bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в сфері дизайну та інновацій. Від України у події взяли участь три команди фіналістів міжнародного проєкту European Design Upgrade: Changeable, NanoRetention та Pink Glasses.

Учасники Dutch Design Week 2020 прагнули продемонструвати потенціал дизайну в боротьбі з найгострішими суспільними викликами: знайти сучасні способи організації міського життя, розробити нові матеріали та способи переробки відходів і привернути увагу до актуальних проблем соціуму. Подія відкрилась презентаціями проєктів дизайнерів-фіналістів, які поділились про своїми ідеями та презентували результати роботи за 9 місяців участі у European Design Upgrade.

«Як змінити своє життя та світ, який мене оточує? Я думаю, кожен з нас рано чи пізно замислюється про щось подібне. Але коли мова йде про глобальні проблеми, ми зазвичай відкладаємо їхнє вирішення на потім. Однак, як щодо того, щоб починати діяти зараз?», — звернувся до аудиторії засновник бренду Pink Glasses, фіналіст European Design Upgrade Олег Білий. Олег випустив колекцію одягу з принтами, які змінюються в ультрафіолетовому світлі та привертають увагу до проблем суспільства.

«Я завжди любила природу і цікавилась тим, як вона працює на фундаментальному рівні. Тому я пішла вивчати фізику в університеті — і тепер в мене є ідеї, які я хочу реалізувати», — розповіла авторка проєкту NanoRetention Катерина Кроленко. Катерина розробляє біоматеріал, який затримує вологу, блокує шум та має допомогти містам стати зеленішими.  

«Навіть сама атмосфера, яка панувала на проєкті, дуже мені допомогла. Адже я раніше не працювала в командах, де учасники мали б настільки різний досвід та бекграунд», — коментує авторка проєкту Changeable Ольга Синякевич. Ольга створює зйомні дизайнерські кавери для протезів, які дозволять зробити з них стильний аксесуар.

Проєкт European Design Upgrade реалізований у партнерстві України (фонд K.Fund, громадська організація GoLocal), Бельгії (Brussels Creative) та Фінляндії (Urban Mill).

«Ми раді бути частиною міжнародного консорціуму з трьох країн та представити на Нідерландському тижні дизайну найкращі роботи учасників European Design Upgrade. Цей проєкт довелося реалізовувати в непростий період — думаю, що ми багато чого навчились та отримали чудову можливість поділитись ідеями та досвідом. Сподіваємось продовжити подібну практику міжнародної співпраці», — прокоментувала віце-президент K.Fund, концептуальний лідер European Design Upgrade Олена Добророднєва.

Подія завершилась міжнародною дискусією «Radical creativity. How can we break the borders?», на якій експерти з України, Бельгії, Нідерландів, Франції, Фінляндії та Польщі обговорили виклики, з якими стикається креативна спільнота у Європі, та перспективи взаємодії і партнерства.

ДОВІДКА

Dutch Design Week — найбільша щорічна дизайнерська подія в Північній Європі. На заході представлені роботи і концепції від більше, ніж 2600 дизайнерів для понад 355 000 відвідувачів.

Фонд K.Fund заснований українським підприємцем Василем Хмельницьким у 2015 році для підтримки проєктів у сфері освіти та економіки. Місія K.Fund — надавати ключі для розвитку та реалізації, забезпечувати можливості для отримання нових знань і навичок, сприяти відкриттям і допомагати вийти на новий рівень.

Проєкт фінансується за підтримки Європейської комісії. Публікація відображає лише думки автора, і Комісія не може нести відповідальність за будь-яке використання інформації, що міститься в ній.

Проєкт фінансується за підтримки Українського культурного фонду.

Контакти

  • Анастасія Суворова GoLOCAL 38 093 966 73 37 https://golocal-ukraine.com/
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.