bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Відкритий тендер від «БФ Рідні» на закупівлю поставки для індивідуальної підтримки дітей
23.01.2024

ЗАПРОШЕННЯ БО «БФ «РІДНІ»» ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ (КОНКУРСІ) ІЗ ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ 

 

*Всі положення, що передбачені запрошенням є обов’язковими для учасників конкурсу. У випадку приймання участі в конкурсі, учасник підтверджує всі вимоги, що передбачені цим запрошенням та додатками до нього. 

 

РОЗДІЛ 1: ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ 

  1. Істотні умови тендеру (конкурсу): 

  • Предмет конкурсу (найменування послуг/товарів):лот №1 - продукти, лот №2 - канцелярія, лот №3 - гігієна 

  • Найменування проекту в межах якого оголошений тендер (конкурс) :«Посилення спроможності громад західної України у наданні психосоціальної підтримки та соціальних послуг вразливим дітям та підліткам, у тому числі інформування про альтернативні форми виховання». 

  • Мета закупівлі:індивідуальна підтримка дітей 

  • Оплата послуг/товарів: безготівкова оплата в національній валюті – гривні. 

  • Закупівля здійснюватиметься в рамках співпраці (грантового проекту) з партнером UNICEF.  

  • Термін надання послуг/поставки:до 15 робочих днів після здійснення оплати на підставі Рахунку відповідно до погодження з Фонду 

  • Загальна вартість закупівлі: лот №1 (продукти) - 325 000 гривень, лот №2 (канцелярія) - 106 000 гривень, лот №3 (гігієна) -176000 гривень. Загальна сума по всіх Лотах 607 000 гривень (включає всі податки та збори, що передбачені чинним законодавством). 

  • Місце поставки/надання послуг:вказано у Додатку до Технічного завдання. 

  • Перелік, обсяг, інші вимоги до послуг/товарів: передбачені специфікацією/кошторисом (Додаток до запрошення) 

  • Додаткові (особливі) вимоги закупівлі: вказані у Технічному завданні. 

  • Кожен учасник має право подати заявку на участь в конкурсі, як в цілому, так і частково по кожному лоту окремо. Фонд розглядає кожну пропозицію окремо по кожному лоту та визначає найкращу пропозицію. За результатами конкурсу може бути обрано декілька переможців, але в будь-якому разі не більше одного переможця на 1 лот. 

 

  1. Договірні умови: 

  1. Фонд працює за стандартним договором (Додаток), який погоджений партнером Фонду та є обов’язковим до виконання у співпраці з контрагентами. 

  1. Учасники ознайомлюються та погоджуються з правилами та політиками, які є обов’язковими для співпраці з партнером, в тому числі, Політика ЗСЕН (основні положення передбачені Договором).  

  1. Фонд співпрацює в рамках укладення окремих документів (додатків, додаткових угод) на конкретну окрему закупівлю.  

  1. Документообіг (в тому числі, первинна документація) повинен здійснюватись, шляхом обміну документами у паперовій формі. 

 

РОЗДІЛ 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ: 

  1. Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам: 

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або витяг); 

  • копія Статуту, рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи); 

  • копія РНОКПП, паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця); 

  • копія витягу (виписки) з реєстру платників єдиного податку із зазначенням видів діяльності(у разі, якщо учасник є платником єдиного податку); 

  • копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ); 

  • довідка про відкриття рахунку в банку; 

  • копія ліцензійного (дозвільного) документу (у випадку, якщо діяльність учасника підпадає під отримання відповідних документів) 

*Документи повинні бути надіслані разом з пропозицією в форматі сканованих копій (PDFфайли). 

  1. Учасник зобов’язаний ознайомитись з сайтом Фонду : https://ridni.org.ua/ та партнераUNICEF, а надсилання документів за цим запрошенням розцінюється, як повне погодження з цінностями Фонду та партнера. 

  1. Учасник не має жодних обставин, що можуть впливати на виконання зобов’язань, у випадку укладення договору з Фондом (в тому числі, судових спорів, арештів, претензій, тощо). 

 

 

РОЗДІЛ 3. ПОДАЧА ТЕНДЕРНИХ (КОМЕРЦІЙНИХ) ПРОПОЗИЦІЙ 

  1. Комерційні пропозиції надсилаються у відповідності до вимог, що вказані в Розділі 1 Запрошення. 

*Учасник, за умови неможливості виконання конкретної вимоги, має право надати альтернативну пропозицію. Фонд має право розглянути таку пропозицію. 

  1. Комерційні пропозиції в формі сформованих кошторисів/специфікацій надаються в форматі EXCELна адресу електронної пошти: [email protected] з темою листа «Пропозиція на товари для індивідуальної підтримки дітей  ЛОТ №__». Один учасник має право брати участь у декількох лотах. Учасник повинен заповнити всі документи окремо на кожен ЛОТ. 

  1. Учасник має право звернутись за роз’ясненнями за адресою ел.пошти, що вказана вище. 

  1. Кінцевий термін прийому пропозицій: лютого 2024 року. 

  1. Дата визначення переможця:13 лютого 2024 року. 

 

РОЗДІЛ 4. ДЛЯ УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ НЕОБХІДНО НАДАТИ: 

  • Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог; 

  • Комерційна пропозиція в форматі кошторису/специфікації. 

  • Заявка на укладення Договору з основними комерційними умовами; 

 

*У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом. 

**Тендер діє при наявності від однієї пропозиції. 

 

РОЗДІЛ 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ 

Отримані пропозиції щодо надання послуг з організації заходу будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме: 

  1. Відповідність послуг/товаріввимогам запрошення та додатків; 

  1. Якість товару/послуг , відповідно до вимог. 

  1. Згоди на укладення стандартного примірника договору Фонду. 

  1. Вартість надання послуг/поставки. 

  1. Досвід роботи у сфері надання послуг / поставок товарів (в тч. Співпраці з Фондом); 

  1. Перевага надається виробникам, які локалізуються в зоні ведення проектної діяльності. 

Пропозиції оцінюватимуться на комплексній основі (враховуватимуться вартість послуги, попередній досвід роботи). 

 

РОЗДІЛ 6. ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ 

  • Фонд акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає переможцю повідомлення результати проведеного тендеру. 

  • За результатами проведеного тендеру, Фонд надсилає договір з додатками, що містить основні умови та вимоги цього запрошення, акцептованої комерційної пропозиції за узгодженим шаблоном. 

  • Після погодження договору та додатків, Сторони обмінюються оригінальними примірниками документів, підписаними уповноваженими Сторонами. 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.