bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів/послуг
14.10.2021

Громадська організація «Майбутнє Українського Донбасу» в рамках грантового проекту LG­_1_25«Жіноче здоров’я – запорука міцної сім’ї »(Грантова Угода №RPP/2021/09/121/DR), що реалізується в межах  Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу оголошує відкритий тендер на закупівлю медичних інструментів.

Дата оголошення про тендер:­­­­14.10.2021 р.___

Термін подання тендерних пропозицій: до 28.10.2021р.

Предметом закупівлі є  товари, а саме:

Лот 1  Матковий маніпулятор, 3 керамічні голівки, LPM-0751.37 , Бренд LAPOMED, голівки з кераміки – 1од.

Лот 2 Лапароскопічний голкотримач з титановою Дельфін-подібною ручкою та   вигнутим уліво наконечником, 5х33, LPM-0706.7,  Бренд LAPOMED, багаторазовий, робоча частина 330 мм., накінечник вигнутий – 1од

Лот 3 Атравматичний затискач (24 мм), вставка монополярна, 5 мм х 36 см, LPM-I5-3633, вставляється у тубус та ручку LAPOMED / багаторазова, робоча частина    360 мм – 2 од.

Лот 4 Тубус монополярний, 5 мм x 36 см, LPM-T5-301, сумісна зі вставками та ручками LAPOMED, робоча частина 360 мм – 6 од.

Лот 5 Затискач “алігатор” (18 мм), вставка монополярна, 5 мм х 36 см, вставляється у тубус та ручку LAPOMED / багаторазова, робоча частина 360 мм – 2 од.

Лот 6 Кишковий затискач (18 мм), вставка монополярна, 5 мм х 36 см, вставляється у тубус та ручку LAPOMED / багаторазова, робоча частина 360 мм – 2 од.

Лот 7 Одноразовий біполярний дисектор з однією рухомою браншею LAPOMED,    Ф5 x 330 мм, в комплекті кабель, що відєднується / одна рухома бранша, робоча     частина 330 мм – 7 од.

Лот 8 Ручка з кремальєрою, монополярна, сумісна зі вставками та тубусами LAPOMED – 6 од.

Лот 9 Інструмент для міоми, Ф10×400 мм, LAPOMED, штопор для міом – 1од.

Лот 10 Інструмент для міоми, Ф5×400 мм, LAPOMED, штопор для міом – 1од.

Лот 11 Штовхач лігатур, 5х330 мм, Бренд:LAPOMED, закритого типу / багаторазовий / автоклавується – 1од.

Лот 12 Затискач для маткових труб (13 мм), вставка монополярна, 5 мм х 36 cм, Бренд:LAPOMED, вставляється у тубус та ручку LAPOMED / багаторазова – 1од.

Лот 13 Одноразовий біполярний затискач з однією рухомою браншею LAPOMED, Ф5 x 330 мм, Бренд:LAPOMED,  в комплекті кабель, що від’єднується / одна рухома бранша, робоча частина 330 мм – 6 од.

Лот 14 Робочий елемент, Активний, Бренд:LAPOMED, для резектоскопа LPM-1401 / багаторазовий / автоклавується – 1од.

Лот 15 Внутрішній тубус з обтуратором, 24.5Fr (типу Storz), Бренд:LAPOMED,
для резектоскопа LPM-1401 / багаторазовий / автоклавується – 1од.

Лот 16 Зовнішній тубус, 26.5Fr, Бренд:LAPOMED, для резектоскопа LPM-1401 / багаторазовий / автоклавується – 1од.

Лот 17 Монополярний кабель LAPOMED, 1x4 мм / багаторазовий / автоклавується – 1од.

Строк постачання товарів: протягом _7  календарних днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме:  92600, Луганська область, місто Сватове, площа 50-річчя Перемоги, 36

Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів/послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: не є платниками ПДВ, постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення оптової торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір постачання, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт). 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерну пропозицію, заповнену за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури;
  5. Зразок договору постачання товару;
  6. Паспорт товару (якщо необхідно);
  7. Ліцензію (якщо необхідно);
  8. Гарантійний талон, гарантія не менше __3__року
  9. Та інші документи, якщо вважає  за необхідне.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати - 100% оплата після постачання товарів/надання послуг та умови постачання/надання товарів/послуг.

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою anastasiiayakubova@gmail.com ,  [email protected] до 27.10.2021 р.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником до 28.10.2021р.

1. на електронні адреси [email protected] та [email protected]  зазначенням у темі «Відкритий тендер Грантова Угода № RPP/2021/09/121/DR_____назва учасника» 

2. організатору тендеру в запечатаних конвертах, у письмовій формі за адресою: Україна, 92603, Луганська обл., Сватівський р-н, місто Сватове, вул.Садова, буд.4  у строк до 28.10.2021р.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 28.10.2021р. 12.00 години розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну. 

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не      пізніше 29.10.2021р._

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Керівник ГО «Майбутнє Українського Донбасу» Якубов Олег Анатолійович

Тел.. +380663612204

  

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 

_____________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, м ХХХХХ _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ГО «Майбутнє Українського Донбасу» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю товару:___________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «Майбутнє Українського Донбасу» згідно тендерного оголошення №_1_ про закупівлю медичних інструментів__ від 14.10.2021р.. 

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Майбутнє Українського Донбасу», _________________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари висунутими ГО «Майбутнє Українського Донбасу» відповідно до наступних умов:

  1. Найменування товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  5. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  6. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  7. Умови оплати: 100% оплата після постачання товару/послуги.
  8. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  9. Податковий статус постачальника: _________________________
  10. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (____________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  4. Зразок Договору поставки товару.

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

Контакти

  • Тел.. +380663612204 Олег Анатолійович
  • +380660860899 Маргарита

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.