Зараз ми (Інститут лідерства та управління УКУ) разом із НУ ім. І.Франка досліджуємо використання некомерційного маркетингу громадськими організаціями України. Маркетинг, також і соціальний, спрямований на досягнення цілей організації, на ефективне виконання поставлених завдань.
В бізнесі цілі - отримання прибутку, збільшення обсягів збуту, збільшення частки ринку… Бути ефективним, значить бути першим у прибутку, мати більшу частку ринку, … Саме ці цифри виводять бізнес-організацію на перші позиції рейтингів.
А як серед ГО? Ефективність ГО – це першість, це статус НАЙкращий, НАЙінноваційніший, НАЙпрофесійніший,…?
Чи показником власної ефективності мало б бути число інших ГО, яким ми допомогли зрости у їхній ефективності ?
Не переконаний, що однакові мірила варто застосовувати чи адаптовувати в різних секторах (бізнес-держава-"третій сектор"). Думаю, що ефективність ОГС має вимірюватися через наслідки їх діяльності. А цифри, кількість чогось по відношенню до чогось залишимо статистикам :-)
Коментарі
Не переконаний, що однакові мірила варто застосовувати чи адаптовувати в різних секторах (бізнес-держава-"третій сектор"). Думаю, що ефективність ОГС має вимірюватися через наслідки їх діяльності. А цифри, кількість чогось по відношенню до чогось залишимо статистикам :-)