bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Нові форми взаємодії та налагодження комунікації з населенням в умовах пандемії
22.11.2020

Життя в світі змінюється не залежно від наших бажань. Приймаючи обмежувальні протиепідемічні заходи в умовах пандемії COVID-19 органам місцевого самоврядування дуже важливо організувати свою діяльність, не порушуючи законодавство, аби зберегти комунікацію з населенням, зокрема забезпечити право громадян на звернення до місцевої влади. Тому використання онлайн-сервісів як нової форми взаємодії між громадою та владою – є своєчасним рішенням.

У Нижньодуванській ОТГ вже подбали про своїх жителів. Нагадуємо, що в межах проєкту «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування у Нижньодуванській ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ» запрацювала онлайн-платформа «Контакт-центр» та мобільний додаток.

Учасники декількох інформаційних сесій у межах проєкту знайомились із новими сервісам та визначили для себе нові переваги такої форми взаємодії. А це і можливість подати звернення до керівництва громади, як то кажуть «не виходячи з хати», і додатковий час поспілкуватися батькам та дітям. Адже молодь – активні користувачі різноманітних гаджетів та е-сервісів, тому швидко навчаються і допомагають рідним.

Ми спільно з керівництвом громади продовжуємо створювати комфортні умови для мешканців у сфері отримання послуг та комунікації з владою.

Проєкт «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування у Нижньодуванській ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ» реалізується ГО «ЛО ВГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» за організаційної підтримки ГО «Взаємодія-Плюс» в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції

 

#UNRPP #ВзаємодіяПлюс

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.