Програма ФПСУ-2
Запрошення до подання заявок на участь у заході «Адаптивне планування дій у надзвичайних ситуаціях для громад, що знаходяться на передовій»
***** КОДЕКС ЕТИКИ ТА ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ *****
Chemonics UK Group Ltd. (далі - Кімонікс) прагне до доброчесності у сфері закупівель і обирає грантоотримувачів лише на основі об’єктивних бізнес-критеріїв, таких як технічні переваги та співвідношення ціни та якості.
Кімонікс не толерує шахрайства, змови заявників, фальсифікації пропозицій/заявок, хабарництва та «відкатів». Будь-яка фірма або особа, яка порушує ці стандарти, буде дискваліфікована з цього процесу подання заявок, позбавлена майбутніх можливостей і може бути повідомлена як в наш Офіс ділової поведінки, так і в FCDO.
Співробітники ФПСУ-2 та Кімонікс не мають право вимагати, а заявникам заборонено пропонувати будь-які грошові винагороди, гонорари, комісію, кредит, подарунки, чайові, цінності або компенсацію в обмін на сприятливе ставлення в процесі проведення тендеру. Про будь-який неналежний запит від співробітника програми слід повідомляти на адресу [email protected].
Заявники, які відповідають на це запрошення, повинні підписати декларацію, використовуючи шаблон, наведений у Додатку А, та включити наступну інформацію до складу пропозиції, що подається на конкурс:
Основні деталі
Детальна інформація про запрошення |
|
№ запрошення |
13-01 |
Назва заходу |
Адаптивне планування на випадок надзвичайних ситуацій для прифронтових та прикордонних громад |
Дата оголошення: |
10 червня |
Дедлайн подачі заявок: |
23:59 8 липня 2025 року (за київським часом) |
Місце впровадження |
Київ |
Контактна особа: |
|
Кінцевий термін подання запитань щодо цього CfP |
03 липня 2025 року 23:59 (За Київським часом) |
1. Опис діяльності
1.1 Передумови
ФПСУ-2 (реалізується Кімонікс) - це мультидонорська програма, що фінансується урядами Канади, Естонії, Фінляндії, Норвегії, Швеції, Швейцарії та Великої Британії. Метою ФПСУ-2 є зміцнення стійкості України перед обличчям російської агресії шляхом надання необхідної підтримки місцевим громадам у співпраці з українським урядом, громадянським суспільством, засобами масової інформації та приватним сектором. ФПСУ-2 складається з наступних результатів.
Результат 1: Запобігання ізоляції людей, які проживають на ТОТ, та підготовка до звільнення та реінтеграції.
Результат 2: Відновлення та покращення основних послуг для зміцнення довіри громадян до української держави.
Результат 3: Зміцнення вертикальної та горизонтальної соціальної згуртованості для забезпечення стійкості суспільства до російської агресії.
Результат 4: Отримання та обмін даними та уроками для інформування про програму ФПСУ-2 та національну політику.
Це спільна діяльність Механізму швидкого реагування (МШР) та Стратегічних проектів (СП) з питань тимчасово окупованих територій (ТОТ). У рамках ФПСУ-2 СП МШР зосереджуються на задоволенні негайних потреб у стабілізації найбільш вразливих громад у прифронтових та прикордонних районах. МШР забезпечує швидке реагування на надзвичайні ситуації, підтримуючи здатність розгортати заздалегідь підготовлені запаси зі складу ФПСУ-2 до бенефіціарів протягом лише одного дня після виявлення нагальних потреб. Додаткова підтримка включає в себе швидку закупівлю обладнання, якого немає на складі, а також проведення тренінгів, планування на випадок надзвичайних ситуацій, координацію та підтримку зв’язку. Заходи з МШР спрямовані на посилення стійкості громад до нападів і посилення зусиль росії щодо повторної окупації територій.
Паралельно з цим, СП з питань ТОТ підтримує Україну в підтримці уваги до ТОТ шляхом гуманізації проблеми через пережитий досвід окупації та переміщення, а також шляхом гармонізації національних та міжнародних заходів реагування. Ця робота спрямована на протидію зростаючому роз’єднанню та фрагментації, спричиненим тривалою окупацією, і на те, щоб ці наслідки не стали незворотними.
