bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Інтернет - конференція «Корпоративна соціальна відповідальність: шлях до ваших споживачів»
20.10.2009

Благодійний Фонд Центр Споживчих Ініціатив разом з Українською Мережею Глобального Договору ООН при підтримці проекту Європейського Союзу та Програми Розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні «Спільнота Споживачів та Громадські Об’єднання» оголошує про проведення міжнародної Інтернет - конференції «Корпоративна соціальна відповідальність: шлях до ваших споживачів».

Інтернет - конференція відбудеться 27 - 30 жовтня 2009 року на Порталі Споживача з подальшим розміщенням матеріалів на веб-сайтах Центру Споживчих Ініціативі інших партнерських ресурсах.

Мета конференції – ініціювати діалог між українськими та європейськими експертами, представниками бізнесу та громадських організацій щодо практики впровадження корпоративної соціальної відповідальності, а саме тих її аспектів, які безпосередньо стосуються інтересів споживачів.

Теми конференції:
 

  •   Здоров’я та безпека споживачів
  •   Маркування продукції
  •   Маркетингові комунікації
  •   Менеджмент споживчих скарг
  •   Проект стандарту ІСО 26000: рекомендації з соціальної відповідальності

Щиро запрошуємо вас прийняти участь в он-лайн обговореннях з 27 по 30 жовтня. У разі Вашої зацікавленості ви можете надіслати доповіді до будь якої з зазначених тем.

Вимоги до доповідей:
 

  • Відповідність ідеї конференції : спрямованість на висвітлення аспектів корпоративної соціальної відповідальності, які безпосередньо стосуються інтересів споживачів: ІСО стандарт: керівництво з корпоративної соціальної відповідальності; здоров’я та безпека споживачів; маркування продукції; маркетингові комунікації; менеджмент споживчих скарг.
  •  
  • Актуальність матеріалу : ідеї статей повинні носити інноваційний характер, кейси – приклади «найкращої практики» відповідального ведення бізнесу в Україні та закордоном.
  • Обсяг та Формат: Доповідь не повинна перевищувати 9 тисяч знаків, включно з пробілами. Формат тексту – MS Word .DOC або .RTF .
  • Не носити рекламний характер.
  • Не носити анти-рекламний характер.
  • Етичні норми: матеріали повинні не порушувати етичних та моральних норм, не носити характер расової та релігійної дискримінації
  • Збереження авторських прав: повинно бути підтверджено право на републікацію (у випадку, якщо матеріал вже друкувався в ЗМІ)

Модератор Конференції має право не розміщувати на порталі матеріали, які не відповідають зазначеним вище вимогам.

Спікери:
 

  • Др. Петер Зібер – екс-директор департаменту досліджень Інституту Stitung
  • Warentest, Німеччина
  •  
  • Др. Арнд Хардтке – голова комітету «Підготовка звітності зі сталого
  • розвитку» Німецької асоціації експертів із захисту навколишнього
  • середовища, оргконсультант з питань керування бізнес ризиками.
  •  
  • Андрій Крень – керівник PR- служби компанії «Вітмарк-Україна»
  •  
  • Євгенія Кучмар – керівник групи Контакт центру «Фокстрот. Техніка для дому»
  •  
  • Юлія Щербініна - Радник з питань співпраці між приватним та громадським
  • секторами, Програма розвитку ООН
  •  
  • Модератор конференції - Вадим Королюк, ІТ експерт проекту Спільнота
  • Споживачів та Громадські Об’єднання.
  •  
  • Координатор конференції - Олена Данілова, директор Центру Споживчих Ініціатив

Всіх зацікавлених в участі у конференції просимо звертатись до нас за адресою [email protected] (з обов’язковим зазначенням теми “Для КСВ конференції”!)

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.