bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

У чиєму смартфоні сьогодні держава? Як працюють «гарячі лінії» та електронні звернення в ЦОВВ
17.11.2020

Чи дійсно українці можуть вирішити власні питання, звернувшись до центральних органів виконавчої влади (ЦОВВ) через телефонну «гарячу лінію» або в електронному форматі?

Експерти та експертки Асоціації сприяння самоорганізації населення дослідили роботу Урядової «гарячої лінії», а також телефонних «гарячих ліній» та  сервісів електронних звернень до центральних органів виконавчої влади в Україні.

Дослідження містить:

  • аналіз організаційно-правового забезпечення функціонування телефонних «гарячих ліній» та сервісів електронних звернень в органах виконавчої влади;
  • оцінку доступності інформації про ці інструменти на офіційних сайтах КМУ і ЦОВВ;
  • аналіз судової практики щодо телефонних та електронних звернень громадян;
  • аналіз результатів 600 контрольних телефонних і електронних звернень на Урядову «гарячу лінію», телефонні «гарячі лінії» та електронні сервіси відібраних ЦОВВ (метод «таємний покупець»);
  • рейтинги відібраних 30 телефонних «гарячих ліній» і сервісів електронних звернень органів виконавчої влади.

Завантажити дослідження.

Доречі, це вже третій моніторинг «гарячих ліній» ЦОВВ, який проводить Асоціація. Попередні два моніторинги проводились у 2012-2013 і 2014-2015 роках. 

 

Ця публікація підготовлена за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження» в межах проєкту «Моніторинг та оцінка роботи «гарячих ліній» і електронних звернень в органах виконавчої влади». Зміст публікації є винятковою відповідальністю виконавців проєкту і не обов’язково відображає погляди Міжнародного фонду «Відродження».

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.