bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Школа суспільного радіомовлення (Київ)
12.04.2016

В рамках ініціативи #SaveRadioUA в Києві, з 19 квітня по 30 травня пройде всеукраїнська «Школа суспільного радіомовлення», яка покликана донести до громадськості думку про те, що суспільне радіомовлення як явище має служити суспільству, а радіопрограми може створювати кожен.

Юрій Чабан - засновник проекту, радіоведучий, громадський діяч.

Лілія Ткаченко - громадський діяч, співорганізатор, голова ГО "УКР".

Мета проекту донести до громадськості думку про те, що суспільне радіомовлення як явище має служити суспільству, а радіопрограми може створювати кожен.

Лектори. Практики, які сьогодні беруть участь у творенні радіо — журналісти, ведучі ефірів, звукорежиссери та менеджери радіо сфери.

Учасники пізнають ключові принципи роботи сучасного інформаційного радіо та спробують самі безпосередньо взяти участь у творенні радійного контенту. Кожен навчиться створювати радіопередачі та робити так, щоб ці передачі дійсно були почутими.

Умови участі: БЕЗКОШТОВНО для тих, хто пройде відбір, заповнивши анкету ДО 18.04.16 ВКЛЮЧНО за посиланням: https://goo.gl/2jNRIR

Місце проведення: центр культури і науки "Дія", (Кіностудія ім.О.Довженка, пр-т Перемоги 44, метро Шулявська)

Графік: пн., ср., пт. 19:00-21:00

Тривалість проекту: 19 квітня - 30 травня

Перша зустріч відбудеться 19 квітня 2016 року

В рамках школи відбуватимуться як чисто теоретичні лекції так і тренінгові інтерактиви під час яких буде створюватися інформаційний радіоконтент. 

Теми. Теоретична складова:

  • Що таке суспільне мовлення? Яка відмінність між державними, бізнесовими та суспільними ЗМІ?
  • Історія та сучасний стан інформаційного радіомовлення в Україні.
  • Радіо як ресурс для поширення інформації. Порівняльний аналіз радіо та ЗМІ інших типів. Переваги та недоліки радіо в порівнянні зі ЗМІ інших типів.
  • Радіо та мережа Інтернет. Як організувати повноцінне радіомовлення в Інтернеті? Перспективи радіомовлення в епоху нових технологій.
  • Культурологічне радіомовлення. Як зробити немасовий аудіоконтент популярним.
  • Економічна складова радіомовлення третього (громадського) сектору.

Практична складова. Чотири основні аспекти творення радіо:

  • Творчий (задум передачі, темпоритмічний рисунок, акценти голосом та за допомогою звукових ефектів тощо);
  • Технічний (запис звуку, його редагування та монтаж);
  • Поширення котенту (робота з подкаст-каналами та радіостінціями, аудіоблогінг).
  • Комерційний (пошук шляхів монетизації виготовленого аудіоконтенту).

Ініціатива #SaveRadioUA - це низова громадська ініціатива, що бере в фокус проблематику сучасного українського радіо.

Контакти

  • Юрій Чабан
  • (066)010-35-65, (093)920-80-30
  • [email protected]
  • ГО «Українські Креативні Реформатори»
  • Лілія Ткаченко - [email protected]
  • 095-27-29-579; 063-436-65-65; ukrngo.org.ua

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.