1.2 Мета діяльності
ФПСУ-2 прагне надати грант організації для збору, перегляду, оновлення та вдосконалення планів на випадок надзвичайних ситуацій для повсякденного використання та списків евакуації обладнання від 31 пріоритетної прифронтової та прикордонної громади, які отримують підтримку в рамках СП МШР. У рамках процесу оцінки відібраний грантоотримувач проведе дводенний очний семінар у Києві, щоб передати ключові знання, пов’язані з удосконаленням планів на випадок надзвичайних ситуацій та переліків евакуації обладнання. Після семінару відібраний грантоотримувач також організує до трьох цільових онлайн-тренінгів для посилення спроможності реагування на ескалацію в рамках СП з ТОТ, виходячи з потреб, визначених під час сесій, присвячених Цілі 3, як зазначено нижче. Загальний термін реалізації цього заходу з адаптивного планування на випадок надзвичайних ситуацій для прифронтових та прикордонних громад - до 6 місяців.
Цільовою аудиторією цього заходу буде місцева влада 31 прифронтової та прикордонної громади з обраних областей, зокрема Чернігівської, Дніпропетровської, Херсонської, Сумської, Запорізької, Харківської та Донецької. Діяльність з адаптивного планування на випадок надзвичайних ситуацій для прифронтових та прикордонних громад буде спрямована на посилення спроможності цих громад ефективно передбачати, готуватись та реагувати на надзвичайні ситуації, що виникають внаслідок динаміки конфлікту та потенційних сценаріїв війни. Перелік конкретних громад буде надано після відбору потенційного грантоотримувача.
Завдяки контекстно-орієнтованому підходу грантові заходи поєднуватимуть підвищення обізнаності, взаємне навчання та цільові тренінги, щоб надати місцевим органам влади необхідні компетенції для створення, перегляду, вдосконалення та впровадження комплексних планів і протоколів на випадок надзвичайних ситуацій для повсякденного виживання та евакуації цінних об’єктів інфраструктури. Ці індивідуальні практичні плани враховуватимуть унікальні потреби та ризики кожної громади, забезпечуючи належну готовність громад до надзвичайних ситуацій, водночас обмін досвідом з громадами, які пережили окупацію та визволення, а також цільові подальші тренінги допоможуть місцевій владі зміцнити свій потенціал кризового лідерства та вдосконалити навички прийняття рішень і стратегічної комунікації в умовах стресу. Відібраний грантооотримувач визначить, яке додаткове обладнання необхідне для повсякденного виживання, а також оцінить, чи мають окремі громади ресурси, необхідні для евакуації дорогого обладнання, архівів та предметів культурної спадщини. Нарешті, в рамках програми учасники отримають краще розуміння практик інформаційної безпеки та набудуть практичних знань про ефективні інструменти та стратегії для зменшення загроз інформаційної безпеки, забезпечуючи захист критично важливих даних.
Ціль 1: Переглянути та вдосконалити плани на випадок надзвичайних ситуацій на рівні громади для повсякденного виживання
Грантоотримувач працюватиме з відібраними громадами, щоб забезпечити місцеві органи влади критично важливими навичками та знаннями, необхідними для посилення індивідуальних планів та протоколів реагування на надзвичайні ситуації відповідно до чинного законодавства України. Ці плани включатимуть інструкції щодо повсякденних питань виживання, які можуть включати протоколи реагування на надзвичайні ситуації, плани укриття, ведення актуального реєстру місць розташування укриттів у громадах, управління ресурсами та логістику, реагування на відключення електроенергії, обізнаність про міни та нерозірвані боєприпаси (НРБ) та безпеку, а також реагування на атаки безпілотників та обстріли.
