19.04.2024р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує місцеву закупівлю на обрання постачальника послуг оренди складського приміщення.
Предмет закупівлі: оренда складського приміщення(перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Ціновій пропозиції).
Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у межах виконання умов проекту “Food for life 2024”, який реалізується за фінансової підтримки «Всесвітньої продовольчої програми (WFP)», відповідно до технічного завдання на здійснення проєктної діяльності, наданого 2024 р. БО “100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ” на реалізацію програмних активностей: WFP_3.Забезпечення щомісячними продуктовими наборами людей, які знаходяться у лікарнях та постачання продуктових наборів у харчові блоки лікарень.
Набувач зобов’язаний здійснювати закупівлі у відповідності з Кодексом поведінки для набувачів та Кодексом поведінки для постачальників.
Термін надання послуг:
Травень – грудень 2024 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю.
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Надання послуг згідно опису в Ціновій пропозиції. |
Цінова пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Цінова пропозиція. |
3. |
Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Цінова пропозиція. |
4. |
Регіон надання послуги. |
Місто Полтава. |
6. |
Стан складського приміщення - задовільний, без тріщин (як на підлозі, так і на стінах), розбитих вікон, дверей тощо, з належним станом підлоги та даху, захищеним від будь-яких протікань тощо, які можуть призвести до знищення харчових продуктів. Розташування та доступ: легко доступний для вантажівок, має достатньо місця для паркування та маневрування для вантажівок, а також має достатньо місця для вантажно-розвантажувальних операцій. |
Цінова пропозиція. |
7. |
Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт). |
Цінова пропозиція. |
№ п/п |
Обов’язкові квАліфікаційні вимоги до предмета закупівлі
|
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів, 17-а.
Моб. 0665534705.
e-mail: [email protected].
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів, 17-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«26» квітня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Коментарі