bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів/послуг
02.12.2021

Запрошення до участі у відкритому тендері на закупку матраців з підігрівом для новонароджених МПМ-А

1. Покупець:

1.1. Найменування: Благодійна організація “Благодійний фонд “РАННІ ПТАШКИ”

1.2. Код за ЄДРПОУ: 42682076

1.3. Уповноважена особа Голова БФ Бондар Олена Олександрівна, e-mail: o.bondar@ranniptashky.com

2. Валюта закупівлі – гривня.

3. Інформація про предмет закупівлі:

3.1. Предмет закупівлі: Матрац з підігрівом для ліжечка новонародженого МПМ-А

3.2. Кількість товарів:– 37 ( тридцять сім) шт.

3.3. Місце та графік поставки товару Додаток №2

3.4. Строк поставки товару: згідно з заявкою Замовника та графіку поставки зазначеному в Додатку № 2.

3.5. Технічні (якісні) вимоги до товару викладені в Додатку №1 до оголошення.

4. Форма «Тендерна пропозиція» -у Додатку № 3 до оголошення.

5. Інша інформація:

5.1. Розрахунки за товар проводяться, після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця за фактично отриманий товар «Покупцем» за видатковими накладними (які повинні обов’язково містити реквізити Продавця та строку - рядок №______ від  ___________ ), якщо інше не передбачено договором поставки. Постачання товару здійснюється за рахунок Продавця згідно графіку поставки вказаному у Додатку №2, та адресами згідно заявки Покупця.

5.2.Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором поставки, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.

5.3. За результатами здійснення закупівлі Покупець та Продавець укладають договір поставки не раніше ніж через 1 робочий день з моменту визначення переможця.

5.4. У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним.

5.5.Тендерні пропозиції приймаються до 18:00 за Київським часом, 09.12.2021 року в електронному вигляді у форматі PDF ( мають бути скріплені печаткою, за її наявності) згідно додатку 3 на пошту o.bondar@ranniptashky.com  з темою листа «Відкритий тендер закупівля матрациків МПМ-А». Тендерні пропозиції, надані пізніше встановленого терміну не приймаються.

5.6. Дата засідання тендерного комітету : 10 грудня 2021 року, 11:00.

5.7. Зацікавлені підрядники можуть отримати додаткову інформацію за адресою, зазначеною вище або за телефонами: (099) 299-87-90 Бондар Олена

Додатки до оголошення:

Додаток №1 - Технічні (якісні) вимоги до товару.

Додаток №2 – Місце та графік поставки товару.

Додаток №3 – Форма «Тендернапропозиція»

Додаток №4 – Лист згоди на обробку персональних даних.

Голова Благодійної організації “Благодійний фонд “РАННІ ПТАШКИ

Бондар Олена Олександрівна

Контакти

  • Бондар Олена тел.099 299 87 90

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.