bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Запрошення на проведення інтеграційних заходів для дітей переселенців та їх батьків
26.01.2023

БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «ПОМАГАЄМ» в межах програми «МИ ПОРУЧ» проєкту «ГУМАНІТАРНА ДОПОМОГА», за підтримки за підтримки Німецького Товариства міжнародного співробітництва «GIZ» запрошує до участі в тендері на проведення  інтеграційних заходів для дітей переселенців та їх батьків, загальний опис робіт вказаний у специфікаціях тендерного запрошення (Додаток №1).

 

Опис \ виконання

1

Загальна інформація:

Реалізація проєкту «Психологічно-соціальна підтримка населення Дніпропетровської області, що постраждало від війни»

2

Мета та предмет робіт:

ЛОТ 1 – проведення інтеграційних заходів для дітей переселенців та їх батьків

3

Термін подачі пропозиції:

До 01.02.2023 включно до 17.00.

 

4

Загальний опис робіт:

Додаток № 1 до запрошення для заповнення учасником торгів 

5

Умови та терміни виконання заходів:

До участі у тендері запрошуються фізичні особи-підприємці, які мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення зазначених робіт; мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом.

Замовник планує замовити  інтеграційні заходи для дітей переселенців та їх батьків. Очікується, що договір буде діяти з 05 лютого 2023 до 15 червня 2023 року.

Очікується проведення 12-ти інтеграційних заходів для груп до 30 осіб.

 

У рамках проєкту плануються наступні заходи:

1.Екскурсійні програми по м.Дніпро;

2. Екскурсійні програми за межами  м.Дніпро.

 

Якщо для проведення екскурсії потрібен трансфер, то він надається надавачем послуг и входить у ціну екскурсії.

 

Стаж роботи надавача послуг повинен бути мінімум 5 років

 

При проведені заходів, надавач послуг  зобов’язаний робити фотозйомку учасників (мінімум 15 фото) та обов’язково веде відомості з підписом учасників заходів, їх номером телефону,паспортними даними та ІПН.

 

Замовник залишає за собою право змінити кількість заходів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення.

6

Відхилення пропозиції:

Замовник залишає за собою право відхилити будь-які чи всі заявки, якщо постачальник послуг не відповідає описаним вимогам, якщо Замовника не влаштовує ціна на послуги або є сумніви у репутації спеціаліста тощо. Замовник має право  вносити зміни у заявки до підписання контракту.

 

7

Супроводжувальні документи, кваліфікація та досвід:

Потенційні постачальники послуг повинні подати письмову пропозицію на e-mail:[email protected]до зазначеного вище терміну для повного розгляду. У всіх заявках повинна бути вказана кваліфікація учасника/ці, що підтверджує здатність виконувати обов‘язки, зазначені в оголошенні.

Для того щоб бути допущеним до участі в тендері, пропозиція повинна містити:

1.ПІБ підписанта договору, реєстраційну документацію.

3 Детальну фінансову пропозицію щодо всіх витрат, пов’язаних з послугами.

4.Кваліфікаційні документи, підтверджуючі професійні навички проведення екскурсій.

 

Замовник оцінюватиме пропозиції, виходячи з того, чи відповідає постачальник послуг описаним вимогам, виходячи зі співвідношення ціни та місця проведення , репутації та креативного підходу до проведення екскурсій.

8

Терміни подачі заявки та термін виконання робіт:

Заявки просимо надсилати до 01 лютого 2023. Раннє подання заявок заохочується. Очікується, що договір буде діяти з 05 лютого 2023 до 15 червня 2023 року. Графік виконання роботи за Угодою буде обговорено та остаточно узгоджено з переможцем торгів. Замовник залишає за собою право зв’язатись із тими, хто подав заявки, для отримання додаткової інформації та роз’яснень щодо заявок після дедлайну.

9

Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення:

- На підставі укладеного договору по безготівковому рахунку та виставленому рахунку  раз на місяць після проведення заходів  та здачі фотозвітів та заповнених відомостей. Всі звіти подаються з 01 по 05 число місяця наступного за звітним на гугл-диск замовника. Паперові оригінали відомостей, що підписуються отримувачами допомоги, доставляються за рахунок постачальника послуг  в офіс замовника за адресою вул. Троїцька 3а.

Замовник сплачує Постачальнику послуг після завершення перевірки усіх звітів. Якщо звіти не здані в повному обсязі або здані з порушенням термінів, то оплата не здійснюється.

10

Порядок подання  пропозиції:

 

- надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою Постачальника послуг;

- копія свідоцтва про державну реєстрацію, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець;

- копія документу про статус платника податків, якщо постачальником являється фізична особа-підприємець;

-копії кваліфікаційних документів підтверджуючих професійні навички проведення екскурсій.

11

Місце та термін надання  цінових пропозицій:

Цінові пропозиції приймаються до 01.02.2023 р до 17.00 год.

 

Цінові пропозиції надсилати на e-mail: [email protected]

 

Контактна особа для уточнення інформації щодо підготовки тендерної пропозиції – 0993203470 Ілюхіна Вероніка

13

Критерії вибору виконавця:

  • найвигідніша запропонована цінова пропозиція;
  • повнота та якість поданої заявки;
  • наданий повний пакет документів;
  • заявка відповідає усім Інструкціям, Умовам і положенням, наведеним у Тендері

14

Додаткова інформація:

Замовник залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення  з Виконавцем. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника  повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, не врегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.

15

Контактна інформація

 Ілюхіна Вероніка 0993203470

e-mail:  [email protected]

 

 

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.