контактні дані;

- короткий опис діяльності організації та основних напрямків діяльності;

- досвід роботи з таким видом постачання/послуги.

 

До заявки також мають додаватися копії документів:

 

- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- свідоцтво платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ. У випадку, якщо учасник не є платником ПДВ – витяг з реєстру платників єдиного податку (за наявності).

 

 Це суто інформація про ділові можливості, яка не є зобов’язанням щодо купівлі чи будь-якою іншою формою договірних зобов’язань із Благодійною організацією «Українська освітня платформа», але може бути використана для запрошення Вас до закупівлі згідно Вашого повідомлення.

 

Всю інформацію просимо надсилати до Благодійної організації «Українська освітня платформа» поштою на адресу м. Львів, вул. Лижв’ярська, 22, або на електронну пошту [email protected].

 

Кінцевий термін подачі заявок: 29 січня 2024 року о 17.00 (за київським часом).

 

Контактна особа - менеджерка з закупівель УОП Крат Ірина - +380989429288.

 

Дякуємо за увагу та сподіваємось на співпрацю!

Контакти

  • 098-94-29-288 Ірина

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.