bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Корпоративна соціальна відповідальність: 2012-2013
21.02.2013

19 лютого 2013, Київ - Центр КСВ презентував аналітичну доповідь «Розвиток КСВ в Україні у 2012 році. Прогнози на 2013 рік».

Під час презентації було представлено головні напрями розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні в 2012 і прогнози на 2013 році. Головні тренди розвитку КСВ в Україні були виокремленні на основі дослідження документальних та інтернет-джерел, а також - аналізу анкетування представників впливових компаній. 

Серед подій у сфері КСВ, які відбулись у 2012 році і вплинули на подальший розвиток соціальної відповідальності, у звіті відзначено: CSR MARKETPLACE, Національний конкурс бізнес-кейсів з КСВ, CSR Academy, проект «Відповідальне лідерство», Індекс Прозорості сайтів з КСВ. Експерти відзначили факти, які вказують на якісні зміни, що відбулися в цій сфері, а саме:

  • усвідомлення компаніями необхідності КСВ;
  • розробку Концепції національної стратегії з КСВ;
  • підвищення уваги ЗМІ до КСВ;
  • тенденцію до більшої масштабності та системності КСВ-проектів

Марина Саприкіна, виконавчий директор Центру, відзначила: «Досліджуючи практику вітчизняних компаній ми встановили, що, незважаючи на економічний спад, поширення практик корпоративної соціальної відповідальності безупинно продовжується. Український бізнес має великий потенціал, а компаній, які піклуються про своїх співробітників, споживачів і партнерів стає дедалі більше. Ми вдячні членам Центру і партнерам за допомогу у підготовці цієї доповіді. Маємо надію, що доповідь «Розвиток КСВ в Україні» стане щорічною». 

Основні висновки звіту:

1) Серед головних трендів розвитку КСВ-2012: систематизація і централізація проектів КСВ, поява посад КСВ менеджерів в компаніях, розробка системи оцінювання ефективності проектів, збільшення інтересу компаній до корпоративного волонтерства, співробітництво НДО та бізнес-структур. Знаковою подією стало і активне приєднання УССП до адвокаційної діяльності щодо прийняття Концепції національної стратегії КСВ. 

2) Збільшення кількості нефінансових звітів компаній (з 15 у 2011 до 35 у 2012 році) вказує на поширення практики КСВ серед українських компаній. Найкращі звіти 2012 року: «АрселорМіттал Кривий Ріг» (1 місце), звіт Platinum Bank (2 місце), звіт «Галнафтогаз» (3 місце). Проте, вітчизняні компанії ще не досконало володіють навичками нефінансової звітності. Серед помилок, які допускали компанії під час підготовки звітів можна назвати: незбалансованість інформації (подаються тільки позитивні дані), недостатній рівень висвітлення практики взаємодії зі стейкхолдерами, відсутність інформації стосовно впровадження корпоративної соціальної відповідальності в стратегію компанії. 

3) Головні проблеми розвитку КСВ у 2012 році: неприйняття Концепції національної стратегії розвитку КСВ, відсутність консолідації зусиль центрів, що займаються розробкою КСВ,низький рівень обізнаності із сутністю серед працівників компаній всіх рівнів, мімікрія благодійних та іміджевих проектів під проекти з КСВ, економічний спад.

4) Серед головних ризиків у впровадженні КСВ-2013 можна назвати: відсутність системних знань і навичок впровадження КСВ, фінансові проблеми бізнесу, пов’язані з економічною кризою. 

5) Головними трендами у сфері КСВ в 2013 року стануть: інтеграція проектів з КСВ у бізнес-стратегію компаній; збільшення комунікаційних потоків, фокусування уваги КСВ-стратегії на споживачеві; збільшення комунікаційних потоків, поширення ідей і практик корпоративного волонтерства.

Важливим для України залишається також долучення держави до підтримки і поширення ідей КСВ. Прийняття і реалізація Концепції Національної стратегії з КСВ стане, на думку експертів, не тільки головною подією в сфері КСВ в Україні, а і головним стимулюючим фактором її розвитку. 

З питань отримання аналітичного звіту, звертайтесь до PR-координатора Крістіни Роман,

Про Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності»:

Провідна експертна організація з КСВ в Україні, член Правління Глобального договору ООН (2010-2012). Національний партнер CSR Europe (Бельгія) та WBCSD (Швейцарія). Організація об’єднує 36 компаній України. Центр надає консультації з питань розробки стратегії, програм та комунікацій з КСВ, проведення моніторингу та оцінки ефективності проектів, підготовки і верифікації нефінансової звітності. Детальніше www.csr-ukraine.org 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.