bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Українських підприємців навчали основам побудови та просуванню бренду
30.11.2020

Підприємці з 12 регіонів України взяли участь в практичному семінарі «Від продукту до бренду», що відбувся 26 листопада на онлайн платформі Zoom.

Спікери, що представляють успішні бізнеси, розкрили питання основ, розвитку та просування бренду:

-         інструментів просування бренду, в тому числі digital-brand;

-         практик розробки атрибутики та архітектури бренду у сфері малого і середнього бізнесу;

-         особливостей формування та просування бренду в умовах карантину.

Серед спікерів:  

Микита Лазоренко, креативний директор SABAI creative hub, (м. Київ), розповів учасникам про історію створення брендингу та формуванні ключових елементів стратегії бренду; в другій частині семінару на воркшопі Микита надав учасникам практичні поради щодо побудови бренду;

Володимир Мась, тренер Soft Skills у Autodoc.de (м. Одеса), зосередив увагу на складових сервісу, клієнтоорієнтованості в межах стандартів компанії;  

Денис Чернявський, Valorisation Lab., CEO & Founder, Fedoriv Agency, Creative Strategist, Pinat Pins, (м. Київ) виступив з презентацією «Про великі та маленьки бренди»;

Михайло Траверсе, маркетолог, стратег та підприємець, керуючий партнер в маркетинговій агенції Reiseplan         (м. Київ), детально зупинився на принципах брендингу в епоху соціальних медіа.

Роман Повзик, проєкт-менеджер PR-агентство Yoda Consult (м. Полтава), у другій частині заходу провів воркшоп щодо просування бренду в соціальних мережах Facebook та Instagram.

В межах заходу модератором Інною Пахомовою, директоркою інституту проектів та інновацій ПУЕТ, була проведена панельна дискусія «Просування бренду в умовах карантину» за участю всіх спікерів семінару. Експерти відповідали на питання учасників, найбільш актуальні під  час карантину, а саме: 1) Чи трансформувалося розуміння та ідеї бренду під час пандемії? Які інструменти підвищення лояльності споживачів найефективніші в цьому році? Чи може бренд регіону або міста сприяти просуванню бренду підприємства?

Захід реалізовано Центром Інформаційної Підтримки Бізнесу м. Суми у партнерстві з представниками ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи ЄС #EU4Business.

Контакти

  • https://www.fb.com/business.support.centre.sumy/ http://www.bisc.org.ua (050) 247 02 04
  • [email protected] #eu4business #bscsumу

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.