bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Фундація DEJURE оголошує тендер на надання послуг зі створення соціального відеоролика
14.09.2023

Фундація DEJURE оголошує тендер на надання послуг зі створення соціального відеоролика в межах проєкту “Підвищення спроможності судової системи та організацій громадянського суспільства задля подолання наслідків війни в Україні” на тему “Популяризація усиновлення та протидія сирітству в Україні”.

Фундація DEJURE — це аналітичний центр прямої дії, створений у 2016 році для сприяння розвитку верховенства права та, зокрема, запровадження принципів правосуддя, дружнього до дитини.

 

Контекст

Ми провели соціологічне дослідження “Усиновлення і протидія сирітству в Україні під час війни” метою якого було вивчення експертної й громадської думки щодо усиновлення в Україні, наявності стереотипів, упереджень і очікувань з боку суспільства, оцінки поточної ситуації й пропозиції щодо її вирішення у площині публічної комунікації й популяризації усиновлення в Україні.

Дослідження показало, що серед усього дорослого населення України загалом і повністю усиновлювати готові 11% протягом 2-3 років. В абсолютному вимірі це, відповідно, близько 2 млн 450 тис. осіб. Однак лише 9% потенційних усиновлювачів хотіли б дитину 6-10 років і лише 3% хотіли б дитину старше 10 років. Тоді як на обліку дітей, які можуть бути усиновлені, більш чисельною є група дітей від 11 років: понад 70% і лише трохи більше 6% малюків, яким до 5 років.

Реклама має демонструвати необхідність усиновлювати та скеровувати споживача на окремий лендинг “Інтерактивну карту усиновлення”, де він, вона або вони зможуть більш детально дізнатися про цю процедуру. У відео має бути акцент на усиновленні дітей старшого віку, а саме 5+ і далі. Зокрема, варто наголосити глядачеві, що сім’ї потребує кожна дитина, незалежно від віку, а також відзначити, що дитинство є довготривалим і не завершується у 5 років, а триває й далі і протягом цього періоду дитині потрібна підтримка та любов сім’ї.

Підрядник має забезпечити створення короткометражного відеоролику (хронометраж до 1-1,5 хв) та короткого відеотрейлеру цього ролика (15-30 сек). Поширення та розміщення відеоролику і трейлеру планується в соціальних мережах, громадському транспорті (зокрема, в метро) та на телебаченні.

Зміст ролику має відповідати вимогам статті 12 ЗУ “Про рекламу” щодо критеріїв соціальної реклами.

Повноцінне технічне завдання, основні слогани і цільове призначення ролику буде визначено разом з Замовником.

 

Розробка соціального відеоролика передбачає надання комплексу послуг, серед яких (орієнтовний перелік):

  • послуги з розробки креативної концепції відео, покрокової розкадровки на основі аналізу запиту клієнта (до 2 сторінок опису);
  • пошук і затвердження акторів (від 3 до 8 героїв) та локацій для зйомки (з допомогою Замовника);
  • організація локації для зйомок (3-4 дні зйомки в залежності від сценарію); можливість зйомки в інших локаціях (вулиця, квартири), якщо цього вимагатиме концепт;
  • дизайнерські послуги, що включають розробку візуальних матеріалів ролика (титри, графічні матеріали, пекшоти тощо);
  • зйомка, монтаж, грим, робота з героями за затвердженим сценарієм, організація реквізиту за потреби;
  • монтаж, озвучування, субтитри, музичний супровід;
  • можливе створення анімації — в залежності від сценарію;
  • послуги з постпродакшену ролика, адаптація формату під різні плейсменти для розміщення ролика.

 

Для участі в тендері необхідно надати:

  • Дві креативні пропозиції (ідеї відео) відповідно до вищезгаданого запиту;
  • Приклади мінімум 3-х створених відеороликів соціального спрямування або шоуріл;
  • Копію реєстраційного документу, що підтверджує державну реєстрацію розробника (витяг з ЄДР/свідоцтво про держреєстрацію/інше);
  • Цінову пропозицію із зазначенням калькуляції вартості послуги;
  • Орієнтовний календарний план надання послуги із зазначенням можливої періодичності зустрічі з Замовником офлайн чи онлайн для спільного обговорення різних аспектів розробки і створення відеопродукту;
  • CV команди, яка буде залучена до створення відеоролика;
  • Рекомендація від неурядової організації, з якою маєте досвід співпраці.

 

Фінальний перелік комплексу послуг буде узгоджено з обраним підрядником в залежності від обраної та погодженої Замовником креативної пропозиції.

Досвід співпраці з громадськими організаціями буде перевагою.

Дедлайн подачі заявки: до 18:00 27 вересня 2023 року.

Дедлайн надання послуг (передачі готового відеоролика та відеотрейлеру цього ролика): 20 листопада 2023 року.

Повідомлення всім учасникам остаточного рішення про обрання підрядника на сайті організації – 03 жовтня 2023 року.

Фінансування:

Оплата послуг здійснюватиметься за рахунок коштів проєкту “Підвищення спроможності судової системи та організацій громадянського суспільства задля подолання наслідків війни в Україні”, що фінансується Представництвом Європейського Союзу в Україні.

 

Конкурсні пропозиції просимо надсилати до 18:00 27 вересня 2023 року включно з темою “Створення соціального відеоролика” на пошту [email protected].

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.