bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

НДІ оголошує тендер на надання послуг з організації заходу
03.02.2020

Національний Демократичний Інститут міжнародних відносин (НДІ) шукає компанію для надання послуг з організації заходу з презентації національної інформаційної кампанії спрямованої на підвищення рівня прийняття представників ЛГБТ+ спільнот. 

I. Про НДІ

Національний Демократичний Інститут (НДІ) є неприбутковою, безпартійною, неурядовою організацією, що підтримує демократичні інституції та здійснює діяльність у кожному регіоні світу протягом більше, ніж тридцяти років. НДІ отримує гранти та заключає договори про співпрацю з метою здійснення місії Федеральних агентств США, в тому числі Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Державного департаменту США (DOS), а також гранти та договори про надання послуг від приватних та міжнародних донорів, зокрема, таких як Фонд Програми Розвитку ООН, Міністерство Міжнародного Розвитку Великобританії (DFID) та Світовий Банк тощо.

Від початку діяльності у 1983 році, НДІ та місцеві партнери працюють над створенням та посиленням політичних та громадських організацій, слідкувають за безпекою виборчого процесу та просувають участь громадян, відкритість та підзвітність уряду. НДІ працює на п’яти континентах з політичними партіями, урядами, парламентами та громадськими утвореннями задля розвитку та посилення демократичних інституцій та практик. Інститут використовує багатонаціональний підхід, який посилює повідомлення, що хоча і не існує єдиної демократичної моделі, та є визначені принципи адаптовані кожною демократією. Така філософія застосовується у більше ніж 132 країнах з моменту заснування НДІ. НДІ є піонером у використанні технологій як невід’ємної частини демократичного розвитку. Інститут допомагає громадянам створити та вдосконалити засоби адвокації, організації та мобілізації у спосіб, що заохочує уряди бути більшою мірою підзвітними та створювати можливості для політичних змін ініційованих громадянами. 

 II. Вступ 

Національний Демократичний Інститут міжнародних відносин (НДІ) шукає компанію для надання послуг з організації заходу з презентації національної інформаційної кампанії (надалі Захід) спрямованої на підвищення рівня прийняття представників ЛГБТ+ спільнот в Україні. Обраний виконавець тісно співпрацюватиме з Програмою Сприяння Рівності ЛГБТІ НДІ для розробки та впровадження усіх компонентів Заходу. Захід відбуватиметься у Києві та транслюватиметься онлайн. Цільовою аудиторією Заходу є основні зацікавлені сторони, включаючи лідерів громадської думки, представників медіа, а також лідерів рухів за рівність для ЛГБТ та їх союзники. 

Коли усі громадяни мають рівну можливість брати участь у суспільних та політичних процесах та прийнятті рішень, суспільні політики ймовірніше ставатимуть прозорими та відповідатимуть потребам, тим самим просуваючи демократію та стабільність. Не зважаючи на суттєві соціальні зміни, що сталися в Україні після Революції Гідності, українські ЛГБТ+ спільноти продовжують зазнавати стигматизації, дискримінації, злочинів на ґрунті ненависті та у цілому є мало представленими у суспільному та політичному житті. 

З метою просування включення ЛГБТ+ спільнот до суспільних процесів в Україні, НДІ впроваджує трирічну програму зі сприяння рівності ЛГБТ+, яку профінансовано урядами Великобританії та Швеції. Завдяки цьому НДІ створює партнерства з громадськими організаціями по всій Україні для розвитку потенціалу у сферах інформування громадськості, комунікації заснованої на доказах та проєктного планування. Після двох років, партнери програми зі сприяння рівності та НДІ усвідомили потребу у поширенні повідомлень про рівність та права людини на широкий загал.. З метою забезпечення сталості існуючих досягнень підтримки зусиль з просування рівності для ЛГБТ+ людей в Україні, було розроблено публічну інформаційну кампанію, засновану на доказах. 

Загальною метою кампанії є розширення сфери дії програми зі сприяння рівності для подальшої зміни сприйняття людьми представників ЛГБТ+, що призведе до підвищення рівня прийняття ЛГБТ+ людей в Україні.

Інформаційна кампанія планується до запуску у березні 2020 року та буде спрямована на посилення голосу спільноти та союзників, що готові підтримати ЛГБТ+ людей публічно з метою збільшення рівня прийняття ЛГБТ+ спільноти в українському суспільстві. Кампанія буде зосереджена на цифрових платформах та включатиме два основні компоненти. 

Перший компонент спрямований на молодь з міст, що має про-Європейські цінності та несформовану думку щодо рівності ЛГБТ+. Основним продуктом цього компоненту є музичне відео за участі відомих українських виконавців і виконавиць, що співатимуть пісню про рівність та любов. Компонент також включатиме інтерактивний механізм залучення, що уможливить кожну людину продемонструвати підтримку рівності онлайн у реальному часі. Другий компонент кампанії спрямований на жінок з міст у віці 30-50 років та буде зосереджений на висвітленні особистих історій сімей з дорослими ЛГБТ+ дітьми.

Основним завданням обраного виконавця буде організація Заходу з презентації кампанії, що викличе інтерес ЗМІ та лідерів громадської думки, що уможливить залучення широкої аудиторії вже на початку кампанії.

III. Обсяг робіт 

НДІ прагне знайти виконавця для планування та забезпечення ефективного впровадження усіх компонентів Заходу, який призваний запустити Інформаційну Кампанію згадану вище. Виконавець тісно працюватиме з Програмою зі Сприяння Рівності НДІ та партнерським PR/Медіа агентством для розробки креативних ідей заходу, комплексної програми заходу та списку спікерів та спікерок і гостей.

