bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

БО «Світло надії» оголошує закупівлю Брайлевських товарів
12.10.2023

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

 

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю Брайлевських товарів

 

Предмет закупівлі: Брайлевські товари (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).

 

Джерело фінансування закупівлі – Закупівля здійснюється в рамках проєкту, що фінансуються Міжнародною організацією з міграції, Представництво в Україні (“МОМ”), а саме у рамках проекту “Людський вимір: інклюзивні дані для стабільності та розвитку”. Грантова угода №UA1-2022-3071 від 06.04.2023 року.

 

Термін постачання товару: до 31.10. 2023 року

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацютапостачання товарів.

 

Умови оплати: Оплата 50%

Набувач зобов’язаний дотримуватись вимог Кодексу поведінки постачальників, з текстом якого можна ознайомитись за посиланням: 

http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf

 

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, зазначених у Ціновій пропозиції.

Цінова пропозиція (з чітким дотриманням переліку товарів, найменування, розміру  та інших техн. характеристик).

2.

Безготівковий розрахунок.

Цінова пропозиція.

3.

Надати документи та дозволи, необхідні для використання на території України, згідно чинного законодавства.

Цінова пропозиція.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).

 

Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.

Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.

 

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Ціновій пропозиції!

 

ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. 1.    Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
  2. 2.    Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення цінової пропозиції учасника:

  1. 1.    Всі копії будь-яких документів, що включаються в цінову пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До цінової пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати цінову  пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. 2.    Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. 3.    Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
  4. 4.    Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

Зверніть увагу: цінову пропозицію необхідно  надсилати за електронною адресою [email protected] або на адресу нової  пошти: м. Полтава, НП №5, контактна особа Шулік Вікторія, тел. 0669891319.                      

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.