bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Girlz in ICT: дівчата відкрили нові можливості для свого розвитку в IT-галузі
28.04.2016

18 квітня 2016 року у київському офісі «Майкрософт Україна» відбулася подія «Girlz in ICT». Захід  мав на меті заохотити дівчат під час вибору професії в IT керуватися не стереотипами, а особистими інтересами й здібностями. Подія, організована «Майкрософт Україна» спільно з Ресурсним центром ГУРТ, зібрала 75 учасниць. Серед них були студентки та випускниці ІТ-спеціальностей, ІТ-менеджерки, програмістки, а також випускниці інших професій, що планують розвивати кар’єру в ІТ.

Міжнародний день «Girlz in ICT» започаткований корпорацією «Microsoft» для того, аби з гідністю оцінити інтереси та сильні сторони дівчат і заохотити їх обирати професії в галузі інформаційно-комунікаційних технологій.

Під час відкриття події Тетяна Марушевська, директорка з маркетингу та операційного управління «Майкрософт Україна», запрошувала дівчат будувати кар’єру в галузі IT: «Світ постійно змінюється, перетворюється на гігантську віртуальну мережу, де все між собою пов’язано. У майбутньому IT буде в усіх сферах життя. Щоб залишатися конкурентноспроможною на сучасному ринку праці, необхідно стежити за новими технологіями. Історія доводить це  фактом існування трьох індустріальних революцій, які відбувалися у зв’язку з появою пароплава (1760-1840), електрики (1870-1940) і комп’ютера (1960-2015). Зважаючи на попередній досвід і швидкість технологічного розвитку сьогодні, наступна революція дуже близько. За бажання ви можете стати її ініціаторками, адже дівчата в IT – не випадковість, а реальність».

Більше переконливих аргументів щодо побудови кар'єри дівчат у галузі IT від Тетяни Марушевської дивіться у відео її виступу за посиланням.

Про необґрунтованість стереотипів щодо ролі жінки в IT продовжила розмірковувати Аліна Севастюк, керівник відділу з розвитку бізнесу КПМГ в Україні і член правління «Українського жіночого фонду». Під час своєї презентації «Тренди в бізнесі: бути готовою до змін» спікер навела дані досліджень ринку праці та запевнила, що для кар’єрного зростання готовність до змін у професійному та інтелектуальному плані важливіша за гендерну приналежність: «Існує п’ять нестримних потоків змін: людина, глобальна економіка, фізичне оточення, навички та команда. Серед найголовніших трендів, які матимуть вплив на бізнес та уряди до 2030 року, – тренди, пов’язані з можливостями конкретної людини, економікою та фізичним оточенням. Щоб встигати за змінами, необхідно набувати нових професійних та особистісних навичок, а саме: адаптивне мислення, міжкультурна компетентність, вміння працювати з новими медіа й ефективно діяти дистанційно. Крім того, дуже важливо мати знання за межами власної спеціалізації. Намагайтеся робити щось, що є нетиповим для вас. Саме на перетині дисциплін виникають цікаві стартапи й ідеї». Про практичні навички майбутнього, дані соціологічних досліджень і значення вольового характеру жінки для успішної кар'єри дивіться у відео доповіді.

Серед учасниць заходу були дівчата, для яких IT є джерелом дослідження в несуміжній з IT галузі науки. Уляна Попова, аспірантка кафедри соціальної роботи та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, пояснює свій інтерес до заходу у галузі IT: «Я досліджую місцеві громади, об’єднані територією або певною спільною ідеєю. Саме тому під час події «Girlz in ICT» мені цікаво дізнатися, як сфера IT може сприяти комунікації різних членів громади, наприклад, громади переселенців. Завдяки хмарним технологіям, різним комунікаційним платформам можна підтримувати зв’язок, де б ви не перебували».

Відповідно до власних кар’єрних інтересів під час другої половини заходу учасниці мали можливість обрати для себе одну з трьох паралельних сесій.

Доповідачками сесії «IoT: технології, які дозволяють з'єднати датчики, сенсори і програмне забезпечення для управління фізичним середовищем» стали переможниці IoT лабораторії «Майкрософт Україна».