Ціль 2: Перегляд планів евакуації на рівні громад для високовартісного обладнання та об’єктів культурної спадщини
Окрім перегляду планів дій на випадок надзвичайних ситуацій для членів громади, грантоотримувач удосконалить стратегії евакуації високовартісного обладнання, архівів та об’єктів культурної спадщини у відібраних громадах. Це забезпечить збереження, захист і безпечне переміщення цих активів під час надзвичайних ситуацій, мінімізуючи ризик їхньої втрати або пошкодження. Грантоотримувач забезпечить індивідуальний підхід до кожної громади у плануванні та підтримці евакуації об’єктів культурної спадщини відповідно до конкретного контексту безпекової ситуації в громаді та вимог нормативно-правової бази щодо евакуації об’єктів культурної спадщини. Грантоотримувач тісно співпрацюватиме та отримуватиме підтримку від технічних експертів ФПСУ у сфері збереження та евакуації культурної спадщини. Грантоотримувач працюватиме з місцевою владою над реалізацією індивідуальних планів, які враховують конкретні потреби та вразливості цих громад, розглядатиме сценарії евакуації високовартісного обладнання (наприклад, логістичні деталі, необхідні ресурси, а також те, з якими сусідніми громадами місцевій владі потрібно буде співпрацювати, щоб забезпечити своєчасну співпрацю та підзвітність). Крім того, розуміння того, чи мають окремі громади необхідні технічні ресурси (наприклад, вантажні та транспортні засоби, пакувальні матеріали тощо) для евакуації дорогого обладнання та матеріалів, буде корисним для ФПСУ-2 для надання додаткового обладнання та усунення будь-яких виявлених недоліків у ресурсах.
Ціль 3: Сприяння взаємному навчанню та посилення спроможності реагування на ескалацію
Грантоотримувач сприятиме структурованому взаємному навчанню між громадами-учасницями та спеціально запрошеними громадами, які вже мали досвід окупації (до 5 громад). Під час модерованих дискусій та обміну досвідом місцеві органи влади обміняються практичними знаннями та уроками, отриманими в ході реагування на ескалацію (тобто загрозу окупації). Сесії також допоможуть виявити прогалини в нелогістичній готовності - наприклад, лідерство в кризових ситуаціях, прийняття рішень під тиском і комунікації в надзвичайних ситуаціях. На основі цих знань грантоотримувач розробить і проведе до трьох подальших онлайн-тренінгів (див. Ціль 5 нижче), адаптованих до потреб громад-учасниць, що сприятиме підвищенню стійкості врядування у зонах підвищеного ризику.
Ціль 4: Проведення тренінгу з інформаційної безпеки
Грантоотримувач працюватиме з відібраними громадами над покращенням практики інформаційної безпеки шляхом проведення короткого тренінгу з інформаційної безпеки. Він охоплюватиме основи захисту даних, включаючи важливість надійних паролів, шифрування та безпечних мереж, наголошуючи при цьому на необхідності конфіденційності персональних даних та розпізнавання поширених загроз, таких як фішинг. Наведено найкращі практики захисту пристроїв та інформації, такі як використання унікальних паролів та двофакторна автентифікація, а також важливість регулярного оновлення програмного забезпечення та патчів для забезпечення постійної безпеки. Крім того, сесія має запропонувати стратегії виявлення та уникнення фейкових новин та інформації, що вводить в оману, заохочуючи учасників застосовувати критичне мислення та перехресні посилання на джерела для перевірки достовірності онлайн-контенту, сприяючи таким чином створенню безпечнішого та більш поінформованого цифрового середовища.
Ціль 5: Проведення цільових подальших тренінгів для посилення спроможності реагування на ескалацію
За результатами сесій взаємного навчання, описаних у Цілі 3, учасникам буде запропоновано відвідати до трьох цільових онлайн-тренінгів, спрямованих на усунення конкретних прогалин у готовності до ескалації, виявлених під час семінару. Ці тренінги забезпечать місцеву владу практичними навичками реагування на ескалацію конфлікту. Щоб оцінити ефективність тренінгів та залучення учасників, відібраний грантоотримувач проведе практичну вправу та отримає зворотній зв’язок від учасників після завершення тренінгу. Відгуки будуть проаналізовані та узагальнені в узагальнюючому звіті з рекомендаціями щодо покращення майбутніх втручань та доопрацювання документації.
Очікувані результати грантової діяльності передбачаються наступними:
Цілі організаційного навчання
ФПСУ є адаптивною програмою та передбачає регулярні навчальні сесії. Очікується, що усі грантери включатимуть навчальні заходи у свою роботу.
MEL-команда ФПСУ забезпечить грантерів необхідними шаблонами, методичними рекомендаціями та, за потреби, може допомогти з фасилітацією навчальних сесій.
