В рамках моніторингу (літо-осінь 2015) оцінювали зручність користування сайтами трьох українських міністерств (usability) та їхньої інтерактивності у роботі з користувачами. Окремо опитали журналістів, що вони думають про роботу урядових сайтів.
Найбільше вразив сайт МВС – прогресивний міністр та проблемний сайт, через який неможливо подати запит на інформацію. Відповідно, одна з наших ключових рекомендацій звучить наступним чином: МВС необхідно прибрати з сайту пояснення щодо неприйняття інформаційних звернень через електронну пошту, а також оновити на сайті текст закону «Про звернення громадян» відповідно до внесених змін 2 липня 2015 р.
Ми оцінювали зручність користування сайтами (usability), інтерактивність у роботі з користувачами та проаналізовали опитування журналістів щодо їхньої оцінки урядових сайтів. За результатами дослідження, найбільше зауважень є до роботи сайту МВС, у той час, як сайт МОН є найбільш адаптованим до потреб користувачів.
Цікаво дізнатися більше? Лінк на дослідження: http://bit.ly/govua_zvit
Детальніше про результати моніторингу можна прочитати: http://internews.ua/2015/09/results-of-monitoring-of-government-websites/
Коментарі