Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» оголошує закупівлю за процедурою «Відкриті торги» згідно коду ДК 021:2015 - 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір в міні-рулонах, рушники в рулонах) з метою реалізації механізму реагування на COVID-19 (C19RM 2021-2023) в рамках виконання програми Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією «Прискорення прогресу у зменшенні тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції в Україні» (англійською мовою: «Grain momentum in reducing TB/HIV burden in Ukraine»), що реалізується за кошти гранту Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією, згідно з Угодою про надання гранту від 04 грудня 2020 року № 1936 (найменування гранту: UKR-C-PHC).
Найменування та місцезнаходження Замовника: Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України». 04071, м. Київ, вул. Ярославська 41.
Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір в міні-рулонах, рушники в рулонах).
Характеристика предмета закупівлі, у тому числі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші параметри: Визначені в Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Місце поставки товарів та кількість: Місце поставки товарів: 04071, м. Київ, вул. Ярославська, 41, кількість товару: відповідно Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація».
Строк поставки товарів: протягом 60 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «11» квітня 2024 року.
Дата і час розкриття тендерних пропозицій: «11» квітня 2024 року.
1.3 |
Прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками |
З питань технічної специфікації: Василь Сороченко - Інженер Відділу господарського забезпечення [email protected] тел.: +38 (097) 992-61-47 З питань проведення процедури закупівлі: Вікторія Клєвцова – головний фахівець з закупівель та постачань Відділу закупівель та постачань. e-mail: [email protected] тел.: +38 (044) 334-56-89 |
1.4 |
Процедура закупівлі |
Відкриті торги у порядку визначеному Внутрішніми процедурами закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією, затвердженого наказом від 27 квітня 2021 року № 16-од од та погоджені Глобальний фондом. |
1.5 |
Назва предмета закупівлі |
ДК 021:2015 - 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Туалетний папір в міні-рулонах, рушники в рулонах). |
1.6 |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
588 000,00 грн без ПДВ. |
1.7 |
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація |
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». |
1.8 |
Кількість товару та місце його поставки |
Місце поставки товарів: 04071, м. Київ, вул. Ярославська, 41, кількість товару: відповідно Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». |
1.9 |
Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг |
Поставка товару здійснюється до 60 календарних днів з дати укладання договору про закупівлю. |
1.10 |
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції. |
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому |
Коментарі