bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Розпочинається набір заявок на програму з порятунку регіональних медіа
24.06.2022

Протягом шести місяців 20 редакцій оновлюватимуть знання у роботі з менеджментом, контентом та дистрибуцією. У межах кожного з цих напрямів учасники отримуватимуть практичні поради від професійних  експертів та менторів. А саме:

  • напрям «Менеджмент»Валерій Гармаш, СЕО медіахолдинг «Має сенс». Юлія Саліженко, креативна директорка Platfor.ma.А також Анна Білик, консультантка із операційної ефективності, директорка БФ «Воля і Людяність».

  • напрям «Контент»: Андрій Діхтяренко, шеф-редактор новин та  ведучий об’єднаного телемарафону на «Суспільному»;
  • напрям «Дистрибуція»: Андрій Боборикін, медіаменеджер, виконавчий директор «Української правди», head of growth Media Development Foundation. А також Назарій Шешуряк, таргетолог, сценарист «Телебачення Торонто», головний редактор проєкту «Амнезія».

Разом із експертами учасники програми працюватимуть над:

  • переформатуванням роботи редакції та оптимізацією робочих процесів;

  • структуризацією редакційного workflow;

  • переформатування маркетингових та діджитал відділів, SEO-аналізом сайтів;

  • пошуком концептуальних рішень, які допоможуть медіа наростити читацьку аудиторію, покращити статистику та навчитись розуміти актуальні потреби ядра своїх читачів. 

  • збільшенням горизонту планування роботи медіа на 3-6 місяців.

Більше про програму читайте тут: https://bit.ly/3xPWkqp

У межах проєкту «Екстрений фонд порятунку українських регіональних медіа» MDF вже допоміг 30 редакціям зі всієї країни. Своїми результатами діляться учасники 1-3 хвилі. 

Роман Турій, головний редактор/директор агенції новин «GALKA.IF.UA»:

  • Участь у програмі збадьорила нашу редакцію, додала мотивації і віри в те, що ми не самі зі своїми проблемами. А ще ми отримали факт визнання: наша робота дійсно важлива, якщо нас підтримують. Що нам вдалося зробити протягом участі у програмі: зрозуміли недооцінену роль планування роботи з горизонтом більшим за 1-2 тижні, чіткіше зафіксували ролі і межі обов`язків членів команди, ясніше структурували робочі графіки, аби не було непорозумінь, що хтось перепрацьовує. А також ми запустили кампанію промоції себе, як рекламодавця і партнера бізнесу. Завдяки порадам Валерія Гармаша змогли поставити акценти, як шукати і стартувати нові колаборації з бізнесами. І це навіть вдається! Перші результати вже перевершують стартові очікування.

Мельник Юлія, smm-редакторка в «20 хвилин. Вінниця»:

  • Основні зміни відбулися на Facebook: ми збільшили к-сть дописів формату «фото + текст», «відео + текст» і зменшили к-сть публікацій «лінк + текст». За 2 місяці навчання нам вдалося відчутно розворушити аудиторію в мережі. Ми попрацювали над візуальним наповненням сторінок та відеоконтентом. Один із роликів на Facebook набрав 5,3 мільйони переглядів. Ми також опублікували його у TikTok (200+ тисяч переглядів). Серед іншого, ми почали інтенсивно працювати над стратегією для YouTube-каналу, щоб публікувати якісні локальні відео.

Ірина Семенюта, шеф-редакторка інтернет-видання «ІзбірКом»:

- Ми щодня робимо caption video, в яких підбиваємо підсумки доби, висвітлюємо головні події регіону за день. Наразі таких роликів близько 90. У нас з’явився відеограф, тож тепер можемо робити різноманітний відео-контент більш професійно. Круті ментори, підказали багато ідей не лише для роликів, а й для інших великих матеріалів.

Окрім того, що проєкт надасть швидку, якісну, потрібну інформацію і можливості для покращення діяльності регіональних редакцій, Media Development Foundation фінансово підтримуватиме учасників проєкту для роботи в умовах війни.

 

Заповнити заявку можна тут https://bit.ly/3xPWkqp до 3 липня. Оголошення учасників 8 липня.

 

Контакти

  • [email protected] — Марина Клімчук
  • комунікаційниця Media Development Foundation.

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.