bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Семінар на тему практичних аспектів співпраці благодійників із державним архівом
23.04.2012

17 травня 2012 року з 10.00 до 14.00 Український форум благодійників організовує в рамках програми «НА ВЧИСЬ» семінар «Практичні аспекти співпраці благодійників із державним архівом».

Яким чином нащадки через 100 років зможуть дізнатися про те, що робила і чого досягла за роки своєї діяльності ваша благодійна організація? Мабуть так само, як і ми сьогодні дізнаємося про діяльність перших благодійних фондів, які були створені нашими предками, - з державних архівів, АЛЕ, за умови, що ви цю інформацію туди передасте.

На семінарі Українського форуму благодійників «Практичні аспекти співпраці благодійників з державним архівом» спеціалісти Центрального державного архіву громадських об’єднань України розкажуть про особливості підготовки документів для архівації та порядок передачі їх до державних архівів.

Мета заходу: розкрити практичні аспекти зберігання документів благодійної організації та передачі їх в архів.

Експерти:

  • Коломієць Наталія Вікторівна, завідувач сектору Центрального державного архіву громадських об’єднань України.
  • Харченко Світлана Іванівна, провідний спеціаліст Центрального державного архіву громадських об’єднань України.

Основні питання, що будуть висвітлені під час семінару:

  1. Організація діловодства: законодавчі та нормативно-правові акти в сфері архівної справи, основні засади діловодства.
  2. Експертиза цінності документів, їх відбір і підготовка до архівного зберігання.

  3. Порядок передачі документів до державних архівів.

  4. Використання архівних документів.

Учасники заходу: захід буде корисним для представників (керівники, менеджери, координатори проектів/програм) членів Українського форуму благодійників, інших благодійних фондів та організацій, співробітників бізнес-компаній, які відповідають за реалізацію благодійних програм; приватних благодійників та всіх, хто піклується про якісне збереження інформації про благодійну діяльність.

Умови участі у заході:

  • Члени Українського форуму благодійників: 1 особа від організації - участь безкоштовна; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 50,00 грн.
  • Не члени Українського форуму благодійників: 1 особа від організації – 100,00 грн.; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 50,00 грн.

Кошти, зібрані під час реєстрації, будуть спрямовані Українським форумом благодійників на створення інформаційної бази Форуму з питань благодійництва, зокрема на придбання спеціалізованої літератури.

Час та місце проведення: 17 травня 2012 року з 10.00 до 14.00 (початок реєстрації о 9.30).

Адреса: центральний офіс МФ “Відродження”, м. Київ, вул. Артема, 46, 2-й поверх.

Реєстрація: Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати її до 15 травня 2012 року включно на електронну адресу [email protected].

У зв’язку з обмеженою кількістю місць, реєстрація обов’язкова. Члени Українського форуму благодійників та представники організацій, які подали свої реєстраційні заявки першими, матимуть перевагу.

Підтвердження участі у тренігу учасники отримають 16 травня 2012 року.

Оплата реєстраційного внеску: Безготівковим переказом Благодійна організація «Український форум благодійників», м. Київ, вул. Артема, 46; Код ЄДРПОУ 33886435, п/р 26000100748; ВАТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805. Призначення платежу: добровільна пожертва на статутну діяльність. Оплата має надійти до початку тренінгу

Готівкою 17 травня 2012 року під час семінару.

Більш детальна інформація за телефоном +38, контактна особа Дар’я Непочатова, керівник програм Українського форуму благодійників.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.