bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс Заявок «Адаптивне планування дій у надзвичайних ситуаціях для громад на передовій»
13.06.2025

Програма ФПСУ-2 

Запрошення до подання заявок на участь у заході «Адаптивне планування дій у надзвичайних ситуаціях для громад, що знаходяться на передовій»  

***** КОДЕКС ЕТИКИ ТА ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ ***** 

Chemonics UK Group Ltd. (далі - Кімонікс) прагне до доброчесності у сфері закупівель і обирає грантоотримувачів лише на основі об’єктивних бізнес-критеріїв, таких як технічні переваги та співвідношення ціни та якості.  

Кімонікс не толерує шахрайства, змови заявників, фальсифікації пропозицій/заявок, хабарництва та «відкатів». Будь-яка фірма або особа, яка порушує ці стандарти, буде дискваліфікована з цього процесу подання заявок, позбавлена майбутніх можливостей і може бути повідомлена як в наш Офіс ділової поведінки, так і в FCDO.  

Співробітники ФПСУ-2 та Кімонікс не мають право вимагати, а заявникам заборонено пропонувати будь-які грошові винагороди, гонорари, комісію, кредит, подарунки, чайові, цінності або компенсацію в обмін на сприятливе ставлення в процесі проведення тендеру. Про будь-який неналежний запит від співробітника програми слід повідомляти на адресу [email protected].   

Заявники, які відповідають на це запрошення, повинні підписати декларацію, використовуючи шаблон, наведений у Додатку А, та включити наступну інформацію до складу пропозиції, що подається на конкурс:  

  • Інформацію про будь-які близькі, сімейні або фінансові відносини з Кімонікс або співробітниками проєкту. Наприклад, якщо двоюрідний брат або сестра учасника тендеру працює у проєкті.  
  • Інформацію про будь-які сімейні або фінансові відносини з іншими учасниками тендеру, які подали пропозиції. Наприклад, якщо батько учасника тендеру є власником компанії, яка подала іншу заявку.   
  • Засвідчення, що ціни у заявці були визначені самостійно, без консультацій, перемовин або угоди з будь-яким іншим заявником або конкурентом з метою обмеження конкуренції.  
  • Засвідчення, що уся інформація у пропозиції та супровідних документах є вірною і точною.  
  • Засвідчення розуміння та згоди із забороною Кімонікс щодо шахрайства, хабарництва та компенсаційних виплат («відкатів»).  

Основні деталі 

Детальна інформація про запрошення 

№ запрошення  

13-01 

Назва заходу 

Адаптивне планування на випадок надзвичайних ситуацій для прифронтових та прикордонних громад 

Дата оголошення: 

 10 червня 

Дедлайн подачі заявок: 

23:59 8 липня 2025 року (за київським часом) 

​​​Місце впровадження 

Київ   

Контактна особа: 

[email protected] 

Кінцевий термін подання запитань щодо цього CfP 

03 липня 2025 року 23:59 (За Київським часом) 


1. Опис діяльності 

1.1 Передумови 

ФПСУ-2 (реалізується Кімонікс) - це мультидонорська програма, що фінансується урядами Канади, Естонії, Фінляндії, Норвегії, Швеції, Швейцарії та Великої Британії. Метою ФПСУ-2 є зміцнення стійкості України перед обличчям російської агресії шляхом надання необхідної підтримки місцевим громадам у співпраці з українським урядом, громадянським суспільством, засобами масової інформації та приватним сектором. ФПСУ-2 складається з наступних результатів.  

Результат 1: Запобігання ізоляції людей, які проживають на ТОТ, та підготовка до звільнення та реінтеграції. 

Результат 2: Відновлення та покращення основних послуг для зміцнення довіри громадян до української держави. 

Результат 3: Зміцнення вертикальної та горизонтальної соціальної згуртованості для забезпечення стійкості суспільства до російської агресії.  

Результат 4: Отримання та обмін даними та уроками для інформування про програму ФПСУ-2 та національну політику. 

Це спільна діяльність Механізму швидкого реагування (МШР) та Стратегічних проектів (СП) з питань тимчасово окупованих територій (ТОТ). У рамках ФПСУ-2 СП МШР зосереджуються на задоволенні негайних потреб у стабілізації найбільш вразливих громад у прифронтових та прикордонних районах. МШР забезпечує швидке реагування на надзвичайні ситуації, підтримуючи здатність розгортати заздалегідь підготовлені запаси зі складу ФПСУ-2 до бенефіціарів протягом лише одного дня після виявлення нагальних потреб. Додаткова підтримка включає в себе швидку закупівлю обладнання, якого немає на складі, а також проведення тренінгів, планування на випадок надзвичайних ситуацій, координацію та підтримку зв’язку. Заходи з МШР спрямовані на посилення стійкості громад до нападів і посилення зусиль росії щодо повторної окупації територій. 

Паралельно з цим, СП з питань ТОТ підтримує Україну в підтримці уваги до ТОТ шляхом гуманізації проблеми через пережитий досвід окупації та переміщення, а також шляхом гармонізації національних та міжнародних заходів реагування. Ця робота спрямована на протидію зростаючому роз’єднанню та фрагментації, спричиненим тривалою окупацією, і на те, щоб ці наслідки не стали незворотними. 

1.2 Мета діяльності  

ФПСУ-2 прагне надати грант організації для збору, перегляду, оновлення та вдосконалення планів на випадок надзвичайних ситуацій для повсякденного використання та списків евакуації обладнання від 31 пріоритетної прифронтової та прикордонної громади, які отримують підтримку в рамках СП МШР. У рамках процесу оцінки відібраний грантоотримувач проведе дводенний очний семінар у Києві, щоб передати ключові знання, пов’язані з удосконаленням планів на випадок надзвичайних ситуацій та переліків евакуації обладнання. Після семінару відібраний грантоотримувач також організує до трьох цільових онлайн-тренінгів для посилення спроможності реагування на ескалацію в рамках СП з ТОТ, виходячи з потреб, визначених під час сесій, присвячених Цілі 3, як зазначено нижче. Загальний термін реалізації цього заходу з адаптивного планування на випадок надзвичайних ситуацій для прифронтових та прикордонних громад - до 6 місяців. 

