bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Відкритий тендер від «БФ Рідні» на закупівлю послуг з проведення аудиту фінансової звітності Фонду
26.03.2024

ЗАПРОШЕННЯ БО «БФ «РІДНІ»» ДО УЧАСТІ В ТЕНДЕРІ (КОНКУРСІ) ІЗ ЗАКУПІВЛІ ПОСЛУГ З ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ФОНДУ ЗА 2022 - 2023 РІК 

 

*Всі положення, що передбачені запрошенням є обов’язковими для учасників конкурсу. У випадку приймання участі в конкурсі, учасник підтверджує всі вимоги, що передбачені цим запрошенням та додатками до нього. 

 

РОЗДІЛ 1: ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ТЕНДЕРУ 

 

  1. Істотні умови тендеру (конкурсу): 

  • Предмет конкурсу (найменування послуг/товарів):послуги з проведення аудиту фінансової звітності діяльності Фонду за 2022 - 2023 рік, відповідно до чинного законодавства та Міжнародних стандартів фінансової звітності. 

  • Мета закупівлі:підвищення організаційної спроможності Фонду та зниження факторів ризику для співпраці з партнерами. 

  • Оплата послуг/товарів: безготівкова оплата в національній валюті – гривні. 

  • Термін надання послуг/поставки:очікуваний початок  надання послуг - травень 2024 року, очікуваний загальний строк на виконання - до 12 тижнів, період отримання результатів послуг - 15 серпня 2024 року. 

  • Загальна вартість закупівлі:360 000,00 гривень (включає всі податки та збори, що передбачені чинним законодавством).  

*Сторони можуть узгодити прив’язку до валютного еквіваленту до вартості Послуг, під час укладення Договору 

  • Місце поставки/надання послуг: м.ЛьвівFuturaHub, вул. Кульпарківська, 200а. 

  • Додаткові (особливі) вимоги закупівлі: зазначенні у Технічному завданні. 

  1. Договірні умови: 

  1. Фонд працює за стандартним договором (Додаток), який погоджений партнером Фонду та є обов’язковим до виконання у співпраці з контрагентами. 

  1. Учасники ознайомлюються та погоджуються з правилами та політиками, які є обов’язковими для співпраці, в тому числі, Політика ЗСЕН (основні положення передбачені Договором).  

  1. Фонд співпрацює в рамках укладення окремих документів (додатків, додаткових угод) на конкретну окрему закупівлю.  

  1. Документообіг (в тому числі, первинна документація) повинен здійснюватись, шляхом обміну оригіналами документів. 

 

РОЗДІЛ 2. КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ: 

 

  1. Всі учасники мають обов’язково надати документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам: 

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або витяг); 

  • копія Статуту, рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи); 

  • копія РНОКПП, паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця); 

  • копія витягу (виписки) про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у разі, якщо учасник є платником єдиного податку); 

  • копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ); 

  • довідка про відкриття рахунку в банку; 

  • копія ліцензійного (дозвільного) документу (у випадку, якщо діяльність учасника підпадає під отримання відповідних документів) 

  • Лист про підтвердження наявності кваліфікаційних критеріїв: 

  1. наявність в учасникаматеріально-технічної бази достатньої для виконання зобов’язань перед Фондом 

  1. наявність в учасника працівників/інших залучених фахівців, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та навички для забезпечення виконання зобов’язань перед Фондом 

  1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 

*Документи повинні бути надіслані разом з пропозицією в форматі сканованих копій (PDFфайли). 

  1. Учасник зобов’язаний ознайомитись з сайтом Фонду : https://ridni.org.ua/, а надсилання документів за цим запрошенням розцінюється, як повне погодження з цінностями Фонду. 

  1. Учасник не має жодних обставин, що можуть впливати на виконання зобов’язань, у випадку укладення договору з Фондом (в тому числі, судових спорів, арештів, претензій, тощо). 

 

 

РОЗДІЛ 3. ПОДАЧА ТЕНДЕРНИХ (КОМЕРЦІЙНИХ) ПРОПОЗИЦІЙ 

 

  1. Комерційні пропозиції надсилаються у відповідності до вимог, що вказані в Розділі 1 Запрошення. 

*Учасник, за умови неможливості виконання конкретної вимоги, має право надати альтернативну пропозицію. Фонд має право розглянути таку пропозицію. 

  1. Комерційні пропозиції в формі сформованих кошторисів/специфікацій надаються в форматі EXCELна адресу електронної пошти:[email protected] з темою листа «Комерційна пропозиція на закупівлю послуг з проведення аудиту фінансової звітності діяльності Фонду за 2022 - 2023 рік». 

  1. Учасник має право звернутись за роз’ясненнями за адресоюел.пошти, що вказана вище. 

  1. Кінцевий термін прийому пропозицій: 10 квітня 2024 року. 

  1. Дата визначення переможця:до 17 квітня 2024 року. 

 

 

РОЗДІЛ 4. ДЛЯ УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ НЕОБХІДНО НАДАТИ: 

  • Необхідні копії документів відповідно до кваліфікаційних вимог; 

  • Комерційна пропозиція в форматі кошторису/специфікації. 

  • Заявка на укладення Договору з основними комерційними умовами; 

 

*У разі, якщо цінова пропозиція надійшла після закінчення кінцевого терміну подачі цінових пропозицій, або надана пропозиція не відповідає вимогам тендеру, то така пропозиція не розглядається тендерним комітетом. 

**Тендер діє при наявності від однієї пропозиції. 

 

РОЗДІЛ 5. ОЦІНКА ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ 

Отримані пропозиції щодо надання послуг з організації заходу будуть розглянуті та проаналізовані на основі наступних критеріїв оцінки, а саме: 

  1. Відповідність послуг/товаріввимогам запрошення та додатків; 

  1. Якість товару/послуг , відповідно до вимог. 

  1. Згоди на укладення стандартного примірника договору Фонду. 

  1. Вартість надання послуг/поставки. 

  1. Досвід роботи у сфері надання послуг / поставок товарів (в тч. Співпраці з Фондом); 

  1. Перевага надається виробникам, які локалізуються в зоні ведення проектної діяльності. 

Пропозиції оцінюватимуться на комплексній основі (враховуватимуться вартість послуги, попередній досвід роботи). 

 

РОЗДІЛ 6. ІНФОРМУВАННЯ УЧАСНИКІВ 

  • Фонд акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки, та надсилає переможцю повідомлення результати проведеного тендеру. 

  • За результатами проведеного тендеру, Фонд надсилає договір з додатками, що містить основні умови та вимоги цього запрошення, акцептованої комерційної пропозиції за узгодженим шаблоном. 

  • Після погодження договору та додатків, Сторони обмінюються оригінальними примірниками документів, підписаними уповноваженими Сторонами. 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.