bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Громадський моніторинг влади   

Громадська експертна перевірка лише «Антикорупційної програми Київської міської ради» та «Оцінки корупційних ризиків у роботі КМР», виявила суттєві організаційні, методологічні та процедурні порушення:

 1.     Організаційна складова. Склад та фаховість членів Постійної Комісії Київської міської ради з питань дотримання законності, правопорядку та запобігання корупції та Комісії з оцінки корупційних ризиків, а саме:

 1.1.         Склад «Постійної Комісії Київської міської ради з питань дотримання законності, правопорядку та запобігання корупції» (http://kmr.gov.ua/uk/comisii/34/sklad)  переважно збігається зі складом Комісії з оцінки корупційних ризиків, що суперечить методології проведення моніторингу та оцінки - оцінка корупційних ризиків у роботі КМР була проведена самими працівниками секретаріату КМР. Виконавці і розробники Програми є працівниками КМР і не можуть самі оцінювати ані свою антикорупційну діяльність ані діяльність депутатів.

 1.2.         Фаховість членів обох Комісій на момент розробки, прийняття та ухвалення рішень, не була оприлюднена. Єдиний експерт, який представився офіційним представником ОГС у Комісії з оцінки Представник 

2. Обсяги фінансування. На 2018 рік Секретаріат КМР запросив з київського бюджету  на організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення своєї роботи у розмірі 91 млн. грн.. Тобто 7,5 мільйонів на місяць витрачає тільки Секретаріат Київської міської ради у складі 5-6 осіб. Більше мільйона гривень на місяць коштує київським платникам податків О-Д-Н-А персона Секртаріату. Управління і відділи фінансуються окремо. Звичайно ж, в цю суму входить і моніторинг і оцінка ...своєї  діяльності.

Це є грубим порушенням методології проведення моніторингу. Частина коштів, що їх витрачає Секретаріат КМР по статті "інформаційно-аналітична діяльність" мають бути спрямовані на фахову оцінку і моніторинг діяльності з-боку громадянського суспільства. Моніторинг і оцінка має здійснюватись експертами, фахівцями з доведеним досвідом.  Склад і фаховість експертів моніторингової групи мають бути оприлюдненими і затвердженими в результаті громадського прозорого жеребкування. Підкреслю - основний критерій відбору - фаховість, що грунтується на практичному досвіді у цій сфері. Факично, має відбуватись свого роду відкритий громадський тендер, адже йдеться про бюджетні кошти і усунення корупційних ризиків. 

з вами була

Людмила Веспер, 
Голова Правління ГО "РУС"
http://rusmgo.wix.com/fem-org 
директор Інформаційно-дослідницького Центру "Український інтелект" ukr-monitor.com.ua/ 
067 3988064, 0934172269

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.