Цільовою аудиторією цього заходу буде місцева влада 31 прифронтової та прикордонної громади з обраних областей, зокрема Чернігівської, Дніпропетровської, Херсонської, Сумської, Запорізької, Харківської та Донецької. Діяльність з адаптивного планування на випадок надзвичайних ситуацій для прифронтових та прикордонних громад буде спрямована на посилення спроможності цих громад ефективно передбачати, готуватись та реагувати на надзвичайні ситуації, що виникають внаслідок динаміки конфлікту та потенційних сценаріїв війни. Перелік конкретних громад буде надано після відбору потенційного грантоотримувача. 

Завдяки контекстно-орієнтованому підходу грантові заходи поєднуватимуть підвищення обізнаності, взаємне навчання та цільові тренінги, щоб надати місцевим органам влади необхідні компетенції для створення, перегляду, вдосконалення та впровадження комплексних планів і протоколів на випадок надзвичайних ситуацій для повсякденного виживання та евакуації цінних об’єктів інфраструктури. Ці індивідуальні практичні плани враховуватимуть унікальні потреби та ризики кожної громади, забезпечуючи належну готовність громад до надзвичайних ситуацій, водночас обмін досвідом з громадами, які пережили окупацію та визволення, а також цільові подальші тренінги допоможуть місцевій владі зміцнити свій потенціал кризового лідерства та вдосконалити навички прийняття рішень і стратегічної комунікації в умовах стресу. Відібраний грантооотримувач визначить, яке додаткове обладнання необхідне для повсякденного виживання, а також оцінить, чи мають окремі громади ресурси, необхідні для евакуації дорогого обладнання, архівів та предметів культурної спадщини. Нарешті, в рамках програми учасники отримають краще розуміння практик інформаційної безпеки та набудуть практичних знань про ефективні інструменти та стратегії для зменшення загроз інформаційної безпеки, забезпечуючи захист критично важливих даних.  

Ціль 1: Переглянути та вдосконалити плани на випадок надзвичайних ситуацій на рівні громади для повсякденного виживання  

Грантоотримувач працюватиме з відібраними громадами, щоб забезпечити місцеві органи влади критично важливими навичками та знаннями, необхідними для посилення індивідуальних планів та протоколів реагування на надзвичайні ситуації відповідно до чинного законодавства України. Ці плани включатимуть інструкції щодо повсякденних питань виживання, які можуть включати протоколи реагування на надзвичайні ситуації, плани укриття, ведення актуального реєстру місць розташування укриттів у громадах, управління ресурсами та логістику, реагування на відключення електроенергії, обізнаність про міни та нерозірвані боєприпаси (НРБ) та безпеку, а також реагування на атаки безпілотників та обстріли. 

Ціль 2: Перегляд планів евакуації на рівні громад для високовартісного обладнання та об’єктів культурної спадщини 

Окрім перегляду планів дій на випадок надзвичайних ситуацій для членів громади, грантоотримувач удосконалить стратегії евакуації високовартісного обладнання, архівів та об’єктів культурної спадщини у відібраних громадах. Це забезпечить збереження, захист і безпечне переміщення цих активів під час надзвичайних ситуацій, мінімізуючи ризик їхньої втрати або пошкодження. Грантоотримувач забезпечить індивідуальний підхід до кожної громади у плануванні та підтримці евакуації об’єктів культурної спадщини відповідно до конкретного контексту безпекової ситуації в громаді та вимог нормативно-правової бази щодо евакуації об’єктів культурної спадщини. Грантоотримувач тісно співпрацюватиме та отримуватиме підтримку від технічних експертів ФПСУ у сфері збереження та евакуації культурної спадщини. Грантоотримувач працюватиме з місцевою владою над реалізацією індивідуальних планів, які враховують конкретні потреби та вразливості цих громад, розглядатиме сценарії евакуації високовартісного обладнання (наприклад, логістичні деталі, необхідні ресурси, а також те, з якими сусідніми громадами місцевій владі потрібно буде співпрацювати, щоб забезпечити своєчасну співпрацю та підзвітність). Крім того, розуміння того, чи мають окремі громади необхідні технічні ресурси (наприклад, вантажні та транспортні засоби, пакувальні матеріали тощо) для евакуації дорогого обладнання та матеріалів, буде корисним для ФПСУ-2 для надання додаткового обладнання та усунення будь-яких виявлених недоліків у ресурсах. 

Ціль 3: Сприяння взаємному навчанню та посилення спроможності реагування на ескалацію 

Грантоотримувач сприятиме структурованому взаємному навчанню між громадами-учасницями та спеціально запрошеними громадами, які вже мали досвід окупації (до 5 громад). Під час модерованих дискусій та обміну досвідом місцеві органи влади обміняються практичними знаннями та уроками, отриманими в ході реагування на ескалацію (тобто загрозу окупації). Сесії також допоможуть виявити прогалини в нелогістичній готовності - наприклад, лідерство в кризових ситуаціях, прийняття рішень під тиском і комунікації в надзвичайних ситуаціях. На основі цих знань грантоотримувач розробить і проведе до трьох подальших онлайн-тренінгів (див. Ціль 5 нижче), адаптованих до потреб громад-учасниць, що сприятиме підвищенню стійкості врядування у зонах підвищеного ризику. 

