bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Інтерв’ю з Іриною Швець - громадською активісткою та проєктною менеджеркою
14.09.2022

Як знайти ресурси на втілення своїх ідей – про це спілкувалися з Іриною Швець – головою Громадянської мережі ОПОРА у Львові, громадською активісткою та проєктною менеджеркою з 10-річним досвідом. Вона ж була і однією з лекторок навчального проекту «Від ідей – до дій», який реалізовує ГО «Буслав Січ». 

 

Іро, що таке фандрейзинг простими словами? Про що це?

Мені здається так: «фандрейзинг» – звучить складно, але, насправді всі з цим зіштовхуються. Фактично – це коли вам потрібно знайти гроші на будь-яку мету. Будь-який проект, ініціатива, що б ви не хотіли впровадити. І тут, мабуть, не так доречно говорити «кошти», як «ресурси». Тому що, ми говоримо не лише про фінанси, ми так само говоримо про волонтерські, людські ресурси, ми говоримо про часові ресурси, коли можна залучити когось з відповідною експертизою. Тому, я б розглядала це доволі гнучко. Тобто, це пошук ресурсів для реалізації власної ідеї чи ініціативи, може навіть і не проекту, як такої вже довершеної форми.  

Чи можна виокремити правила успішного фандрейзингу, на твою думку? І чи є те, чого взагалі не варто робити?

Перше правило – потрібно дуже чітко розуміти на що ти шукаєш ресурси. Ось це правило – просто золоте, без цього ніяк. «Дайте гроші» – не працює. Зараз будь-яка фандрейзингова кампанія з пошуку фінансів базується, по-перше, на досвіді організації і, по-друге, на тому, що ви можете запропонувати. Тобто, на цій новій ідеї, яку ви намагаєтесь втілити в життя. І коли ці два фактори складаються  тоді, у цій синергії, і є рецепт успішної фандрейзингової кампанії.

Які ще можуть бути методи фандрейзингу, які можна використати, приміром, і у Богуславській громаді?Взагалі, Україна зараз є чемпіоном з краудфандингу.  Мені здається, що довіра, про яку ми говорили, тут теж відіграє колосальну роль. Можуть бути абсолютно різні методи. Все це залежить від вашої креативності. Від благодійних аукціонів – до платних instagram-ефірів, коли люди платять гроші за те, що ви говорите з певним експертом. Тут, насправді, немає певних обмежень, список – невичерпний. Головне – щоб всі учасники цієї ініціативи чітко розуміли, для чого вони це роблять. І знову ж таки, коли ви чітко усвідомлюєте – нащо це, тоді ви вже і більш гнучкі у виборі цих методів. Можна, до прикладу, звернутися до якоїсь волонтерської ініціативи і разом щось зробити. Ще один з важливих інструментів – це, звичайно, громадський бюджет.

 

Повністю читати інтерв’ю можна тут:

https://telegra.ph/Pro-fandrejzing-prostimi-slovami-%D0%86rina-SHvec-gromadska-aktiv%D1%96stka-ta-proyektna-menedzherka-09-14

 

Навчальний курс “Від ідей - до дій” реалізовується за підтримки Європейського фонду за демократію (EED) в межах ініціативи “Тиха Гавань”. Його зміст не обов’язково відображає офіційну позицію EED і є відповідальністю виключно ГО «Буслав Січ».

Контакти

  • Менеджерка з комунікації проекту «Від ідей – до дій» Анастасія Ращенко. Телефон: 063 129 77 40; E-mail: [email protected]

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.