В умовах тендеру передбачена закупівля 2 офісних столів, 4 стільців та 2 ширм, дотримуючись зазначених технічних та загальних характеристик.
ВАЖЛИВО! ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів:
- Не платник ПДВ
- ФОП 2,3 групи
- Можливість співпраці по договору
Кінцевий термін прийому тендерних пропозицій від учасників - 19 січня 2023 року до 12:00 (включно)
Цінові пропозиції приймаються на електронну пошту: [email protected]
В темі листа обовʼязково зазначте “Цінова пропозиція для місцевої закупівлі -
меблі”. Додатками до листа прикріпити документи реєстрації ФОП (Витяг та Виписку), цінову пропозицію з підписом та печаткою за наявності в форматі рахунку або комерційної пропозиції. Всі документи надсилаються в форматі PDF. Ціни на товари повинні включати вартість доставки меблів із розрахунку: 1 стіл, 2 стільця, 1 ширма-рекламний банер - до міста Запоріжжя, та 1 стіл, 2 стільця, 1 ширма-рекламний банер - до міста Дніпро.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі електронною поштою.
Детальний опис технічних характеристик до обладнання та вимоги до учасників тендеру — за посиланням:
https://drive.google.com/drive/folders/1g3dcOz1dXyJE-GaTBAL9RvsNVP4Dhi7y?usp=share_link
Активність реалізується в межах проєкту “Сприяння економічній спроможності маріупольцв з числа ВПО, які інтегруються в приймаючі громади”, який виконує ГО “Маріупольська Спілка Молоді” спільно з Маріупольською міською радою та локальними центрами “Я-Маріуполь” в Дніпрі та Запоріжжі, за підтримки німецької федеральної компанії Deutsche Gesellschaft fürInternationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням уряду Німеччини
Коментарі