bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
18.11.2022

Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України»  оголошує закупівлю за процедурою «запит цінових пропозицій» згідно коду ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний апарат ультра-звукової діагностики з датчиками, НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації).

Характеристика предмету закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: визначені в Додатку 2 «Медико-технічні вимоги».

  Кінцевий термін подання цінових пропозицій:  «28» листопада 2022 року до 13:00 (включно) за київським часом.

  Адреса веб-сайту, на якому розміщена інформація про закупівлю: https://phc.org.ua в розділі «Закупівлі».

  Очікувана вартість закупівлі: 8 100 000,00 грн.

  Строк дії цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна бути дійсна протягом 90 календарних днів.

    Строк поставки Товару: до 23 грудня 2022 року.

      Умови поставки: DDP Інкотермс 2010.

Поставка товару відбуватиметься на умовах DDP правил Інкотермс.

Постачання товару планується провести однією партією на склад Постачальника в місті Києві для перевірки товару представниками Замовника (перевірка кількості, якості і комплектності).

Після перевірки товару Замовником, Постачальник повинен за свій рахунок здійснити його доставку до установ за адресами, у відповідності до Додатку 6 «Перелік установ – отримувачів товару». Перелік установ-отримувачів товару та їх адреси можуть змінюватись в процесі виконання договору.

Постачальник несе всі ризики за пошкодження або втрату товару до передачі його установам.

В обов’язки Постачальника входить упаковка товару, необхідна для забезпечення безпечного перевезення товару, встановлення, налаштування, введення в експлуатацію (метрологічної повірки) та навчання персоналу роботі з товаром.

Постачальник зобов’язаний виготовити наклейки та нанести зображення на Товар у відповідності до Додатку 7 «Технічні вимоги до наклейок та нанесення зображень».

 Місце поставки Товару: відповідно до Додатку 6 «Перелік установ – отримувачів товару»

 Контактні дані для подачі цінової пропозиції: цінова пропозиція повинна надсилатись у вигляді сканованих копій та мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін., на електрону адресу: [email protected]  із зазначенням у темі листа: «Цінова пропозиція на закупівлю

ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Портативний апарат ультра-звукової діагностики з датчиками, НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)»до уваги: фахівця відділу закупівель та постачань Бугай Анна, тел. 044-334-53-16.

  Організаційні вимоги:

Юридична особа або Фізична особа-підприємець за законодавством України. Оплата за Товар відбуватиметься виключно без ПДВ.

Відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додаток 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям».

Відповідність запропонованого Товару технічним вимогам Замовника, визначеним в Додатку 2 «Медико-технічні вимоги».

Оплата товару здійснюється на умовах оплати за фактом постачання (100% післяплата)

Критерії оцінки цінових пропозицій, які відповідатимуть обов’язковим технічним та кваліфікаційним вимогам: Ціновий критерій.

 Цінова пропозиція обов’язково має включати в себе:

1)        документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та передбачені Додатком 1 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим кваліфікаційним критеріям»;

2)        заповнений та підписаний Додаток 2 «Медико-технічні вимоги»;

3)        заповнений та підписаний Додаток 3 «Форма цінової пропозиції»;

4)        витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

5)        статут або інший установчий  документ (для юридичних осіб) та/або опис з кодом, необхідним для доступу до електронних документів Учасника (виписка, статут);

6)        заповнений та підписаний Додаток 4 «Декларація конфлікту інтересів учасника тендерної процедури»;

7)        іншу інформацію і документами, які учасник вважає за необхідне подати.

 Посадові особи Замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками закупівлі.

Додаткову інформацію можна отримати у фахівця відділу закупівель та постачань Бугай Анна, за телефоном 044-334-53-16, е-mail: [email protected].

 

 

Контакти

  • Анна Бугай

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.