1.3 Детальний опис діяльності
Оскільки конфлікт, що триває в Україні, продовжує впливати на прифронтові та прикордонні громади, потреба в ефективній готовності до будь-яких можливих подій та щоденних стратегіях реагування на надзвичайні ситуації залишається критично важливою. Прифронтові та прикордонні громади перебувають під постійною загрозою прямих військових дій, включаючи обстріли, удари безпілотників, наявність мін, ескалацію конфлікту та перебої в наданні основних послуг. Ці громади стикаються зі значними проблемами у захисті критичної інфраструктури та забезпеченні добробуту мешканців. Крім того, попередні консультації з представниками деяких прифронтових та прикордонних громад вказують на критичну прогалину: громади, які вже пережили окупацію, повідомляють про свою неготовність, тоді як ті, що перебувають під загрозою окупації, часто недооцінюють ймовірність та виклики ескалації. У цьому контексті життєво важливо забезпечити місцеві органи влади навичками, інструментами та знаннями, необхідними для ефективного реагування на надзвичайні ситуації, захисту критично важливих активів та підвищення стійкості перед обличчям нових загроз.
Ця грантова діяльність спрямована на зміцнення потенціалу прифронтових громад у прогнозуванні, підготовці та реагуванні на надзвичайні ситуації, пов’язані з війною. Завдяки контекстно-орієнтованому підходу проєкт поєднуватиме підвищення обізнаності, взаємне навчання та цільові тренінги, щоб надати місцевим органам влади необхідні компетенції для створення, вдосконалення та впровадження комплексних планів на випадок надзвичайних ситуацій для повсякденного виживання та планів евакуації дорогоцінного обладнання, одночасно зміцнюючи їхню здатність діяти в кризових ситуаціях, таких як ескалація конфлікту з подальшою загрозою окупації. Розбудовуючи стійкість і підвищуючи готовність, ця діяльність має на меті допомогти прифронтовим і прикордонним громадам краще орієнтуватися в поточних викликах, спричинених триваючою російською агресією, та посилити їхню спроможність захищати свої громади, населення і ресурси.
31 громада з Чернігівської, Херсонської, Сумської, Запорізької, Харківської, Дніпропетровської та Донецької областей були відібрані для цієї діяльності на основі опитування, проведеного серед 138 прифронтових та прикордонних громад в областях присутності ФПСУ-2. Під час опитування були зібрані дані за ключовими параметрами, включаючи рівень і масштаб нещодавніх обстрілів, близькість до лінії зіткнення та стан критичної інфраструктури (наприклад, доступ до води, електроенергії, опалення). Воно також дозволило оцінити пошкодження громадських і житлових будівель, поточну підтримку з боку інших донорів і демографічні фактори, такі як чисельність населення і вразливі групи. Ці фактори визначили вибір громад, які найбільше потребують цільової підтримки для розбудови стійкості та готовності в умовах триваючого конфлікту.
|
|
|
|
Перед початком семінару грантоотримувач поспілкується з обраними громадами, щоб отримати їхні плани на випадок надзвичайних ситуацій для повсякденного виживання. Ці документи будуть переглянуті заздалегідь, щоб адаптувати зміст семінару до конкретних потреб кожної громади. Грантоотримувач організує очний семінар у Києві. Протягом першої половини першого дня, використовуючи розглянуті плани реагування на надзвичайні ситуації як основу, грантоотримувач сприятиме обміну досвідом між громадами та надасть учасникам необхідні навички та знання для посилення індивідуальних планів та протоколів реагування на надзвичайні ситуації відповідно до чинного законодавства України. Ці плани охоплюватимуть, але не обмежуватимуться рекомендаціями, пов’язаними з повсякденними питаннями виживання, які можуть включати протоколи реагування на надзвичайні ситуації, плани укриття, ведення актуального реєстру місць розташування укриттів у громадах, управління ресурсами та логістику, реагування на відключення електроенергії, обізнаність про міни та нерозірвані боєприпаси (НРБ) та безпеку, реагування на атаки безпілотників та обстріли. Після семінару відібраний грантоотримувач проведе подальші зустрічі з кожною громадою, щоб оцінити прогрес у перегляді планів дій на випадок надзвичайних ситуацій, вирішити будь-які проблеми, що виникли, а також надати додаткову підтримку та зворотній зв’язок, якщо це необхідно, щоб забезпечити ефективне доопрацювання планів. Грантоотримувач візьме на себе всі логістичні витрати, включаючи проживання, транспорт та харчування для всіх учасників семінару. Місце проведення має бути обладнане укриттям. |
• Загальний підсумок результатів із зазначенням кількості громад, які мають наявні плани, кількості планів, які охоплюють ключові повсякденні питання виживання, що розглядалися під час семінару, та частоти оновлення цих планів. • Резюме по кожній громаді, включаючи короткий опис типу плану, який мала кожна громада, детальну інформацію про те, що було включено до плану, а що ні, особливо щодо повсякденних питань виживання, пояснення будь-яких доповнень або змін, внесених до плану в результаті проведених заходів. Набір навчальних матеріалів, включаючи посібники та ресурси для місцевих органів влади, які вони можуть використовувати для розробки та вдосконалення своїх планів на випадок надзвичайних ситуацій.
