bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів
29.12.2020

ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку» в рамках грантового проекту RPP/2020/08/214/PPP «Партнерство заради забезпечення відповідності  якості професійної підготовки кухарів-кондитерів ДНЗ «Мирноградський професійний гірничий ліцей» та сучасних запитів роботодавців галузі на сході України, що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий тендер на закупівлю товару для роботи з тістом.

Дата оголошення про тендер: 29.12.2020 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 12.01.2021 р.

 Предметом закупівлі є товари для роботи з тістом, а саме :

1.Тістомисильна машина об’єм діжі 50 л;

2.Міксер планетарний 7 л;

3.Міксер планетарний 40 л;

4.Тісторазкаточна машина.

 

Строк надання товарів: протягом 7 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме м. Мирноград , Донецької області, вул. Центральна буд.73 «Мирноградський професійний гірничий ліцей»

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Та інші документи, якщо вважає  за необхідне.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою

 [email protected]            до 12.01.2021 року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності)  до 12.01. 2021 року із

зазначенням на конверті назви постачальника: “Відкритий тендер: надання товарів в рамках виконання проекту «Партнерство заради забезпечення відповідності  якості професійної підготовки кухарів-кондитерів ДНЗ «Мирноградський професійний гірничий ліцей» та сучасних запитів роботодавців галузі на сході України,

 ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку»

Документи   надаються за адресою:

 85483, Донецька обл.,м. Новогродівка,вул.С.Тюленіна, б.25

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00-00 12.01.2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 15.01.2021 року.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Керівник ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку»         Кульга Олександр

Керівник проекту                                                                                    Брюховець Олена

телефон +380503264638

 

 

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, місто/селище, _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю товару : Піч пароконвекційна, згідно з вимогами, висунутими ГО згідно тендерного оголошення №1 про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів/послуг від 12.01.2021 року. 

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку» _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари ГО «Центр інновацій та сталого міжнародного розвитку» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: ___________________.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.