bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Запрошення на участь у закупівлі наборів дитячої канцелярії 6000шт
29.11.2022

ТЕНДЕРНЕ ЗАПРОШЕННЯ

 

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПОМАГАЄМ» в межах програми «МИ ПОРУЧ» проєкту «ГУМАНІТАРНА ДОПОМОГА», за підтримки Міжнародної благодійної організації «IRC Ukraine Emergency Response Program» запрошує до участі в тендері на постачання наборів дитячої канцелярії (Kiddybox), відповідно до складу вказаному у специфікації тендерного запрошення (Додаток №1).

 

 

Опис \ виконання

1

Загальна інформація:

Реалізація проекту «ГУМАНІТАРНА ДОПОМОГА»

2

Мета та предмет закупів:

ЛОТ 1 - набори дитячої канцелярії (Kiddybox).

Загальна кількість 6000шт.

 

3

Термін подачі пропозиції:

До 07.12.2022 включно до 18.00 год.

 

4

Перелік предмету закупівлі:

Додаток № 1 до запрошення для заповнення учасником торгів 

5

Умови та терміни доставки:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів у вказаний термін, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікаті якості,тощо).

 

 

Поставка  наборів здійснюється за рахунок Постачальника.

Обов’язковою умовою участі у тендері є:

 - надання заповненого тендерного запрошення;

 - надання зразкового набору до закінчення терміну подачі пропозиції, тобто до  07.12.2022р. (надсилається новою поштою на адресу: Дніпро, відділення 38, БФ Помагаєм, 0666104686), який Організатор повертає після засідання закупочного комітету.

Організатор залишає у себе зразок набору Переможця тендеру,  зберігає і повертає його після останньої поставки наборів або він недопоставляється у останній поставці товару. Приймаючи участь у тендері, Постачальник  повинен вказати зворотню адресу для повернення зразків.

У тому випадку, якщо товар, який було поставлено Постачальником, буде відрізнятися від зразків, Організатор має право провести експертизу за кошти Постачальника. Якщо буде доведено, що поставлений товар дійсно не є таким, яким будо заявлено, то Організатор має право розірвати договір співпраці.

 - обов’язковою умовою участі у тендері є надання сертифікатів якості на всі найменування товару.

 

Постачальник зобов’язується поставляти товари в цілісній упаковці. У випадку, коли упаковка товару буде пошкоджена з вини Постачальника (при пакуванні, транспортирові, тощо), Організатор має право не приймати такий товар

частково або усю поставку.

 

Постачальник повинен поставити вже зібрані набори на склад Организатора.

 

Поставка товарів відбувається за адресою: м. Дніпро, вул. Варварівська, 32

 

Дати поставки товарів:

1000наборів  23.12.2022р.

3000наборів 10.01.2023р

2000наборів 10.02.2023р

 

Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання товарів та кількість наборів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення.

6

Відхилення пропозиції:

Організатор може відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам Запиту пропозицій. Організатор не зобов’язаний приймати пропозицію за найнижчою ціною або будь-яку пропозицію і залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, а також відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин, а також укласти договір на будь-яких або інших умовах.

7

Супроводжувальні документи поставки:

- договір;

- оригінал рахунку; 

- оригінал видаткової накладної

- сертифікати якості на всі найменування товару.

8

Гарантія якості:

Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України. Товари мають бути якісними, в непошкодженій упаковці.

 

Термін придатності товарів, що входять до набору має бути не менше 50% від загального терміну придатності продукції!

9

Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення:

-  на підставі укладеного договору по безготівковому рахунку та виставленому рахунку Покупець сплачує  50% вартості товару Постачальнику шляхом попередньої оплати,  і   50% вартості товару Покупець сплачує Постачальнику протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання товару.

10

Порядок подання  пропозиції:

 

- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника;

-  копія свідоцтва про державну реєстрацію, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець;

-   копія документу про статус платника податків, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець;

- відправити на указану віще адресу зразок набору

11

Умови участі:

Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України. 

 

Товари та бренди у пропозиції учасників не мають бути виробництва країни-агресора - Російська Федерація та Республіки Білорусь.

12

Гарантія поставки та ціни:

Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів) у кількості не менше 50% на момент укладання угоди.

Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 30 днів.   

 

На випадок, якщо в процесі постачання наборів, деякі товари, будуть відсутні на ринку або на складі постачальника, можна замінювати позицію набору рівноцінним товаром іншої ТМ, не порушуючи ціну, кількість та розмір товару в нижчу або вищу сторону за погодженням Замовника.

13

Місце та термін надання  цінових пропозицій:

Цінові пропозиції приймаються до 07.12.2022 р до 18.00 год.

Неповні пропозиції (без відповідей по кожному з пунктів у Додатку №1), пропозиції, надіслані після вказаного терміну,та пропозиції, до яких не були надіслані зразки до 07.12.2022 вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть. 

 

Цінові пропозиції надсилати на e-mail: [email protected]

Контактна особа для уточнення інформації щодо підготовки тендерної пропозиції – 0666104686 Борова Марина

14

Критерії вибору виконавця:

  • найвідповідніше співвідношення ціна\якість.
  • повнота та якість поданої заявки;
  • наданий повний пакет документів організації;
  • заявка відповідає усім Інструкціям, Умовам і положенням, наведеним у Тендері;
  • відповідність товарів з набору (зразків) Умовам наведеним у Тендері;
  • наявність продукції та можливість доставки її протягом вказаного терміну;
  • надання усіх сертифікатів якості
  • умови оплати /вимоги

15

Додаткова інформація:

Замовник залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, заміна до 5 найменувань у складі набору по якості) з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника  повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.

16

Контактна інформація

Борова Марина   +380666104686

e-mail:  [email protected]

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.