|
|
|
|
|
Перед проведенням семінару грантоотримувач співпрацюватиме з обраними громадами, щоб отримати доступ до їхніх наявних списків високовартісного обладнання, архівів та культурних цінностей для розробки планів евакуації та евакуаційних планів для них. Ці документи будуть переглянуті заздалегідь, щоб допомогти адаптувати зміст семінару до конкретних потреб кожної громади. У другій половині першого дня семінару відібраний грантоотримувач, використовуючи переглянуті переліки високовартісного обладнання, архівів та культурних цінностей для евакуації, працюватимуть з громадами над посиленням їхньої спроможності у вдосконаленні стратегій евакуації цінного обладнання, архівів та предметів культурної спадщини в контексті чинного законодавства України та протоколів реагування на надзвичайні ситуації. Грантоотримувач допоможе представникам громади переглянути плани евакуації високоцінного обладнання, оцінити конкретні потреби та вразливості громади, виявити прогалини в існуючих планах та розробити практичні рішення для забезпечення безпечного переміщення та захисту високоцінних активів під час надзвичайних ситуацій, мінімізуючи ризик їх втрати або пошкодження. Крім того, грантоотримувач співпрацюватиме з учасниками семінару, щоб проаналізувати сценарії евакуації дорогого обладнання, включаючи логістичні деталі, ресурси, необхідні для такої евакуації, а також те, до яких сусідніх громад місцева влада буде евакуювати обладнання. Це включатиме перегляд протоколів комунікації з сусідніми громадами та регіональними органами влади для забезпечення координації та підзвітності під час процесу евакуації. За результатами другої половини першого дня семінару грантоотримувач оцінить наявність необхідних ресурсів (наприклад, вантажних транспортних засобів, пакувальних матеріалів) для забезпечення ефективної евакуації пріоритетних об’єктів. Після семінару відібраний грантоотримувач проведе подальші зустрічі з громадами, щоб оцінити хід перегляду планів евакуації високовартісного обладнання, вирішити будь-які проблеми, що виникли, та надати додаткову підтримку та зворотній зв’язок, якщо це необхідно, щоб забезпечити ефективне вдосконалення планів евакуації. |
• Короткий опис стратегій евакуації високовартісного обладнання, архівів та об’єктів культурної спадщини для кожної відібраної громади, включаючи запропоновані заходи щодо захисту цих активів під час надзвичайних ситуацій, а також списки сусідніх громад, які потенційно можуть зберігати таке високовартісне обладнання.
