bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на виготовлення брендованої та поліграфічної продукції
22.06.2022

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на виготовлення брендованої та поліграфічної продукції в межах проєкту «UNFPA Зміцнення національних механізмів запобігання та реагування на гендерно зумовлене насильство, у тому числі у ситуації гуманітарної кризи».

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з виготовлення брендованої та поліграфічної продукції для забезпечення проєктної діяльності на період дії проєкту.

ОПИС ПОСЛУГ

Обрані підрядники надаватимуть послуги з якісного друку продукції на різних поверхнях. Детальний список товарів — за посиланням. Продукцію потрібно буде доставляти в різні міста України (Київ, Львів, Дніпро, Ужгород - перші міста для доставки) на відділення Нової пошти або кур’єрською доставкою. Просимо окремо в заявці вказувати, чи є можливість самостійно забезпечити доставку.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявкаспецифікація згідно опису послуг (просимо вказувати найкоротші можливі строки виготовлення продукції), реєстраційні документи, тощо;
  • документи заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 29 червня 2022 року (18.00) на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_брендована та поліграфічна продукція».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ (за правилами проєкту). Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Анастасії Голуб за електронною адресою: [email protected].

Контакти

  • У разі виникнення питань
  • будь ласка
  • звертайтесь до Анастасії Голуб за електронною адресою: [email protected].

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.