Ціль 4: Проведення тренінгу з інформаційної безпеки 

Грантоотримувач працюватиме з відібраними громадами над покращенням практики інформаційної безпеки шляхом проведення короткого тренінгу з інформаційної безпеки. Він охоплюватиме основи захисту даних, включаючи важливість надійних паролів, шифрування та безпечних мереж, наголошуючи при цьому на необхідності конфіденційності персональних даних та розпізнавання поширених загроз, таких як фішинг. Наведено найкращі практики захисту пристроїв та інформації, такі як використання унікальних паролів та двофакторна автентифікація, а також важливість регулярного оновлення програмного забезпечення та патчів для забезпечення постійної безпеки. Крім того, сесія має запропонувати стратегії виявлення та уникнення фейкових новин та інформації, що вводить в оману, заохочуючи учасників застосовувати критичне мислення та перехресні посилання на джерела для перевірки достовірності онлайн-контенту, сприяючи таким чином створенню безпечнішого та більш поінформованого цифрового середовища. 

Ціль 5: Проведення цільових подальших тренінгів для посилення спроможності реагування на ескалацію 

За результатами сесій взаємного навчання, описаних у Цілі 3, учасникам буде запропоновано відвідати до трьох цільових онлайн-тренінгів, спрямованих на усунення конкретних прогалин у готовності до ескалації, виявлених під час семінару. Ці тренінги забезпечать місцеву владу практичними навичками реагування на ескалацію конфлікту. Щоб оцінити ефективність тренінгів та залучення учасників, відібраний грантоотримувач проведе практичну вправу та отримає зворотній зв’язок від учасників після завершення тренінгу. Відгуки будуть проаналізовані та узагальнені в узагальнюючому звіті з рекомендаціями щодо покращення майбутніх втручань та доопрацювання документації. 

Очікувані результати грантової діяльності передбачаються наступними:  

  • Місцеві органи влади у відібраних громадах набувають передових практичних навичок розробки (або оновлення) та впровадження ефективних планів на випадок надзвичайних ситуацій для повсякденного виживання, а також покращують свою здатність діяти в умовах екстремального тиску та реагувати на ескалацію конфлікту і потенційний ризик окупації завдяки вдосконаленню процесів прийняття рішень, кризового лідерства та кризової комунікації. Це посилить їхню готовність до подолання та відновлення після поточних і майбутніх надзвичайних ситуацій, забезпечуючи безпеку та добробут членів громади. 
  • Відібрані громади розробляють детальні та практичні плани евакуації цінних активів, включаючи обладнання, архіви та культурну спадщину, забезпечуючи їх збереження та безпеку під час надзвичайних ситуацій.  
  • Представники відібраних громад поглиблюють своє розуміння практик інформаційної безпеки та отримують практичні знання про ефективні інструменти та стратегії для зменшення загроз інформаційної безпеки, забезпечуючи захист критично важливих даних. 
  • Цільові тренінги забезпечують структуроване навчання щодо ефективності заходів з підготовки до криз і конфліктів, включаючи ключові сприятливі фактори та бар’єри для взаємодії з прифронтовими громадами, а також оцінюють можливість масштабування моделі на інші постраждалі від війни регіони в рамках стратегічної фази проєкту “ТОТ”. 

Цілі організаційного навчання  

ФПСУ є адаптивною програмою та передбачає регулярні навчальні сесії. Очікується, що усі грантери включатимуть навчальні заходи у свою роботу.  

  • After Action Reviews, AARs (обов’язково): Після завершення обраних активностей грантер повинен проводити AAR, щоб оцінити успіхи, труднощі та можливості для удосконалення роботи. MEL-команда ФПСУ забезпечить грантера відповідним шаблоном. Для проєктів тривалістю понад рік AAR потрібно проводити раз на квартал щодо окремих аспектів реалізації, узгоджених із проєктною командою. Якщо щоквартальні AAR неможливі, допустимий альтернативний формат після узгодження із MEL-командою ФПСУ.  
  • Action Learning Sessions (рекомендовано): Рекомендується проводити короткі сесії (щоквартально або частіше) в межах кожного напряму роботи, щоб обговорювати виклики та обмінюватися досвідом.  
  • Документування та звітність: Грантери. зобов’язані заздалегідь інформувати проєктні команди про кожен навчальний захід, дотримуватися наданих рекомендацій щодо його проведення та передавати зібрані під час сесій дані проєктним командам у погоджений термін.  

MEL-команда ФПСУ забезпечить грантерів необхідними шаблонами, методичними рекомендаціями та, за потреби, може допомогти з фасилітацією навчальних сесій. 

1.3 Детальний опис діяльності  

Оскільки конфлікт, що триває в Україні, продовжує впливати на прифронтові та прикордонні громади, потреба в ефективній готовності до будь-яких можливих подій та щоденних стратегіях реагування на надзвичайні ситуації залишається критично важливою. Прифронтові та прикордонні громади перебувають під постійною загрозою прямих військових дій, включаючи обстріли, удари безпілотників, наявність мін, ескалацію конфлікту та перебої в наданні основних послуг. Ці громади стикаються зі значними проблемами у захисті критичної інфраструктури та забезпеченні добробуту мешканців. Крім того, попередні консультації з представниками деяких прифронтових та прикордонних громад вказують на критичну прогалину: громади, які вже пережили окупацію, повідомляють про свою неготовність, тоді як ті, що перебувають під загрозою окупації, часто недооцінюють ймовірність та виклики ескалації. У цьому контексті життєво важливо забезпечити місцеві органи влади навичками, інструментами та знаннями, необхідними для ефективного реагування на надзвичайні ситуації, захисту критично важливих активів та підвищення стійкості перед обличчям нових загроз. 