• Аналіз планів евакуації з акцентом на протоколи зв’язку для високовартісного обладнання, архівів та об’єктів культурної спадщини, а також рекомендації та обґрунтування щодо додаткового обладнання або навчальної підтримки, які можуть знадобитися громаді для ефективної реалізації планів. Оцінка наявності ресурсів (наприклад, вантажних транспортних засобів, транспорту, пакувальних матеріалів), а також підтримки профільних експертів та фасилітації процесів, необхідних для евакуації активів, виявлення будь-яких прогалин та надання рекомендацій щодо їх усунення. |
|
|
|
|
Перша частина другого дня семінару слугуватиме платформою для підвищення обізнаності місцевих чиновників про реалії потенційної ескалації (пов’язаної з ризиком окупації). Це дозволить учасникам критично оцінити ризики, обмінятися досвідом та виявити ключові прогалини у своїх поточних стратегіях готовності. Щоб збагатити дискусію та надати практичні поради, грантоотримувач запросить до п’яти додаткових громад (список громад буде надано командою ТОТ), які мають життєвий досвід окупації, щоб зробити свій внесок у вигляді тематичних досліджень та запропонувати значущий внесок у зусилля, спрямовані на посилення готовності у прифронтових громадах. Грантоотримувач сприятиме навчанню за принципом “рівний-рівному” та налагодженню зв’язків між громадами-учасницями та тимчасово переміщеними громадами або тими, що раніше пережили окупацію та подальше звільнення. Завдяки поєднанню обміну знаннями та практичних тренінгів, другий день сприятиме досягненню основної мети семінару - підвищенню спроможності місцевих органів влади у підготовці до надзвичайних ситуацій та управлінні ними. Цей обмін, зрештою, зміцнить стійкість управління в зонах підвищеного ризику, витягуючи уроки з реальних впрадків. Ця частина складатиметься з двох структурованих сесій • Сесія 1. Вступна сесія була присвячена налагодженню зв’язків та обміну досвідом, яку модеруватиме грантоотримувач. Дискусії будуть зосереджені на ключових темах, пов’язаних з реагуванням на загрози, що допоможе учасникам познайомитися один з одним і обмінятися практичним досвідом. Наочні теми можуть включати, але не обмежуватися наступними:• Які протоколи та практики довели свою ефективність - або неефективність - у періоди ескалації та подальшої окупації? Які уроки можна винести з цього досвіду і як вони можуть сприяти кращій підготовці до майбутніх ескалацій? Які критичні прогалини залишаються, і що потрібно для їх усунення? • Розуміння ролей та обов’язків під час ескалації, що триває, зокрема резервних ролей, залучення громадськості та місцевого бізнесу, логістики та процесів планування, визначення пріоритетів та прийняття рішень під тиском. • Екстрені комунікації з громадськістю під час ескалації, такі як централізація каналів зв’язку, боротьба з дезінформацією, впровадження резервних методів оповіщення та організація передачі інформації. • Сесія 2. Учасники поміркують над отриманими уроками та визначать основні прогалини у практичних навичках та знаннях, необхідних для ефективного реагування на надзвичайні ситуації, особливо в умовах ескалації конфлікту та потенційної окупації. За результатами другої сесії грантоотримувач розробить і проведе подальші цільові тренінги (до 3) для 31 прифронтової та прикордонної громади-учасниці цього семінару, щоб допомогти їм вирішити визначені теми, зосередившись на нелогістичних аспектах готовності до конфлікту (див. Ціль 5). |
• Короткий виклад результатів, включаючи виявлені ключові прогалини у навичках, кращі практики громад, які мають досвід реагування на ескалацію конфлікту, та рекомендації щодо вирішення виявлених проблем. Індивідуальний навчальний план до трьох наступних сесій (тобто, теми, навчальні цілі, конспекти сесій).
|
|
|
|
|
У другій половині другого дня семінару відібраний грантоотримувач проведе коротку сесію (тривалістю до 3 годин), яка охопить основи захисту даних, включаючи важливість надійних паролів, шифрування та безпечних мереж, наголошуючи при цьому на необхідності забезпечення конфіденційності персональних даних та розпізнавання поширених загроз, таких як фішинг. Крім того, грантоотримувач висвітлить найкращі практики захисту пристроїв та інформації, такі як використання унікальних паролів та двофакторна автентифікація, а також важливість регулярного оновлення програмного забезпечення та патчів для забезпечення постійної безпеки. Сесія має запропонувати стратегії виявлення та уникнення фейкових новин та інформації, що вводить в оману, заохочуючи учасників застосовувати критичне мислення та перехресні посилання на джерела для перевірки достовірності онлайн-контенту, сприяючи таким чином створенню безпечнішого та більш поінформованого цифрового середовища. Щоб забезпечити залучення та розуміння, відібраний грантоотримувач після презентації проведе коротке опитування, щоб оцінити знання учасників та переконатися, що вони зрозуміли матеріал. |
• Презентація, описана в рамках діяльності за Ціллю 4.
