bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю товарів для творчості, канцелярії, рукоділля та господарчих товарів
12.09.2023

Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» оголошує відкритий тендер на закупівлю товарів для творчості, канцелярії, рукоділля та господарчих товарів для освітніх центрів в рамках реалізації проекту  “Створення цифрових освітніх центрів “Спільно” та дитячих просторів “Спільно” в м. Запоріжжя Запорізької області”,  що реалізується представництвом United Nations International Children`s Emergency Fund in Ukraine (ЮНІСЕФ в  Україні) з метою обладнання цифрових освітніх центрів та дитячих просторів.

 Дата оголошення тендеру: 12.09.2023 р.

Кількісні характеристики матеріалів для цифрових освітніх центрів: 

Найменування товарів : 4 лоти

  1. 1.     Товари для творчості (57од. товару).
  2. 2.     Канцелярські товари (91 од. товару).
  3. 3.     Рукоділля (27 од. товару).
  4. 4.     Господарчі товари (29 од. товару).

Доставка товару : Партіями поквартально, до 10го числа першого місяця кварталу.

Оплата : оплата товару здійснюється окремо за кожну відвантажену партію.

Термін подання  тендерних пропозицій: 14 (чотирнадцять) календарних днів з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 26.09.2023 року включно. 

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 26.09.2023 року, розгляду не підлягатимуть.

 Вимоги до  Учасників: До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених товар у вказаний строк на адресу м. Запоріжжя, вул. Перемоги 70Б, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).

 Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в упаковці,  масу, об’єм в мл тощо;

2) характеристики товару до кожної позиції (Додаток №1);

3) ціну за одиницю товару з ПДВ  та загальну суму з ПДВ згідно специфікації (Додаток №1);

4) умови оплати (перевагою буде післяплата);

5) умови та строки поставки до м. Запоріжжя;

6) пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;

7) реєстраційні документи:

- копію паспорта - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;

- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

- статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

- документ, що підтверджує право підпису;

- для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;

- для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку

- довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

8) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

вчинення корупційних порушень;

вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

порушення справ про банкрутство;

наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.

9) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;

10) постачальник має надати рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод. 

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Інформація про вимоги до товару технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:

Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України.

 Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків поставки  та умов поставки, а саме:

- форма оплати - 100% післяплата протягом 3-х банківських днів після поставки товару;

- умови поставки - за рахунок постачальника за адресою м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 70Б.     

   Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію.

 Форма подання тендерної пропозиції:

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані на електронну адресу [email protected] темою листа «Тендер на закупівлю товарів для творчості, канцелярії, рукоділля та господарчих товарів для освітніх центрів_Назва постачальника»

У разі запитань звертатися до спеціалістки із закупівель Шекель Олени, контактний телефон: +38095 35 36 788 або на email [email protected].

Контакти

  • спеціалістка із закупівель Шекель Олена
  • контактний телефон: +38095 35 36 788 або на email [email protected].

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.