Ця грантова діяльність спрямована на зміцнення потенціалу прифронтових громад у прогнозуванні, підготовці та реагуванні на надзвичайні ситуації, пов’язані з війною. Завдяки контекстно-орієнтованому підходу проєкт поєднуватиме підвищення обізнаності, взаємне навчання та цільові тренінги, щоб надати місцевим органам влади необхідні компетенції для створення, вдосконалення та впровадження комплексних планів на випадок надзвичайних ситуацій для повсякденного виживання та планів евакуації дорогоцінного обладнання, одночасно зміцнюючи їхню здатність діяти в кризових ситуаціях, таких як ескалація конфлікту з подальшою загрозою окупації. Розбудовуючи стійкість і підвищуючи готовність, ця діяльність має на меті допомогти прифронтовим і прикордонним громадам краще орієнтуватися в поточних викликах, спричинених триваючою російською агресією, та посилити їхню спроможність захищати свої громади, населення і ресурси. 

31 громада з Чернігівської, Херсонської, Сумської, Запорізької, Харківської, Дніпропетровської та Донецької областей були відібрані для цієї діяльності на основі опитування, проведеного серед 138 прифронтових та прикордонних громад в областях присутності ФПСУ-2. Під час опитування були зібрані дані за ключовими параметрами, включаючи рівень і масштаб нещодавніх обстрілів, близькість до лінії зіткнення та стан критичної інфраструктури (наприклад, доступ до води, електроенергії, опалення). Воно також дозволило оцінити пошкодження громадських і житлових будівель, поточну підтримку з боку інших донорів і демографічні фактори, такі як чисельність населення і вразливі групи. Ці фактори визначили вибір громад, які найбільше потребують цільової підтримки для розбудови стійкості та готовності в умовах триваючого конфлікту.


Ціль 1: Переглянути та вдосконалити плани на випадок надзвичайних ситуацій на рівні громади для повсякденного виживання 


Діяльність 


Підсумкова документація 

Перед початком семінару грантоотримувач поспілкується з обраними громадами, щоб отримати їхні плани на випадок надзвичайних ситуацій для повсякденного виживання. Ці документи будуть переглянуті заздалегідь, щоб адаптувати зміст семінару до конкретних потреб кожної громади. 

Грантоотримувач організує очний семінар у Києві. Протягом першої половини першого дня, використовуючи розглянуті плани реагування на надзвичайні ситуації як основу, грантоотримувач сприятиме обміну досвідом між громадами та надасть учасникам необхідні навички та знання для посилення індивідуальних планів та протоколів реагування на надзвичайні ситуації відповідно до чинного законодавства України. Ці плани охоплюватимуть, але не обмежуватимуться рекомендаціями, пов’язаними з повсякденними питаннями виживання, які можуть включати протоколи реагування на надзвичайні ситуації, плани укриття, ведення актуального реєстру місць розташування укриттів у громадах, управління ресурсами та логістику, реагування на відключення електроенергії, обізнаність про міни та нерозірвані боєприпаси (НРБ) та безпеку, реагування на атаки безпілотників та обстріли.    

Після семінару відібраний грантоотримувач проведе подальші зустрічі з кожною громадою, щоб оцінити прогрес у перегляді планів дій на випадок надзвичайних ситуацій, вирішити будь-які проблеми, що виникли, а також надати додаткову підтримку та зворотній зв’язок, якщо це необхідно, щоб забезпечити ефективне доопрацювання планів. 

Грантоотримувач візьме на себе всі логістичні витрати, включаючи проживання, транспорт та харчування для всіх учасників семінару. Місце проведення має бути обладнане укриттям.  


• Загальний підсумок результатів із зазначенням кількості громад, які мають наявні плани, кількості планів, які охоплюють ключові повсякденні питання виживання, що розглядалися під час семінару, та частоти оновлення цих планів. 

• Резюме по кожній громаді, включаючи короткий опис типу плану, який мала кожна громада, детальну інформацію про те, що було включено до плану, а що ні, особливо щодо повсякденних питань виживання, пояснення будь-яких доповнень або змін, внесених до плану в результаті проведених заходів. Набір навчальних матеріалів, включаючи посібники та ресурси для місцевих органів влади, які вони можуть використовувати для розробки та вдосконалення своїх планів на випадок надзвичайних ситуацій. 

 


Ціль 2: Перегляд планів евакуації на рівні громад для високовартісного обладнання 


Діяльність 


Підсумкова документація 

Перед проведенням семінару грантоотримувач співпрацюватиме з обраними громадами, щоб отримати доступ до їхніх наявних списків високовартісного обладнання, архівів та культурних цінностей для розробки планів евакуації та евакуаційних планів для них. Ці документи будуть переглянуті заздалегідь, щоб допомогти адаптувати зміст семінару до конкретних потреб кожної громади. 

У другій половині першого дня семінару відібраний грантоотримувач, використовуючи переглянуті переліки високовартісного обладнання, архівів та культурних цінностей для евакуації, працюватимуть з громадами над посиленням їхньої спроможності у вдосконаленні стратегій евакуації цінного обладнання, архівів та предметів культурної спадщини в контексті чинного законодавства України та протоколів реагування на надзвичайні ситуації.  

Грантоотримувач допоможе представникам громади переглянути плани евакуації високоцінного обладнання, оцінити конкретні потреби та вразливості громади, виявити прогалини в існуючих планах та розробити практичні рішення для забезпечення безпечного переміщення та захисту високоцінних активів під час надзвичайних ситуацій, мінімізуючи ризик їх втрати або пошкодження.  

Крім того, грантоотримувач співпрацюватиме з учасниками семінару, щоб проаналізувати сценарії евакуації дорогого обладнання, включаючи логістичні деталі, ресурси, необхідні для такої евакуації, а також те, до яких сусідніх громад місцева влада буде евакуювати обладнання. Це включатиме перегляд протоколів комунікації з сусідніми громадами та регіональними органами влади для забезпечення координації та підзвітності під час процесу евакуації.  

За результатами другої половини першого дня семінару грантоотримувач оцінить наявність необхідних ресурсів (наприклад, вантажних транспортних засобів, пакувальних матеріалів) для забезпечення ефективної евакуації пріоритетних об’єктів. 