|
|
|
|
|
За результатами семінару, пов’язаного з Ціллю 3, учасники будуть запрошені до 3 цільових онлайн-тренінгів, враховуючи їхню схильність до ризиків, спроможність до управління та готовність брати участь у проактивному плануванні. Навчальні матеріали будуть розроблені таким чином, щоб забезпечити їхню адаптацію до конкретних потреб відібраних громад, щоб надати місцевій владі - в тому числі комунальникам, адміністративному персоналу та працівникам соціальних служб - практичні навички ефективного реагування на надзвичайні ситуації, особливо в умовах ескалації конфлікту та потенційної окупації, а також інших сценаріїв з високим рівнем ризику, які можуть порушити роботу органів місцевого самоврядування та надання державних послуг. Програма тренінгу буде зосереджена на ключових прогалинах, виявлених під час другого дня семінару. Щоб оцінити ступінь залучення та розуміння, відібраний грантоотримувач проведе практичну вправу наприкінці тренінгу. Крім того, після тренінгів будуть зібрані відгуки учасників, щоб оцінити ефективність, а також визначити сфери для вдосконалення. Цей зворотній зв’язок буде проаналізовано та узагальнено у вигляді синтетичного звіту з практичними рекомендаціями, що допоможе покращити зміст майбутніх тренінгів та доопрацювати всю пов’язану з ними документацію. |
|
Семінар та навчальна програма включатимуть інклюзивну кризову комунікацію та планування реагування на надзвичайні ситуації, що враховує потреби людей з інвалідністю та тих, хто потребує спеціалізованої підтримки, зокрема, в питаннях евакуації та заходів з безперервності надання послуг. Заохочення участі жінок на керівних посадах в органах місцевого самоврядування також буде ключовим напрямком.
2. Деталі нагородження
2.1 Деталі нагородження |
|
Тип доступної нагороди |
Проміжний етап Витрати, що відшкодовуються (грантоотримувач надасть фінансові звіти для покриття понесених витрат в рамках гранту) |
Очікувана кількість нагород |
Одна |
Очікувана сума для кожної нагороди |
Остаточна сума буде залежати від результатів грантової діяльності та остаточних переговорів між ФПСУ-2 та грантоотримувачем і може бути скоригована порівняно з початково запитаною сумою фінансування, поданою відібраним заявником у заявці. |
2.2 Консультація перед подачею заявки:
Проєкт проведе віртуальну консультацію з підготовки до подачі заявок 18 червня 2025 року о 12:00 на платформі зустрічей Teams.
Посилання на зустріч:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MDZhYmE3NmItZmVhYy00ZWIyLTk3YzgtNGRiZWJlNDRjODc0%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%227c1f24a6-7d39-452c-8237-0726e3b19a73%22%2c%22Oid%22%3a%2271bcbd8a-a7b7-4b27-a097-8bdb5dbd1ef5%22%7d
Meeting ID: 273 502 527 515 8
Passcode: Do22yT9N
Ця консультація надасть можливість зацікавленим заявникам поставити запитання щодо Запрошення та отримати рекомендації щодо заповнення форми заявки, самооцінки та інших вимог, перелічених у цьому Запрошенні.
2.3 Одержувачі:
Одержувач цього гранту повинен мати продемонстрований досвід роботи з прифронтовими та прикордонними громадами в Україні, а також експертизу в управлінні надзвичайними ситуаціями, кібербезпеці та збереженні культурної спадщини. Заявники повинні надати докази попередньої діяльності та спроможності у виконанні заходів, які відповідають обсягу робіт, зазначеному в цьому Запрошенні.
Подавати заявки можуть як національні організації, так і неприбуткові установи. Перевага надаватиметься організаціям, очолюваним жінками, які зареєстровані в Україні.
2.4 Право на участь та передумови для подання заявки:
2.5 Як подати заявку:
1) Форма заявки на участь у конкурсі (Додаток А)
2) Бюджет (Додаток Б)
Заявники повинні подати форму заявки та бюджет у передбачених форматах і дотримуватися інструкцій та рекомендацій, наведених у цьому додатку.
3) Форма самооцінки DD (Додаток С):
Всі організації, відібрані для нагородження, проходять перед нагородженням оцінку ризиків, яка проводиться для того, щоб з’ясувати, чи має організація мінімальні управлінські можливості, необхідні для управління коштами у Великобританії, і чи дотримується вона Кодексу поведінки постачальників Кімонікс (включений у форму самооцінки заявника), заснованого на Кодексі поведінки FCDO. Тому заявник повинен заповнити форму самооцінки як перший крок у процесі оцінки ризиків перед укладенням контракту. Заявники повинні надати копії будь-яких наявних політик або документації, які вимагаються у Формі самооцінки заявника під час подання заявки.
4) Листи підтримки від адміністрацій (якщо можливо).
Заявка повинна бути підписана уповноваженим представником Заявника.
