bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Учасники проекту «Від ідей – до дій» вчилися аналізувати та використовувати дані
19.09.2022

Що таке дані та що таке аналіз даних, які інструменти можна для цього використовувати та чому бізнес без даних – приречений на провал? Таким питанням були присвячені лекція і тренінг минулої суботи в рамках навчального проекту «Від ідей – до дій». Запрошеним експертом був аналітик даних Громадянської мережі ОПОРА Андрій Савчук. Окрім теоретичної частини, де учасники дізнавалися найголовніше про дані – якими вони бувають, що таке «відкриті дані», які з них легше піддаються аналізу та як набір даних перетворити у структуровану інформацію, все це ще і вчилися втілювати на практиці, щоб одразу все закріпити та надалі використовувати вивчені кейси.

Кілька основних тез з лекції:

  • Щоб бути дата-аналітиком, потрібно розуміти для чого вам це і постійно вдосконалюватись
  • Відскановані документи – не є відкритими даними
  • Автоматизація потрібна для того, щоб коли ваша кількість даних збільшується – ви, все одно, могли їх адекватного аналізувати
  • Дуже корисною річчю, пов’язаною з вашою аналітикою є геокодинг. Особливо, якщо у вашому проекті є логістична складова: розуміння, де обрати локацію, де відкрити виробництво, розрахувати і розпланувати маршрути
  • Головна ціль соціального проекту – максимальне поширення інформації та максимальне охоплення аудиторії
  • Головна ціль бізнес-проектів – утримання та повернення клієнтів
  • 80% аналізу даних – це час, витрачений на їх підготовку

 

«Приємно працювати з аудиторією, яка бажає розвивати власну справу»– резюмує експерт проекту «Від ідей – до дій», аналітик даних Андрій Савчук. «Такі люди наполегливі та мотивовані. Звісно, робота із даними на початку може бути складною чи навіть дуже складною. Але, як не парадоксально, саме дані згодом полегшують розвиток власної справи чи громадської ініціативи. Тож, боятися абсолютно не варто. Навпаки, краще сісти і подумати: «Так, а що мені потрібно знати, щоб перемогти конкурентів? А скільки я зекономлю, автоматизувавши/систематизувавши даний процес?». Бо дані – це хоч і про аналітику, але також і про системне мислення та бачення цілей».

І для учасників ця тема була важливою, актуальною і допоможе у реалізації власних проектів, переконана учасниця проекту Ольга Ніщименко:

«Ми отримали величезний багаж інформації про дані та про те, за допомогою яких інструментів їх швидше збирати, систематизувати, аналізувати. Хто ще тримав  дані про своїх клієнтів у блокноті – зрозумів, що потрібно скоріше їх оцифрувати та структуризувати для оперативного аналізу і швидкого реагування на будь-які зміни ринку. Для бізнес-проектів був цікавий блок про роботу з crm-системами. Також на лекції ми поговорили про різні формати даних, відкриті дані, роботу через АРІ, геокодування, інструменти підбору доменного імені, платні та безкоштовні інструменти утримання та залучення клієнтів. Після отриманих теоретичних знань, ми ще виконували практичі завдання та працювали в групах. В результаті прослуханої лекції від Андрія Савчука щодо аналізу даних та опрацьованих практичних завдань, ми зрозуміли, що потрібно вже розпочинати збір зовнішніх даних, які зможуть нам допомогти при підготовці проектної заявки та подальшій реалізації проекту».

Наступної ж суботи очікується вже останній, саме навчальний, день в рамках проекту «Від ідей - до дій». Учасники дізнаватимуться про юридичні особливості реалізації своїх проектів та про формування команди. 

 

Також ми є у соціальних мережах, де детальніше про нашу діяльність та її результати:
 
Facebook
Telegram
Instagram

 

 

 

 

Контакти

  • Менеджерка з комунікації проекту «Від ідей – до дій» Анастасія Ращенко. Телефон: 063 129 77 40; E-mail: [email protected]

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.