Після семінару відібраний грантоотримувач проведе подальші зустрічі з громадами, щоб оцінити хід перегляду планів евакуації високовартісного обладнання, вирішити будь-які проблеми, що виникли, та надати додаткову підтримку та зворотній зв’язок, якщо це необхідно, щоб забезпечити ефективне вдосконалення планів евакуації. 


• Короткий опис стратегій евакуації високовартісного обладнання, архівів та об’єктів культурної спадщини для кожної відібраної громади, включаючи запропоновані заходи щодо захисту цих активів під час надзвичайних ситуацій, а також списки сусідніх громад, які потенційно можуть зберігати таке високовартісне обладнання.  

 


• Аналіз планів евакуації з акцентом на протоколи зв’язку для високовартісного обладнання, архівів та об’єктів культурної спадщини, а також рекомендації та обґрунтування щодо додаткового обладнання або навчальної підтримки, які можуть знадобитися громаді для ефективної реалізації планів. Оцінка наявності ресурсів (наприклад, вантажних транспортних засобів, транспорту, пакувальних матеріалів), а також підтримки профільних експертів та фасилітації процесів, необхідних для евакуації активів, виявлення будь-яких прогалин та надання рекомендацій щодо їх усунення.


​​​Ціль 3: Сприяння взаємному навчанню та посилення спроможності реагування на ескалацію 


​​​Діяльність 


Підсумкова документація 

Перша частина другого дня семінару слугуватиме платформою для підвищення обізнаності місцевих чиновників про реалії потенційної ескалації (пов’язаної з ризиком окупації). Це дозволить учасникам критично оцінити ризики, обмінятися досвідом та виявити ключові прогалини у своїх поточних стратегіях готовності. Щоб збагатити дискусію та надати практичні поради, грантоотримувач запросить до п’яти додаткових громад (список громад буде надано командою ТОТ), які мають життєвий досвід окупації, щоб зробити свій внесок у вигляді тематичних досліджень та запропонувати значущий внесок у зусилля, спрямовані на посилення готовності у прифронтових громадах. 

Грантоотримувач сприятиме навчанню за принципом “рівний-рівному” та налагодженню зв’язків між громадами-учасницями та тимчасово переміщеними громадами або тими, що раніше пережили окупацію та подальше звільнення. Завдяки поєднанню обміну знаннями та практичних тренінгів, другий день сприятиме досягненню основної мети семінару - підвищенню спроможності місцевих органів влади у підготовці до надзвичайних ситуацій та управлінні ними. Цей обмін, зрештою, зміцнить стійкість управління в зонах підвищеного ризику, витягуючи уроки з реальних впрадків. 

Ця частина складатиметься з двох структурованих сесій 

• Сесія 1. Вступна сесія була присвячена налагодженню зв’язків та обміну досвідом, яку модеруватиме грантоотримувач. Дискусії будуть зосереджені на ключових темах, пов’язаних з реагуванням на загрози, що допоможе учасникам познайомитися один з одним і обмінятися практичним досвідом. Наочні теми можуть включати, але не обмежуватися наступними: 

• Які протоколи та практики довели свою ефективність - або неефективність - у періоди ескалації та подальшої окупації? Які уроки можна винести з цього досвіду і як вони можуть сприяти кращій підготовці до майбутніх ескалацій? Які критичні прогалини залишаються, і що потрібно для їх усунення? 

• Розуміння ролей та обов’язків під час ескалації, що триває, зокрема резервних ролей, залучення громадськості та місцевого бізнесу, логістики та процесів планування, визначення пріоритетів та прийняття рішень під тиском. 

• Екстрені комунікації з громадськістю під час ескалації, такі як централізація каналів зв’язку, боротьба з дезінформацією, впровадження резервних методів оповіщення та організація передачі інформації. 

• Сесія 2. Учасники поміркують над отриманими уроками та визначать основні прогалини у практичних навичках та знаннях, необхідних для ефективного реагування на надзвичайні ситуації, особливо в умовах ескалації конфлікту та потенційної окупації.

За результатами другої сесії грантоотримувач розробить і проведе подальші цільові тренінги (до 3) для 31 прифронтової та прикордонної громади-учасниці цього семінару, щоб допомогти їм вирішити визначені теми, зосередившись на нелогістичних аспектах готовності до конфлікту (див. Ціль 5).  

• Короткий виклад результатів, включаючи виявлені ключові прогалини у навичках, кращі практики громад, які мають досвід реагування на ескалацію конфлікту, та рекомендації щодо вирішення виявлених проблем.  
Індивідуальний навчальний план до трьох наступних сесій (тобто, теми, навчальні цілі, конспекти сесій).  

 

 

 


Ціль 4: Проведення тренінгу з інформаційної безпеки 


Діяльність 


Підсумкова документація 

У другій половині другого дня семінару відібраний грантоотримувач проведе коротку сесію (тривалістю до 3 годин), яка охопить основи захисту даних, включаючи важливість надійних паролів, шифрування та безпечних мереж, наголошуючи при цьому на необхідності забезпечення конфіденційності персональних даних та розпізнавання поширених загроз, таких як фішинг. Крім того, грантоотримувач висвітлить найкращі практики захисту пристроїв та інформації, такі як використання унікальних паролів та двофакторна автентифікація, а також важливість регулярного оновлення програмного забезпечення та патчів для забезпечення постійної безпеки. Сесія має запропонувати стратегії виявлення та уникнення фейкових новин та інформації, що вводить в оману, заохочуючи учасників застосовувати критичне мислення та перехресні посилання на джерела для перевірки достовірності онлайн-контенту, сприяючи таким чином створенню безпечнішого та більш поінформованого цифрового середовища.  