Заявки подаються українською мовою (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, обсяг до 10 (десяти) сторінок) за зразками, наведеними у додатках А, Б, В. `
Заявки (включаючи технічні, бюджетні пропозиції та супровідну документацію) слід надсилати в електронному вигляді на адресу [email protected] з посиланням на RFA 013-01. Заявки мають бути подані не пізніше 23:59 за київським часом 08 липня 2025 року.
Всі документи, що вимагаються цим Запрошенням, повинні бути подані до встановленого терміну. Ненадання всіх необхідних документів може вважатися ненаданням відповіді, і компанія Кімонікс має право відхилити таку заявку.
3. Оцінка
Розгляд заявок та процес відбору:
Заявники повинні запропонувати детальні стратегії реалізації, які відповідають детальному опису діяльності, наведеному в Розділі 2.3 Детальний опис діяльності, та продемонструвати глибоке розуміння потреб Програми ФПСУ-2.
Повні заявки будуть оцінюватися відповідно до критеріїв оцінки, наведених у таблиці нижче.
Категорія оцінки заслуг |
Рейтинг (бали) |
|
50 |
|
25 |
|
20 |
|
5 |
|
100 |
Ці елементи критеріїв оцінки заслуг більш детально описані нижче.
А. Технічна методологія та дизайн проєкту: 50 балів
Ці критерії повинні включати в себе:
Технічні методології та підходи повинні відповідати методології та очікуванням, викладеним у розділі 3.2 вище. Вони повинні чітко демонструвати знання заявника, пов’язані з програмою, а також платформи, необхідні для всебічного і точного оцінювання через певні проміжки часу впродовж програми. Заявники, які продемонструють здатність запропонувати інноваційні рішення, наприклад, ті, що враховують гендерні аспекти, різноманітність та розуміння інших міждисциплінарних дезагрегаторів, отримають вищі бали, ніж ті, які не продемонструють відповідного розуміння в цих сферах.
Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу
B. Минулі результати та досвід: 25 балів
Ці критерії повинні включати
Критерії минулих результатів та досвіду повинні відповідати детальному опису програми, наведеному в розділі 2.3. Будь-які приклади відповідної минулої діяльності, надані заявником, повинні відповідати технічним/тематичним цілям цієї діяльності.
Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу
C. Бюджет та співвідношення ціни та якості: 20 балів
Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу
D. Управління ризиками: 5 балів
Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу
Заявки, що відповідають критеріям відповідності та прийнятності і набрали найбільшу кількість балів (мінімум 70 балів), будуть запрошені до наступного етапу, де їм необхідно буде пройти комплексну перевірку.
4. Регулюючі Положення
Гранти Фонду ФПСУ-2 надаються відповідно до Стандартних положень та умов FCDO, а також Кодексу поведінки постачальника Кімонікс (включеного до Форми самооцінки заявника, Додаток С), що ґрунтується на Кодексі поведінки FCDO.
ФПСУ-2 зобов’язаний гарантувати, що всі організації, які отримують фінансування від FCDO, дотримуються вказівок, викладених у вищезгаданих нормативних документах, що застосовуються до відповідних умов їхніх грантових договорів.
FCDO залишає за собою право відхилити пропозицію Кімонікс будь-якого успішного заявника і припинити, повністю або частково, подальше присудження контракту в будь-який час.
Це Запрошення до подання заявок/концептуальних даних не встановлює зобов’язань для Chemonics UK фінансувати будь-яку діяльність або надавати будь-які нагороди будь-яким заявникам.
Будь ласка, надсилайте всі запитання щодо цього запиту електронною поштою на адресу [email protected] не пізніше 23:59, 1 липня.
Всі питання повинні бути надані в письмовому вигляді.
5. Повідомлення про відбір або другий етап подачі заявки
Результати Запрошення та наступні кроки
ФПСУ-2 намагається обробляти заявки вчасно. Заявники, які успішно пройшли технічну експертизу, будуть повідомлені протягом 20 робочих днів про те, що вони рекомендовані для отримання гранту, однак важливо відзначити, що рекомендація не є рішенням про фінансування і не зобов’язує Кімонікс виділити грант, оскільки заявник все одно повинен буде пройти перевірку належної ретельності, візуальну перевірку відповідності, переговори щодо бюджетної пропозиції та затвердження донором (за необхідності), перш ніж буде затверджений для отримання гранту.
Коментарі