• познайомилися та взяли участь у згуртовуючих вправах,
• дізналися, що таке медіаграмотність і чому вона важлива,
• обговорили, як формувати ефективні команди й розподіляти обов’язки у сфері комунікацій,
• працювали в групах над створенням власної комунікаційної стратегії,
• презентували свої напрацювання та отримали зворотний зв’язок.
“Особисто для мене дуже цінно було дізнатися, якою має бути справжня команда, яка здійснює комунікацію, - говорить участинця заходу Софія, - коли мова іде про блогерів чи молодих журналістів, маркетологів - це один формат роботи, але коли треба спланувати інформаційний чи медійний супровід установи чи організації - то тут треба багато людей. Має бути стратег, люди, які відповідають за офіційні (серйозні) комунікації, фотографи, відеографи, а також ті, хто створює креатив, придумує та втілює ідеї, які будуть якісно відрізняти компанію від інших. Ще важливо розуміти, що є специфіка інформаційного супроводу приватних уставнов, а також державних. Для мене, як для людини, яка планує поєднати життя зі сферою медіа, було дуже важливо під час цього регіонального тренінгу дізнатися про те, на скільки різноманітний та неоднорідний цей світ”.
Коментарі