Щоб забезпечити залучення та розуміння, відібраний грантоотримувач після презентації проведе коротке опитування, щоб оцінити знання учасників та переконатися, що вони зрозуміли матеріал. 

• Презентація, описана в рамках діяльності за Ціллю 4. 

• Посібник для представників громад, який буде спецміально адаптований до їхніх потреб (наприклад, створення надійних паролів, найкращі практики захисту інформації, налаштування двофакторної автентифікації, правильне знищення інформації у разі екстреної евакуації).  

 


Ціль 5: Проведення цільових подальших тренінгів для посилення спроможності реагування на ескалацію 


Діяльність 


Підсумкова
документація
 

За результатами семінару, пов’язаного з Ціллю 3, учасники будуть запрошені до 3 цільових онлайн-тренінгів, враховуючи їхню схильність до ризиків, спроможність до управління та готовність брати участь у проактивному плануванні. Навчальні матеріали будуть розроблені таким чином, щоб забезпечити їхню адаптацію до конкретних потреб відібраних громад, щоб надати місцевій владі - в тому числі комунальникам, адміністративному персоналу та працівникам соціальних служб - практичні навички ефективного реагування на надзвичайні ситуації, особливо в умовах ескалації конфлікту та потенційної окупації, а також інших сценаріїв з високим рівнем ризику, які можуть порушити роботу органів місцевого самоврядування та надання державних послуг. Програма тренінгу буде зосереджена на ключових прогалинах, виявлених під час другого дня семінару. 

Щоб оцінити ступінь залучення та розуміння, відібраний грантоотримувач проведе практичну вправу наприкінці тренінгу. Крім того, після тренінгів будуть зібрані відгуки учасників, щоб оцінити ефективність, а також визначити сфери для вдосконалення. Цей зворотній зв’язок буде проаналізовано та узагальнено у вигляді синтетичного звіту з практичними рекомендаціями, що допоможе покращити зміст майбутніх тренінгів та доопрацювати всю пов’язану з ними документацію. 
 

  • Пакет навчальних матеріалів, включаючи ті, що затверджені програмою ФПСУ-2, презентації та роздаткові матеріали, якщо такі є, тощо. 

Семінар та навчальна програма включатимуть інклюзивну кризову комунікацію та планування реагування на надзвичайні ситуації, що враховує потреби людей з інвалідністю та тих, хто потребує спеціалізованої підтримки, зокрема, в питаннях евакуації та заходів з безперервності надання послуг. Заохочення участі жінок на керівних посадах в органах місцевого самоврядування також буде ключовим напрямком. 

2. Деталі нагородження 

2.1 Деталі нагородження  

Тип доступної нагороди 

Проміжний етап Витрати, що відшкодовуються (грантоотримувач надасть фінансові звіти для покриття понесених витрат в рамках гранту)  

Очікувана кількість нагород  

Одна     

Очікувана сума для кожної нагороди 

Остаточна сума буде залежати від результатів грантової діяльності та остаточних переговорів між ФПСУ-2 та грантоотримувачем і може бути скоригована порівняно з початково запитаною сумою фінансування, поданою відібраним заявником у заявці.   

2.2 Консультація перед подачею заявки: 

Проєкт проведе віртуальну консультацію з підготовки до подачі заявок 18 червня 2025 року о 12:00 на платформі зустрічей Teams. 

Посилання на зустріч:

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MDZhYmE3NmItZmVhYy00ZWIyLTk3YzgtNGRiZWJlNDRjODc0%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%227c1f24a6-7d39-452c-8237-0726e3b19a73%22%2c%22Oid%22%3a%2271bcbd8a-a7b7-4b27-a097-8bdb5dbd1ef5%22%7d

Meeting ID: 273 502 527 515 8
Passcode: Do22yT9N

Ця консультація надасть можливість зацікавленим заявникам поставити запитання щодо Запрошення та отримати рекомендації щодо заповнення форми заявки, самооцінки та інших вимог, перелічених у цьому Запрошенні. 

2.3 Одержувачі: 

Одержувач цього гранту повинен мати продемонстрований досвід роботи з прифронтовими та прикордонними громадами в Україні, а також експертизу в управлінні надзвичайними ситуаціями, кібербезпеці та збереженні культурної спадщини. Заявники повинні надати докази попередньої діяльності та спроможності у виконанні заходів, які відповідають обсягу робіт, зазначеному в цьому Запрошенні. 

Подавати заявки можуть як національні організації, так і неприбуткові установи. Перевага надаватиметься організаціям, очолюваним жінками, які зареєстровані в Україні. 

2.4 Право на участь та передумови для подання заявки: 