Сесію на тему Інтернет речей відкрила Леся Кондратюк. Представниця проекту OpenWorld розповіла про те, як студенти курсу філософії, який викладала пані Леся, зацікавилися її галуззю IT і разом започаткували проект комфортного міста для незрячих.

Про значення саморозвитку та командної роботи на шляху до успіху проекту PuppyCare у межах IoT лабораторії «Майкрософт Україна» розмірковувала Наталя Гвоздецька. Детальніше про механізм роботи розробленої командою системи догляду за тваринами PuppyCare дізнавайтеся у відео її виступу.

Співзасновниця проекту RoboEcoBoxKid Вікторія Гайдар поділилася з учасницями сесії на тему Інтернет речей власними спостереженнями успішної співпраці з чоловічою командою IT-спеціалістів. Вікторія разом із колегами розвиває проект системи розумного вирощування рослин із дотриманням ідеальних кліматичних умов.

Власні проекти мали не лише спікери сесії на тему Інтернету речей. Одна з учасниць, Ірина Головня, випускниця НТУУ «КПІ», яка зараз працює net розробницею, розповіла про свою ідею, що перебуває на стадії реалізації: «Ідея мого проекту має глобальний вимір, адже, крім використання IoT, передбачає інтеграцію з мобільними додатками. Проект уже стартував, проте я шукаю можливості для його просування. На сьогодні нам бракує лише платформи – Arduino або Raspberry Pi. На цьому заході я дізналася про IoT лабораторію «Майкрософт Україна», завдяки якій я можу розвивати свої проекти, як це вдалося доповідачкам сесії про Інтернет речей».

Тему «Digital marketing: про ‪#‎SMM і не тільки» під час Girlz in ICT розкрив Володимир Галіка, керівник діджитал-агенства Engine. На основі фактів та яскравих прикладів з власного досвіду Володимир показав, як соціальні мережі можуть сприяти розвитку певного проекту.

Учасниці сесії «Digital marketing» мають велику мотивацію використовувати та поглиблювати здобуті знання для своєї професійної діяльності: «Володимир Галіка поділився практичним досвідом щодо того, як розвивати сторінку бізнесу в соціальних мережах, скільки це приблизно коштує, який контент зараз сприймається найкраще і якими є особливості української інтернет-аудиторії. У професійній діяльності я хотіла б займатися саме digital marketing, щоб доносити до українського споживача інформацію про IT-інновації, за якими я бачу наше майбутнє», – поділилася своїми планами щодо можливого працевлаштування Анна Коноводова, студентка програми MBA у Київському національному економічному університеті.

Слухачки доповіді технічного євангеліста «Майкрософт Україна» Маргарити Остапчук отримали теоретичний і практичний багаж знань про сучасні технологічні тренди та досягнення Майкрософта у цьому напрямку. Під час сесії «Програмувати – це легко. Час шкодити в Azure» дівчата також почали створювати свій власний сайт в хмарі.

Після завершення заходу учасниці мали нагоду поспілкуватися між собою, обмінятися контактами та новими ідеями.

Анастасія Голуб, студентка Інституту міжнародних відносин КНУ імені Тараса Шевченка, яка працює у галузі маркетингу та консалтингу, розповіла про свої враження від заходу та спілкування з учасницями: «Ми в правильній пропорції отримали нові знання та заряд енергії для втілення нових ідей. Приємно зазначити, що я вперше була на заході, де зібралося так багато розумних і цілеспрямованих жінок. Незважаючи на те, що сьогодні жінки мають багато можливостей для свого розвитку й побудови кар’єри, у головах як чоловіків, так і жінок спостерігається стереотипне мислення, ніби багато дверей, особливо з технічних спеціальностей, для жінок закриті. Насправді усі двері відкриті – просто не треба боятися у них входити. Сподіваюся, в майбутньому сміх викликатиме не вислів «Вона не вміє варити борщ», а вислів «Вона не вміє кодити».

Фото: Сергій Левін

Зйомка відео: Вікторія Алексєєва, Влад Степаненко, Валерія Омельченко

Монтаж: Влад Степаненко, Максим Бакалов, Валерія Омельченко

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.