bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець (Полтавська область)
19.10.2022

Види послуг:

Закупівлі

Опис

ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» запрошує Постачальників надати пропозиції на придбання меблів для облаштування простору в гуртожитку с.Хомутець Миргородського району Полтавської області та реалізації ініціатив ВПО та місцевих мешканців в межах проєкту «ВПО- як ресурс для розвитку громади.

Проєкт впроваджується ГО «Студія громадських жіночих ініціатив» у рамках проекту ПРООН «ЄС за діалог: Зміцнення стійкості України для реагування на нагальні потреби центральної і місцевої влади, а також населення, що постраждало в наслідок війни» за фінансової підтримки Європейського Союзу(ЄС). 

Список товарів:

Гостинна (стінка сучасна) – 1 од;

Крісло-груша – 4 од;

Журнальні столики (креативний дизайн)- 1 од.

Диван прямий офісний – 4 од.;

Столик маніпуляційний- 2 од.;

Шафа медична- 1 од.;

Стілець офісний- 10 од.;

Офісний стіл – 2 од.;

 

Специфікація товару надається (додаток до оголошення)

Вимоги до виконавців

-       Ціна договору включає всі витрати на виготовлення, доставку, вантажно-розвантажувальні роботи, ПДВ та інші накладні витрати та залишається незмінною протягом усього терміну дії договору.

-       Місце поставки товарів: вул. Декабристів,4  с. Хомутець, Миргородський р-н, Полтавська область, гуртожиток № 4 ВСП «ХФК ПДАУ»

-       Суб’єкт підприємницької діяльності зареєстрований згідно законодавства України (ТОВ, ФОП) із відповідною сферою діяльності (КВЕД).

-       Цінова пропозиція

-       На етапі подання тендерної пропозиції допускається зміна моделі.

Термін постачання: листопад- грудень 2022 р.

 

Результати тендеру будуть оголошені не пізніше 5-х днів після завершення прийому тендерних пропозицій.

Зацікавлені особи мають надіслати заявку, яка має включати:

 -цінова пропозиція, з розрахунком вартості всіх товарів, перерахованих у специфікації та оголошенні; 

-реєстраційні документи ФОП або юридичної особи;

-документи, підтверджуючи якість товару, гарантія тощо;

-рекомендації про надання подібних товарів (за необхідності);

Заявки необхідно надіслати на пошту [email protected]  з темою листа «Конкурс на закупівлю меблів».

 

Критерії оцінки кандидатів:

Фінансова частина – 60 білів;                                                              

Технічна частина – 40 балів;

Максимальна кількість балів за фінансову частину надається пропозиції, в якій буде запропонована найнижча ціна, та буде дорівнювати 60 балам.

Максимальна кількість білів за технічну частину надається пропозиції, в якій наявні документи, що підтверджують якість товару/матеріалу, гарантії на товар або матеріал з якого  товар виготовлено  тощо (40 балів:  5 балів  по кожній позиції);

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.