  • Заявники повинні бути організаціями громадянського суспільства або неурядовими організаціями, юридично зареєстрованими та визнаними відповідно до законодавства України, а також відповідати всім чинним цивільним та податковим нормам.  
  • Заявники повинні в повній мірі співпрацювати з Процесом комплексної перевірки ФПСУ-2 та заповнити Форму оцінки комплексної перевірки, надану в рамках цього запрошення. Кандидати також пройдуть візуальну перевірку на відповідність вимогам.  
  • Заявники повинні мати статус неприбуткової організації. Персонал організації повинен складатися з кваліфікованих фахівців, досвід яких дозволяє їм керувати проєктом, забезпечувати фінансову підзвітність і контролювати належний розподіл бюджету. 
  • Заявники не можуть пропонувати або постачати будь-які товари, вироблені компаніями Huawei Technology Company, ZTE Corporation, Hytera Communications Corporation, Hangzhou Hikivision Digital Technology Company, Dahua Technology Company.   
  • Заявники повинні бути здатними дотримуватися вимог етики та ділової поведінки, викладених на титульній сторінці цього Запрошення, а також Кодексу поведінки постачальника компанії Кімонікс (включеного до Форми самооцінки заявника, Додаток С), який базується на Кодексі поведінки FCDO. 
  • Заявник повинен включати до свого бюджету лише прийнятні витрати відповідно до Посібника з прийнятних витрат FCDO для комерційних контрактів та Посібника з прийнятних витрат FCDO для підзвітних грантових угод.  
  • Заявники не можуть пропонувати або надавати будь-які товари або послуги, які надаються постачальником, включеним до будь-якого списку призупинених, відсторонених або неприйнятних учасників торгів, що використовується урядом Великої Британії або США. 
  • Заявники повинні продемонструвати надійну структуру управління та системи менеджменту у вигляді фінансової, адміністративної та технічної політики і процедур, а також представити систему внутрішнього контролю, яка забезпечує збереження активів, захист від шахрайства, хабарництва, корупції та будь-яких видів нецільового використання коштів і перенаправлення допомоги. 
  • Заявники повинні мати в наявності та надати політику захисту, включаючи детальний опис процедур та заходів для забезпечення застосування цієї політики під час реалізації проєкту.  
  • Заявники повинні забезпечити обов’язок дбайливого ставлення до персоналу та/або консультантів заявника, а також бути здатними надати відповідні політики, процеси та процедури, що підтверджують здатність виконати цю вимогу.  
  • Наступні типи організацій НЕ матимуть права на отримання гранту в рамках програми: 
  • - Будь-яка юридична особа, яка зареєстрована на тимчасово окупованих територіях України та не змінила свою реєстрацію на підконтрольну територію України 
  • - Будь-яка організація, яка не зареєстрована юридично в країні виконання (за винятком випадків, коли це спеціально схвалено FCDO) 
  • - Будь-яка організація, яка була помічена у нецільовому використанні донорських коштів протягом останніх п’яти років; 
  • - Жодні організації, включені в додаткові матеріали, надані урядом Великої Британії чи іншими сторонами, стосовно осіб чи організацій, яким заборонено надавати допомогу; 
  • - Будь-яка організація, чиє ім’я з’являється в Visual Compliance (пошукова система, яка здійснює пошук партійних списків у Великобританії, США та інших країнах світу) з активним виключенням; 
  • - Політичні партії, угруповання чи установи або їхні дочірні та афілійовані компанії; 
  • - Організації, які відстоюють або пропагують антидемократичну політику або незаконну діяльність; і, 
  • - Будь-який суб’єкт господарювання, зареєстрований у росії 
  • - Організації, пов’язані з будь-якою юридичною або фізичною особою, внесеною до Державного реєстру санкцій Ради національної безпеки і оборони України (РНБО) 

2.5 Як подати заявку: 

1) Форма заявки на участь у конкурсі (Додаток А) 

2) Бюджет (Додаток Б) 

Заявники повинні подати форму заявки та бюджет у передбачених форматах і дотримуватися інструкцій та рекомендацій, наведених у цьому додатку.  

3) Форма самооцінки DD (Додаток С): 

Всі організації, відібрані для нагородження, проходять перед нагородженням оцінку ризиків, яка проводиться для того, щоб з’ясувати, чи має організація мінімальні управлінські можливості, необхідні для управління коштами у Великобританії, і чи дотримується вона Кодексу поведінки постачальників Кімонікс (включений у форму самооцінки заявника), заснованого на Кодексі поведінки FCDO. Тому заявник повинен заповнити форму самооцінки як перший крок у процесі оцінки ризиків перед укладенням контракту. Заявники повинні надати копії будь-яких наявних політик або документації, які вимагаються у Формі самооцінки заявника під час подання заявки.  

4) Листи підтримки від адміністрацій (якщо можливо). 

Заявка повинна бути підписана уповноваженим представником Заявника. 

Заявки подаються українською мовою (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, обсяг до 10 (десяти) сторінок) за зразками, наведеними у додатках А, Б, В. ` 

Заявки (включаючи технічні, бюджетні пропозиції та супровідну документацію) слід надсилати в електронному вигляді на адресу [email protected] з посиланням на RFA 013-01. Заявки мають бути подані не пізніше 23:59 за київським часом 08 липня 2025 року.  

Всі документи, що вимагаються цим Запрошенням, повинні бути подані до встановленого терміну. Ненадання всіх необхідних документів може вважатися ненаданням відповіді, і компанія Кімонікс має право відхилити таку заявку. 

3. Оцінка 

Розгляд заявок та процес відбору: 

Заявники повинні запропонувати детальні стратегії реалізації, які відповідають детальному опису діяльності, наведеному в Розділі 2.3 Детальний опис діяльності, та продемонструвати глибоке розуміння потреб Програми ФПСУ-2.   

Повні заявки будуть оцінюватися відповідно до критеріїв оцінки, наведених у таблиці нижче.
 

Категорія оцінки заслуг 

Рейтинг (бали) 

  1. Технічна методологія та дизайн проєкту  

50 

  1. Минулі результати та досвід 

25 

  1. Бюджет та співвідношення ціни та якості  

20 

  1. Управління ризиками 


Загальний рейтинг (за 100-бальною шкалою) 

100 

Ці елементи критеріїв оцінки заслуг більш детально описані нижче. 

А. Технічна методологія та дизайн проєкту: 50 балів    

Ці критерії повинні включати в себе: 

  • Якість та доцільність заявки з точки зору життєздатності запропонованого технічного підходу (тобто, можна обґрунтовано очікувати, що запропонований технічний підхід призведе до запланованих результатів) 
  • Доречність запропонованої методології 
  • Актуальність та якість впроваджених підходів GEDSI  

Технічні методології та підходи повинні відповідати методології та очікуванням, викладеним у розділі 3.2 вище. Вони повинні чітко демонструвати знання заявника, пов’язані з програмою, а також платформи, необхідні для всебічного і точного оцінювання через певні проміжки часу впродовж програми. Заявники, які продемонструють здатність запропонувати інноваційні рішення, наприклад, ті, що враховують гендерні аспекти, різноманітність та розуміння інших міждисциплінарних дезагрегаторів, отримають вищі бали, ніж ті, які не продемонструють відповідного розуміння в цих сферах.  

