bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

AHF Ukraine оголошує конкурс на закупівлю наборів з продуктів та засобів індивідуальної гігієни
23.07.2021

Благодійний фонд Фундаціі Анти СНІД-США в Україні (далі – «Замовник») оголошує тендер на закупівлю наборів з продуктів та засобів індивідуальної гігієни в кількості 1429 шт.

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до учасників:

-          Суб’єкт підприємницької діяльності за законодавством України (юридична або фізична особа);

-          Юридична особа, яка є учасником, не внесена до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

-          Юридична особа, яка є учасником,  протягом останніх трьох років не притягувалася до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);

-          Юридична особа, яка є учасником, не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)

Перелік товарів в наборі до закупівлі:

Nп/п

Назва товару

Вага,кг

Кількість

1

Кава розчинна , Якобс Монарх, економпакет

0,1

1

2

Чай Грінфелд Золотий Цейлон

0,1

1

3

Рис круглозернистий

1

1

4

Крупа гречана ядриця

1

1

5

Крупа вівсяна плющена в/с

0,5

1

6

Вироби макаронні Спагеті

1

1

7

Цукор білий кристалічний

1

1

8

Олія соняшникова традиційна рафінована, Олейна

0,85

1

9

Паштет Одеський печінковий з вершковим маслом, Онісс

0,24

1

10

Консерви Яловичина тушкована з/б, Алан

0,525

1

11

Сардина бланшована в маслі, Аквамарин

0,23

1

12

Каша гречана зі свининою, Алан

0,525

1

13

Молоко згущене, Первомайський МКК 8,5% ДП

0,44

1

14

Печиво Марія ,ТМ Яріч

0,155

3

15

Папір туалетний, Обухів /65/

0,05

1

16

Мило рідке

0,3

1

 

 

 

 

Всього

8,015

18

Вимоги до товару: до набору включається тільки товар із Переліку, товар повинен бути в індивідуальній упаковці від виробника. Товар, що постачається, повинен мати необхідні супровідні документи відповідно до чинного законодавства, в тому числі сертифікати якості та ін.. Товар повинен мати необхідне маркування на упаковці (назву, виробника, термін, склад, кількість, вагу та ін..). Термін придатності на момент поставки повинен складати не менше 75% від загального терміну придатності, визначеного виробником.

Кожен  набір повинен бути упакований в індивідуальній упаковці, а саме в гофро-картонному ящику/коробці, замотаному поліетиленовою стрічкою/скотчем, придатну до відправлення транспортною компанією Нова Пошта. Коробка повинна витримувати 7-ми кратне навантаження. Індивідуальна упаковка (габарити, якість та ін.) попередньо погоджується з Замовником. В коробку обов’язково треба вкласти  лист Організатора (будуть надані додатково Замовником) і Специфікацію з переліком, вагою, кількістю товару.

Валютою тендерної пропозиції та розрахунків є гривня.

Форма розрахунків: безготівковий розрахунок, оплата:

- 100 % оплата  після поставки партії продуктових наборів та підписання накладної про отримання.

- 50% передоплата і 50% після оплата за тим же принципом, що вище.

Місце поставки: поставка  продуктових наборів здійснюється за рахунок Постачальника, включає – герметичне пакування продуктових наборів в коробках, завантажувальні та розвантажувальні роботи, відправлення в офіс або на склад Замовника (розташовані в м. Київ).

Термін постачання: перша поставка повинна відбутися не пізніше 14 календарних днів з моменту підписання договору. Загальна кількість наборів повинна бути розділена на партії, орієнтовно 200 шт. наборів в одній партії. Кількість партій і терміни додатково погоджуються з Замовником

Комерційна пропозиція повинна містити заповнену Специфікацію на один набір товару, з вказаною ціною кожної позиції та загальну суму пропозиції на 1429 шт. наборів.

Умови прийняття тендерних пропозицій: Тендерні пропозиції приймаються виключно в запечатаному паперовому конверті з назвою учасника тендера та пропечатаним печаткою( за наявності печатки в учасника) за адресою:вул.Металістів, 12А, м.Київ БФ “Фундація АНТИСНІД-Україна”.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з понеділка по п‘ятницю з 10 год. 00 хв. до  18 год. 00 хв.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«28» липня 2021 року.

Розкриття тендерних пропозицій учасників відбудеться:«29» липня 2021 року об 11 год. 00 хв., за адресою: вул. Металістів, 12А, м. Київ БФ “Фундація АНТИСНІД-Україна” шляхом відкриття паперових конвертів Тендерним комітетом.

-Тендерна пропозиція у формі Додатка 1, Додатка 2

Додаток 1 до Тендерної пропозиції

на закупівлю продуктових наборів

Прохання заповнити цю сторінку. Вона має бути першою в Вашій тендерній пропозиції

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

Назва компанії:……………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………….

Повна юридична адреса:……………………………..

…………………..………………………………………………………………………………………………

Повна фактична адреса:…………………………………..

…………………………………………………………………………………………………………………..

Контактна особа:……………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………..

Тел. номер:……………………………………………………………………

Моб. тел. номер:……………..…………………………………………………….

Електронна адреса: …………………………………………………………………………..

 Продуктовий набір

Вартість в гривнях, без ПДВ:……………………….

Вартість в гривнях, з урахуванням ПДВ: ……………………….

Термін дії тендерної пропозиції становить 15- 30 днів (необхідно зазначити)

 

Дата:……  /  ……  /  .…..               

…………………………………………………………………………………………………….

Місце підпису та печатки керівника або уповноваженої особи компанії

Додаток 2 до Тендерної пропозиції

 

Найменування учасника ___________________________________________________________

ТЕНДЕРНА СПЕЦИФІКАЦІЯ назва того, що купуємо

Назва та технічні характеристики

 

 

Характеристики

 

Актуальна характеристика пропозиції (назва марки, вага, параметри)

Ціна за од., грн.

без ПДВ

Ціна за од., грн.

з ПДВ

Вартість пропозиції(грн. без ПДВ)

Вартість пропозиції(грн./ з ПДВ)

1

   

 

 

 

 

 

2

   

 

 

 

3

   

 

 

 

4

   

 

 

 

5

 

.

 

 

 

6

   

 

 

 

7

   

 

 

 

8

   

 

 

 

9

   

 

 

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто, кур‘єрською поштою або  електронною поштою.
  2. Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника( ФОП), а якщо учасником є юридична особа, то печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  3. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  4. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  5. Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

Тендерні пропозиції приймаються на електронні поштові адреси:        Irina.Ponomareva@Aidshealth.orgOlena.Borysenko@aidshealth.org, Sergii.Mykhaliuk@aidshealth.org

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.