Семінар з практичного фінансового менеджменту в неприбутковому секторі

Семінар «Практичний фінансовий менеджмент в неприбутковому секторі» буде цікавим для фінансових менеджерів НПО. Протягом семінару будуть розглянуті питання, що стосуються основних законодавчих норм, що регулюють побудову фінансового обліку неприбуткових організацій, стратегічного планування як основи для системи фінансового менеджменту, фінансової структури неприбуткової організації. День навчання буде присвячено розгляду  пайплайн-менеджменту та пайплайн-аналізу. 

Коротка програма семінару.

1День.

  • Основні законодавчі норми, що регулюють побудову фінансового обліку неприбуткових організацій.
  • Стратегічне планування як основа для системи фінансового менеджменту.
  • Фінансова структура неприбуткової організації.
  • Посібник з фінансового управління, основні розділи та правила.
  • Системи фінансової звітності для неприбуткових організацій.
  • Фінансові управлінські технології.
  • Внутрішні та зовнішні аудиторські перевірки. Правила та процедури, які повинні бути задокументовані в Посібнику з аудиторських перевірок.

2 день.

  • Податки і податкова стратегія.
  • Трудові ресурси в системі фінансового менеджменту.

3день.

Управлінський облік як одна із основних складових фінансового менеджменту неприбуткової організації.

  • Основні  принципи організації  управлінського обліку в системі загального фінансового менеджменту.
  • Особливості управління надходженнями і витратами НПО (системи калькуляцій).
  • Фінансове планування та побудова бюджетів неприбутковими організаціями як основи фінансового менеджменту.
  • Оцінка ефективності діяльності некомерційних підприємств.

 4 день.

  • Пайплайн-менеджмент.
  • Звіт про рух грошових коштів як інструмент управління грошовими коштами організації.
  • Власний внесок організації, порядок визначення та підтвердження:
  • Правила та процедури управління майном організації (придбання, використання в періоді дії грантової угоди, ліквідація та відчуження.)
  • Правила та процедури здійснення закупівель товарів та послуг. Основні відмінності та порядок документообігу.
  • Системи внутрішнього контролю для ефективної діяльності організації.
  • Компоненти внутрішнього контролю.

Контакти

  • Контактна особа: Кісільова Інна
  • реєстрація за тел.: (044)461-96-97
  • або osvita@nikland.com.ua
  • подробиці на сайті:http://www.kompas.com.ua/programs/show.php?id=190&level=buhg
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.