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу  

  • 50 балів: подана заявка повністю відповідає тематиці та пріоритетам, визначеним у Технічному завданні, запропонована методологія та технічний підхід дозволяють обґрунтовано очікувати отримання запланованих результатів, а також застосовано відповідний та послідовний підхід GEDSI  
  • 40 балів: подана заявка повністю відповідає тематиці та пріоритетам, визначеним у Технічному завданні, запропонована методологія та технічний підхід дозволяють обґрунтовано очікувати на досягнення запланованих результатів, підхід GEDSI впроваджено частково або не повністю   
  • 30 балів: методологія або дизайн проєкту розкриті частково на основі Технічного завдання, проте застосовано відповідний підхід GEDSI  
  • 20 балів: методологія або дизайн проєкту розкриті частково, підхід GEDSI не застосовано  
  • 10 балів: як методологія, так і дизайн проєкту розкриті частково на основі Технічного завдання, підхід GEDSI не застосовано - 10 балів;  
  • 0 балів: заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу, методологія не є послідовною, підхід GEDSI не розроблений 

B. Минулі результати та досвід: 25 балів  

Ці критерії повинні включати  

  • До трьох (3) прикладів попередніх завершених робіт, які технічно або тематично подібні до запропонованої діяльності.  
  • Контактна інформація персоналу з раніше виконаних проєктів, до якого ФПСУ може звернутися за рекомендаціями.  
  • Резюме залученого персоналу 

Критерії минулих результатів та досвіду повинні відповідати детальному опису програми, наведеному в розділі 2.3. Будь-які приклади відповідної минулої діяльності, надані заявником, повинні відповідати технічним/тематичним цілям цієї діяльності. 

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу    

  • 25 балів: організація-заявник має необхідний досвід та ресурси для успішної реалізації проєкту (до трьох (3) прикладів попередніх завершених робіт, технічно або тематично подібних до запропонованої діяльності), залучений персонал має відповідний рівень компетенції;  
  • 15 балів: організація-заявник частково має необхідний досвід та ресурси для успішної реалізації проєкту;  
  • 0 балів: організація-заявник не має необхідного досвіду та ресурсів для успішної реалізації проєкту.  

C. Бюджет та співвідношення ціни та якості: 20 балів 

  • Очікується, що заявник подасть детальний бюджет за статтями (Додаток B), який буде розглянутий на предмет обґрунтованості витрат, ретельності та співвідношення ціни та якості. Хороший бюджет - це бюджет, який є чітким та обґрунтованим і відображає найкраще використання організаційних та грантових ресурсів, щоб продемонструвати хороше співвідношення ціни та якості (VFM) для FCDO. У бюджетних примітках слід детально описати, як грантоотримувач прийшов до одиничних витрат. 

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу    

  • 20 балів: запропонований бюджет є чітким, обґрунтованим і відповідає принципу “найвищої якості при оптимальному співвідношенні ціни та якості”;  
  • 10 балів: запропонований бюджет потребує значного перегляду та/або скорочення витрат; 
  • 0 балів: запропонований бюджет не є обґрунтованим. 

D. Управління ризиками: 5 балів 

  • Заявник повинен пояснити, як він намагається пом’якшити бюджетні, екологічні та безпекові ризики, які потенційно можуть завадити заявнику виконати визначені грантові заходи в кожній обраній громаді.   

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу    

  • 5 балів: Матриця ризиків розроблена і добре опрацьована, що дозволяє оцінити управління ризиками, які необхідно застосувати, а також достатні заходи щодо їх зниження; 
  • 0 балів: Матриця ризиків не розроблена або розроблена недостатньо ретельно.  

Заявки, що відповідають критеріям відповідності та прийнятності і набрали найбільшу кількість балів (мінімум 70 балів), будуть запрошені до наступного етапу, де їм необхідно буде пройти комплексну перевірку.

4. Регулюючі Положення  

Гранти Фонду ФПСУ-2 надаються відповідно до Стандартних положень та умов FCDO, а також Кодексу поведінки постачальника Кімонікс (включеного до Форми самооцінки заявника, Додаток С), що ґрунтується на Кодексі поведінки FCDO.  

ФПСУ-2 зобов’язаний гарантувати, що всі організації, які отримують фінансування від FCDO, дотримуються вказівок, викладених у вищезгаданих нормативних документах, що застосовуються до відповідних умов їхніх грантових договорів.  

FCDO залишає за собою право відхилити пропозицію Кімонікс будь-якого успішного заявника і припинити, повністю або частково, подальше присудження контракту в будь-який час.   

Це Запрошення до подання заявок/концептуальних даних не встановлює зобов’язань для Chemonics UK фінансувати будь-яку діяльність або надавати будь-які нагороди будь-яким заявникам. 

Будь ласка, надсилайте всі запитання щодо цього запиту електронною поштою на адресу [email protected] не пізніше 23:59, 1 липня.   

Всі питання повинні бути надані в письмовому вигляді. 

5. Повідомлення про відбір або другий етап подачі заявки  

Результати Запрошення та наступні кроки 

ФПСУ-2 намагається обробляти заявки вчасно. Заявники, які успішно пройшли технічну експертизу, будуть повідомлені протягом 20 робочих днів про те, що вони рекомендовані для отримання гранту, однак важливо відзначити, що рекомендація не є рішенням про фінансування і не зобов’язує Кімонікс виділити грант, оскільки заявник все одно повинен буде пройти перевірку належної ретельності, візуальну перевірку відповідності, переговори щодо бюджетної пропозиції та затвердження донором (за необхідності), перш ніж буде затверджений для отримання гранту. 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.