bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю гігієнічних наборів
29.01.2024

Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» оголошує відкритий тендер на закупівлю гігієнічних наборів в рамках реалізації проекту «Консорціум захисту України - Захист життя через інтегровану багатосекторну допомогу (UPC-PRIMA)». 

Дата оголошення тендеру:  29 січня 2024 р.

Кількісні характеристики гігієнічних наборів згідно Додатку №1: 

Лот №1

Гігієнічний набір для прибирання – 50 шт;

Лот №2

Гігієнічний набір для жінок та дівчат – 100 шт;

Лот №3

Гігієнічний набір для дитини – 100шт;

Лот №4

Гігієнічний набір для родини – 775шт.

            Сроки поставки:  до 28 березня 2024р. За наступним графіком:           

 

Назва набору

Кількість, шт

Строки поставки наборів після  підписання договору та затвердження макетів

до 14 календарних днів

до 30 календарних днів

але не пізніше 28 березня 2024р

 

Лот №1

Гігієнічний набір для прибирання

50

відвантаження наборів в кількості 50шт

 

 

Лот №2

Гігієнічний набір для жінок та дівчат

100

відвантаження наборів в кількості 100шт

 

 

Лот №3

Гігієнічний набір для дитини

100

відвантаження наборів в кількості 100шт

 

 

Лот №4

Гігієнічний набір для родини

775

відвантаження наборів в кількості 200 шт

відвантаження наборів в кількості 575 шт

 

 Термін подання  тендерних пропозицій: 21 (двадцять один) календарний день з дня наступного за днем оголошення тендеру, до 19 лютого 2024 року включно.

 Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 19 лютого 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

 Відкритий тендер проводиться керуючись нормами Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Законом України №922 «Про публічні закупівлі».

 Вимоги до  Учасників: 

Учасник має бути НЕ платником ПДВ

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України та, крім вказаних в пункті 2 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022р., які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України / мати представництво та банківський рахунок в Україні; мають досвід роботи у відповідній сфері не менше 24 місяців, відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів рівними частинами у вказаний строк на склад у м. Запоріжжя та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо).

Тендерні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) повне найменування товару, включаючи виробника, торгову марку, бренд, кількість товару в упаковці, масу, об’єм в мл тощо;

2) характеристики товару до кожної позиції (Додаток №1);

3) ціну за одиницю товару   та загальну суму  згідно специфікації (Додаток №1);

4) умови оплати (перевагою буде відтермінування платежу 5(п’ять) банківських днів після отримання партії товару);

5)  умови та строки поставки на склад у м. Запоріжжя;

6) пропозиція має бути оформлена українськоюмовою, скріплена підписом та печаткою;

7) пропозиція повинна містити сертифікати якості на кожну позицію у наборі;

8) реєстраційні документи:

-       копію паспорта - сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце проживання;

-       виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

-       статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

-       документ, що підтверджує право підпису;

-       для платників єдиного податку: копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку

-       довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

9) довідка про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частинами 1 та 2 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі»:

-       вчинення злочинів, скоєних з корисливих мотивів;

-       вчинення економічних злочинів (антиконкурентних дій);

-       вчинення корупційних порушень;

-       вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці або будь-якими формами торгівлі людьми;

-       заборгованість у сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів);

-       порушення справ про банкрутство;

-       наявність інших обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі.

10) постачальник гарантує, що Товар не виробляється на території російської федерації та республіки білорусь та не імпортується/експортується в/з території рф та республіки білорусь;

11) постачальник має надати рекомендаційні листи щодо виконання подібних угод;

12) просимо не надавати для прикладу договори з іншими замовниками, просимо дотримуватися конфіденційності;

13) рефент лист; 

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Оплата товару здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Інформація про вимоги до товару, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:

Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме:

 Технічні та якісні характеристики набору:

1)    один набір має містити усі перелічені товари у Додатку №1 згідно лотів;

2)    кожен набір повинен бути упакований у брендовану упаковку (коробка або екосумка) згідно вимогам зазначених у Додатку №2;

3)    на кожній коробці та екосумці має бути нанесено логотипи проекту (Додаток №2) логотипи мають бути кольоровими, однакової висоти та повністю видимими. Надрукований склад набору на українській мові;

4)    погодження розміщення логотипів на коробці та екосумці є обов’язковим для постачальника, який буде обраний за результатами тендеру. Від обраного постачальника буде запропоновано підготувати коробку та екосумку з логотипами та зробити фотографію та надіслати її електронною поштою до БО БФ Посмішка ЮА для затвердження. Тільки після отримання погодження можна буде брендувати всі інші коробки та екосумки;

5)    коробка з брендуванням (згідно Додатку №2) повинна бути з цупкого трьохслойного гофрокартону достатньої місткості виходячи з об’єму набору;

6)    екосумка з брендуванням (згідно Додатку №2) має бути з бавовни, щільністю не менше 145 г/м2;

7)    до складу гігієнічного набору повинна бути вкладена інформаційна листівка у форматі єврофлаєра, на мелованому папері, щільністю 150 г/м2, друк двосторонній (візуалізація у Додатку №2).

 Товари повинні відповідати міжнародним стандартам якості, безпеки, мати сертифікат якості на продукцію, якщо це передбачено Законодавством України. 

Перевага буде надана тому постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни, якості, умов оплати, строків поставки  та умов поставки, а саме:

- форма оплати - відтермінування платежу 5 (п’ять) банківських днів після отримання партії товару;

- умови поставки - за рахунок постачальника на склад у м. Запоріжжя.

До розгляду будуть прийматися пропозиції Учасників, які нададуть зразок набору до закінчення прийому пропозицій для ознайомлення та підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника.

Зразки просимо надати за адресою Замовника: м. Запоріжжя, просп. Соборний, б. 189 кур’єрською доставкою із зазначенням назви Учасника.

Зразок набору має містити по одній позиції кожного найменування, який перелічено у Додатку №1. 

Благодійна   організація   «Благодійний   фонд   «Посмішка  ЮА» залишає за собою право відхилити будь-які чи всі цінові пропозиції, отримані у відповідь на запрошення до участі у тендері, і жодним чином не зобов’язана приймати будь-яку цінову пропозицію.

 Повернення зразків наданих для тендеру від постачальників - протягом десяти робочих днів після розгляду тендерних пропозицій. 

У разі ненадання зразків, пропозиція Учасника розглядатися не буде. 

У випадку, якщо постачальник надає свою комерційну пропозицію він заявляє і гарантує, що він і всі його субпідрядники будуть захищати людей від сексуального домагання і сексуальної експлуатації, термін «сексуальна експлуатація» має значення будь - якого зловживання, чи спроби зловживання уразливим становищем, владою або довірою з метою сексуальної експлуатації, включаючи, але не обмежуючись, набуття грошової, соціальної чи політичної вигоди від сексуальної експлуатації інших. Подібним чином, термін «сексуальне домагання» має значення фізичної дії чи погрози сексуального характеру, як з використанням сили, так і в нерівних чи примусових умовах».

Форма подання тендерної пропозиції:

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані на електронну адресу [email protected] темою листа «Тендер на закупівлю гігієнічних наборів _ Назва постачальника»

У разі запитань звертатися до спеціаліста із закупівель Шекель Олени, е-мейл [email protected], контактний телефон: +38095 35 36 788.

Контакти

  • спеціалістка із закупівель Шекель Олена
  • контактний телефон: +38095 35 36 788 або на email [email protected].

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.