Таким чином команда медіа хоче акцентувати увагу на рішеннях, які ухвалюють громади для подолання труднощів. Наприклад, як у невеликих населених пунктах запускають кооперативи і створюють робочі місця, започатковують та розвивають мікробізнес і вирішують актуальні проблеми.
У першому епізоді журналісти розповіли про кейс П’ядицької громади, що на Івано-Франківщині. Ще кілька років тому місцеві їздили на сезонні роботи зі збору ягід за кордон, а тепер працюють на власній плантації найдорожчої ягоди в Україні — органічної лохини.
Другий випуск присвятили кейсу Глибоцької громади Чернівецької області. Там мешканці створили сирний кооператив «Добрі ґазди» і тепер популяризують буковинські сири та діляться досвідом співпраці з ЄС, поєднуючи ремесло, сироваріння, бізнес і туризм.
Відео вже можна переглянути у соціальних мережах та на YouTube-каналі медіа позитивних новин ШоТам. Усього медійники планують створити 8 епізодів про громади різних областей України.
Проєкт реалізується спільно із Українським кризовим медіа-центром за підтримки Програми USAID DOBRE.
Коментарі