Метоюзаходу з презентації кампанії є поінформувати ключові зацікавлені сторони та лідерів і лідерок громадської думки про кампанію та заохотити їх до активного просування кампанії в своїх мережах. Особливий фокус повинен бути зроблений на інтерактивних компонентах кампанії, що б мотивув присутніх та онлайн-гостей заходу до залучення. Захід з презентації кампанії покликаний внести вклад до загальної мети і цілей кампанії та збільшити масштабність, охоплення кампанії та її очікуваних результатів. 

Захід з презентації кампанії буде проведено приблизно у середині березня 2020 у доступній локації, бажано в центрі міста. Очікувана кількість гостей  - до 350 осіб, список гостей буде розроблено НДІ за консультацією з обраним виконавцем та PR/Медіа партнером кампанії. Захід повинен включати інтерактивні компоненти та інструменти залучення, а також забезпечити майданчик для діалогу та групових дискусій. 

Захід повинен транслюватися онлайн та на екранах у шести локаціях по Україні, НДІ очікує, що тендерна пропозиція включатиме детальний опис технічних інструментів і вказівки, що вимагаються для організації трансляцій, а також бюджет для організації трансляції.

Можливість вживання належних заходів безпеки буде вимогою для тендеру, враховуючи наявні ризики загроз щодо прихильників відстоювання рівності для ЛГБТ+ спільнот.

Успішні кандидати отримають усі необхідні деталі з приводу продуктів кампанії. 

Верхня межа бюджету виконаної роботи становить $30,000 доларів з урахуванням ПДВ. Підрядники, що хочуть брати участь у тендері, повинні надати попередній кошторис із зазначенням загальних статей витрат як частину тендерної пропозиції. Економічність та відсоток адміністративних витрат матимуть важливе значення під час розгляду пропозицій.

IV. Критерії обрання виконавця

Усі  надіслані тендерні пропозиції будуть оцінюватися за наступними критеріями:

  • Репутація та досвід;

  • Продемонстроване розуміння інформаційної кампанії та Заходу з презентації кампанії;

  • Загальна креативність технічної пропозиції; 

  • Відповідність запропонованих ідей заявленій меті і формату Заходу 

  • Економічна ефективність.

  V. Порядок подання тендерної пропозиції 

Для перемоги у тендері, агенція-учасник повинна надати креативну та фінансову пропозицію за нижче зазначеними вимогами.

Пропозиція англійською або українською мовою, що зазначає, яким чином виконавець підійде до здійснення елементів, описаних у розділі “Обсяг робіт” та продемонструє наступне:

  • Креативні ідеї проведення Заходу та опис того, яким чином він просуватиме та популяризуватиме продукт кампанії; 

  • Опис різних компонентів заходу та яким чином ідеї координуються між собою;

  • Календар підготовки та впровадження Заходу;

  • Попередній кошторис, що відображає адміністративні витрати, витрати на оренду приміщення, харчування, обладнання тощо; 

  • Відповідний минулий досвід, що включає: (1) приклади здійснення подібних проектів; (2) список клієнтів для отримання рекомендацій.

  • Проєкт пропонованого Договору; 

  • Ім’я для контакту, електронна пошта, номер телефону для комунікації між НДІ та потенційним виконавцем;

  • Короткий опис компанії, що включає:

    • Повну юридичну назву та адресу юридичної чи фізичної особи. 

    • Документи про корпоративну та податкову реєстрацію.

    • Повне ім’я законного представника (президент чи виконавчий директор) компанії (не стосується фізичних осіб).

Крайнім терміном подачі пропозиції є 12 лютого 2020 року о 00:00. Усі пропозиції повинні бути надіслані бажано українською мовою Олександрі Свердловій, Координаторці програми зі сприяння рівності ЛГБТ на адресу [email protected]

НДІ організує брифінг на вимогу зацікавлених компаній. Він включатиме інформацію про контекст заходу та продукту інформаційної кампанії.

Нижче наведено орієнтовний графік процедури тендеру та дати початку та закінчення кампанії:

Запит на комерційну пропозицію розміщено онлайн

31 січня 

Закінчення терміну подачі

12 лютого

Розгляд тендерних пропозицій

14 лютого

Обрання виконавця

17 лютого

Розробка детального плану заходу

24 березня

Захід з відкриття кампанії

10-15 березня

Зустріч з аналізу та оцінки

25 березня

* Наведені дати можуть змінюватися на розсуд НДІ.

Вітається раннє подання документів. НДІ оцінюватиме заявки з урахуванням досвіду виконавця, витрат та можливості задовольнити запропоновані вимоги до інструментів. НДІ може вимагати проведення зустрічей або дзвінків для обговорення пропозицій та зберігає за собою право відмовляти будь-яким або усім пропозиціям. Крім того, НДІ зберігає право розглядати можливість модифікації пропозиції у будь-який час до і протягом її здійснення. НДІ не несе відповідальності за будь-які витрати, що стосуються підготовки, передачі або презентації матеріалів, наданих на запит на комерційну пропозицію, але зберігає за собою право вимагати додаткової інформації перед прийняттям рішення.

Національний Демократичний Інститут Демократичних Відносин (НДІ) шукає компанію для надання послуг з медіа-підтримки інформаційної кампанії, з метою посилення рівня прийняття ЛГБТ-спільноти в Україні.  

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.