+ Пiдписатися
Вчора розмовляла зі своїми друзями стосовно епідемії туберкульозу. Відповідь мене дуже засмутила: «Тетяна, ти що, де ми і де туберкульоз. Ми ним не захворіємо!».
І це була відповідь сучасної молоді, яка досить добре орієнтується у всесвіті новин: розуміється на економіці, політиці, і за їх висловами, знають як бути здоровими.
Дуже сумно, що люди вважають туберкульоз таким захворюванням, від якого вони застраховані.
А може це у людей така психологія? Адже є вислів «Доки грім не вдарить, чоловік не перехреститься», і цьому вислову вже досить багато років. Значить, надія на свою унікальність і «дуже широкий імунітет» дуже заважає більшості людей приділяти увагу своєму здоров’ю, і не знати, що треба робити «коли щось не гаразд…».
Значить більша частина живе і надіється на «авось», вважаючи ТБ чимось схожим на звичайну нежить або грип. Хоча ні, пташиний грип – дуже популярна хвороба, дуже часто їй приділяють увагу в новинах.
А як привернути увагу людей до свого здоров’я, як донести інформацію про те, що коли ти хворий – страждаєш не лише ти один, можуть постраждати твої рідні? Може хтось підкаже?
Коментарі
На жаль, в нашого населення здоров'я - це не пріоритет, то ж старі "дідівські" способи - обов'язкова флюерографія під час лікарняного працюють як треба. А щодо свинячого грипу - то в Англії скрізь в метро реклама "гарячої" лінії - куди звертатися при перших симптомах і така реклама нівроку - де показано як при кашлянні на який радіус розлітаються слина та бактерії - дуже переконливо - крім того постери з чоловіками. жінками та дітьми - як один пропустить - то може над дитиною в садку замислиться. А так - мийте руки, кашляйте в хустинку, їжте добре, не перепивайте та не перекурюйте і нічого Вам не буде.
Реклама - двигун прогресу! Хочете звернути на щось увагу - зробіть так, щоб на це натикалися якомога частіше.
Тоді можна намалювати на тротуарах стилізовані палички Коха (чи як їх там), щоб люди, й дивлячись під ноги, натикались на інформацію.
Можна це оформити проектом. В партнери взяти міську СЕС (щоб солідніше) і райраду (щоб не сварилися за тротуари), а головне - молодь (наприклад, страшокласників кількох шкіл). Нехай малюють палички (за зразком чи під трафарет) - от і звернуть увагу на проблему з туберкульозом, а потім ще й друзям розкажуть.
Стосовно реклами кілька порад: 1 - вона не має бути страшилкою, запорогове подразнення викликає ефект "це мене не стосується". 2 - Тему не можна заговорити. Коли тема туберкульозу стане буденністю, громадськість втратить інтерес до неї. 3 -Можливо в такій рекламі я б вдався до певних матемтичних розрахунків, тобто апелював до розуму, а не до серця. Наприклад: "на даний час в Україні на кожну 1000 осіб - стільки о хворих на туберкульоз. При зустрічі з хворим імовірність інфікації становить наприклад 50%"
Дякую за цікаві поради!!!! Одна голова - добре, а ще декілька - краще. Стосовно малюваня палички Коха - цікава ідея, а статистика - це мабудь будь буде наступна тема
:-))), хоча краще розповім, як ми працюємо з різними організаціями. Можливо хтось підкаже, як добитися більшої результативності.
Чекаємо на розповідь. Самим цікаво :-)