bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Міська влада та органи самоорганізації населення: спільна робота – дієвий результат
17.01.2014

Закон України «Про органи самоорганізації населення» ст. 14 наділив представницькі органи, що створились жителями певної території, власними повноваженнями, які дають можливість не лише силами мешканців забезпечувати комфортні умови проживання на відповідній території, а й дають можливості та усі необхідні передумови для взаємодії із відповідними структурами органів влади та службами у виконанні цих повноважень.

Ресурсним центром для органів самоорганізації населення м. Луцька, в межах проекту «Створення умов для нового якісного рівня розвитку органів самоорганізації населення у м. Луцьку», який отримав підтримку програми «Громадянське суспільство та належне врядування» Міжнародного фонду «Відродження», наразі організовується серія  тематичних зустрічей для знайомства, налагодження партнерства та співпраці  органів самоорганізації населення, органів місцевого самоврядування та спеціалізованих установ, що сприяють вирішенню соціальних питань.

До діалогу під час першої зустрічі «Підвищення якості надання житлово-комунальних послуг. Роль та функції ОСН», яка відбулась 15 січня 2014 року у м. Луцьку,долучились: заступник директора департаменту житлово-комунального господарства – Надія Коленда,  голова постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження – Роман Бондарук, Президент Волинського Інституту Підтримки та розвитку Громадських Ініціатив – Петро Лавринюк,керівник Ресурсного центру для органів самоорганізації населення – Ірина Гайдучик, представники органів самоорганізації населення та ініціативні голови ОСББ. 

Аналіз стану справ у житлово-комунальній сфері свідчить про необхідність запровадження дієвого механізму громадського контролю в систему ЖКП.

Верховна Рада України створила передумови залучення до цього процесу громадян, передбачивши в Законі України «Про житлово-комунальні послуги» норми щодо здійснення громадського контролю. При цьому дієвим інститутом, одним із напрямів діяльності якого є захист прав громадян на отримання якісних житлово-комунальних послуг та контроль за діяльністю органів місцевого самоврядування в цій сфері, є органи самоорганізації населення.

Відповідно до п. 6 ст. 14 Закону України «Про органи самоорганізації населення», ці органи можуть здійснювати контроль за якістю житлово-комунальних послуг, які надаються громадянам, що проживають у житлових будинках на території діяльності ОСНів, та за якістю проведених у зазначених жилих будинках ремонтних робіт.

Саме тому, зустріч мала на меті напрацювати форми можливої співпраці та взаємодії усіх зацікавлених сторін в сфері контролю за якістю ЖКП.

Протягом тематичного засідання учасники активно обговорювали питання, якими опікується департамент житлово-комунального, можливості профільної депутатської комісії та саме головне форми участі органів самоорганізації населення у діяльності кожної із зазначених сторін.

Звичайно, не обійшлось і без зауважень органів самоорганізації населення до роботи міської влади, але це вказує лише на те, що діалог було розпочато вчасно. Наразі лише спільні та взаємні кроки представників громади та міської влади, зокрема департаменту,  приведуть до справді дієвого результату в підвищенні якості житлово-комунальних послуг у м. Луцьку.

 

Контакти

  • Прес-служба

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.