bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю ковдр зимових
24.01.2024

Громадська організація “Інсайт” оголошує тендер на закупівлю ковдр зимових полуторних розмір 145*205.

 

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Строки проведення тендеру: з 24 січня по 28 січня 2024 року

Замовник: ГО “Інсайт”

Предмет тендеру: ковдри зимові полуторні розмір 145*205.

Об’єкти: обраний постачальник забезпечує поставку 1500 штук ковдр зимових полуторних розмір 145*205. Доставка товару здійснюється транспортом постачальника та за рахунок постачальника, відповідно до адреси вказаної Замовником в м. Київ.
Строки доставки: виконання поставки товару в повному обсязі до 15 лютого 2024 року.



ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ:

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи;

  • заповнені українською мовою;

  • закріплені підписом та печаткою;

  • вчасно надіслані електронною поштою.

 

Строки надання тендерної заявки:

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 28 січня 2024 року на пошту [email protected]  з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на участь у тендері щодо закупівлі ковдр зимових полуторних».

 

Вимоги до оформлення та проведення оплати:

Послуги оплачує ГО “Інсайт” на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

 

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства України, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

 

Основні критерії відбору:

  • Конкурентоспроможність фінансової пропозиції.

  • Дотримання встановлених термінів виконання.

  • Якість пропонованих послуг.

  • Відповідність пропозиції вимогам тендерної документації.

Результати відбору будуть оголошені переможцю, електронною поштою або телефоном.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.