bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Хто захистить права мешканців?
13.08.2014

12 серпня 2014 року в коворкінг-центрі «Репортер» відбулася зустріч голів ОСББ м. Луцька з представниками КП «Луцькводоканалу», Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, інспекції з питань захисту прав споживачів у Волинській області та Ради голів ОСББ м. Луцька.

З 01 липня 2014 року відбулося суттєве підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги. На сьогоднішній день склалася наступна ситуація: громадяни міста Луцька оплачували за воду, використану в червні, вже за новими, липневими тарифами. При цьому виникає сумнів правомірності таких дій з боку КП «Луцькводоканал», адже, як відомо, прийняті норми ніяк не мають мати зворотної дії у часі, особливо якщо це погіршує становище мешканців.

Для уникнення такої ситуації КП «Луцькводоканалу» мав би зняти показники лічильників до 30.06.2014 і виставити відповідні рахунки споживачам послуг. Тоді б не виникало спірних ситуацій і думок про неправомірність застосованих формул обрахунку оплати за послуги, що надає для населення відповідне комунальне підприємство.  

«У Луцьку нараховується приблизно 65 тис. лічильників і ми просто фізично не осилимо їхній облік! Тим більше, багато громадян відмовляються відчиняти квартири та надавати доступ до лічильників» - зазначав представник КП «Луцькводоканал».

 «Проте ви зобов’язані проводити облік лічильників, якщо керуєтеся їхніми показниками при обрахуванні оплати за послуги. А в іншому випадку ви порушуєте права мешканців та змушуєте платити більше, коли і так економічна ситуація сімей змушує бажати кращого» - відповів Лавринюк П. П.

Згідно з умовами, поставленими надавачем послуг КП «Луцькводоканал», жителі міста Луцька мали можливість оплатити борг за використану в червні воду до 30.06.2014 року, в іншому ж випадку з 01.07.2014 року розрахунок оплати проводився в банках міста автоматично з використанням формули, яка суттєво підвищує розмір оплати. Усі, хто не знав про таку умову, або був відсутній у місті чи з інших причин не провів оплату, були неправомірно ошукані.

Як зазначив юрисконсульт КП «Луцькводоканалу», якщо споживач був відсутній на місці проживання з поважних причин, то він має право звернутися до КП «Луцькводоканал» з підтверджуючими документами та отримати право на перерахунок тарифів за надані послуги у червні 2014 року.

Проте не всі мешканці можуть документально підтвердити свою відсутність за місцем проживання, що ж робити тоді?

Голови ОСББ, отримуючи сотні звернень від мешканців міста прагнуть добитись справедливості та вимагають у КП «Луцькводоканал» зробити перерахунок коштів, що неправомірно одержані від лучан.

Компромісу під час зустрічі досягти так і не вдалось. Проте голови ОСББ не зупинятимуться на півдорозі і не залишатимуть своїх мешканців один-на-один із несправедливістю. На разі, готується колективне звернення голів ОСББ до відповідних установ з проханням захистити інтереси і законні права мешканців м. Луцька. 

 

 

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.