bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер. Надання SMM-послуг просування проєктного контенту
20.12.2021

Предметом закупівлі послуг є: рекламні та маркетингові послуги (послуги SMM ведення сторінок) для реалізації комунікаційної стратегії в соціальних мережах Facebook та Instagram – публікація не менше 25 таргетованих постів протягом 2 місяців (до 20.02.2021), з сукупним охопленням 650 тисяч читачів. Публікація відгуків та користувацьких гайдів, промотування інструменту.

Дати оголошення відкритого конкурсу на постачання послуг: дата початку 21 грудня 2021 — дата кінця 27 грудня 2021 року

Цільова аудиторія комунікаційної стратегії в Facebook та Instagram:

Потенційні підприємці:

•         молодь  17-22 років;

•         молоді професіонали 22-25 років.

Діючі підприємці:

•         молоді підприємці 25-35 років;

•         підприємці 35+ років;

•         фахівці креативних індустрій.

Профільні компанії/бренди, організації:

•         комерційні компанії та бренди (фінансові установи);

•         органи влади та місцевого самоврядування

•         організації, асоціації з підтримки підприємництва.

Технічне завдання:

-        Розробка стратегії просування не менше 25  постів про civic-tech інструмент BizBot в соціальних мережах Facebook та Instagram в рамках вже існуючих рекламних кабінетів протягом 2 місяців (до 20.02.2021)

-        налаштування таргетингової реклами під різні цільові аудиторії у Харківській та Миколаївській областях в Facebook та Instagram

-        забезпечення охоплення 650000 осіб у ході втілення стратегії просування інформаційних продуктів проєкту впродовж 2 місяців (до 20.02.2021)

-        розробка стратегії роботи з холодними і теплими аудиторіями у вищенаведених соцмережах;

-        налаштування ретаргетинга;

-        розробка ключових показників ефективності реклами;

-        застосування інструментів підвищення результатів охоплень;

-        управління рекламними бюджетами та розрахунок ефективності вкладень;

-        Аналіз поведінки ЦА;

-        Ведення аналізу кількості переглядів матеріалів про проєкт в соціальних мережах. 

Вимоги: досвід роботи у напряму smm-просування і таргетингу, досвід просування у соцмережах проектного контенту, наявність партнерської бази у Харківській та Миколаївській областях вважатиметься перевагою.

Вимоги до учасників конкурсу:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД з надання послуг та можливість надати SMM-послуги у вказаний строк. Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

- код ЄДРПОУ для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи, стану податкової реєстрації та відсутності у реєстрі боржників;

- цінову пропозицію, заповнену за зразком (додається);

- інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

-        відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;

-        відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;

-        якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;

-        строк надання послуг: протягом чотирьох місяців від дати підписання Договору;

Учасник тендеру має надати тендерну пропозицію у складі: 

  • Лист-заявка від Учасника. Шаблон заявки у доданих до оголошення файлах;
  • Реєстраційні документи Учасника;
  • Детальна пропозиція з графіком та інструментами реалізації SMM-стратегії проєкту (у довільній формі);
  • Фінансова пропозиція (у довільній формі) з визначенням вартості послуг (з вказанням, за наявності, ПДВ) в гривнях (з урахуванням всіх необхідних платежів та зборів), з кошторисом на розробки та реалізації SMM-стратегії (з підписом керівника Учасника у форматі “пдф” та “excel”);
  • Портфоліо попередніх робіт Учасника;

Кінцевий термін подачі пропозицій на участь в тендері: 10:00 27 грудня 2021 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.

Істотні критерії (умови) вибору переможця тендеру:

1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення

2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення

3. Якість опису послуг та відповідність очікуванням організатора тендера

4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг

Примітка: за інших рівних умов перевага буде надана учаснику, що запропонує найнижчу вартість послуг.

Пропозиції (підписані та завірені печатками, за наявності) та супутні документи надсилайте на електронну адресу: [email protected] з темою листа “Тендер. Надання SMM-послуг просування проєктного контенту”.

Тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 10:00 27.12.2021 року, розгляду не підлягатимуть.

У разі виникнення питань, звертайтесь, будь ласка, на електронну пошту [email protected].

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.