•  

+ Пiдписатися

У страху великі очі   

Адміністративно-територіальна реформа, як і реформа місцевого самоврядування є невідворотною і вкрай потрібною для суспільства (платників податків). Агонія декого із теперішніх сільських і селищних голів є нормальною реакцією на ліквідацію місця праці.

Безпорадність влади у справі реформування спричинена перманентними виборами, які спонукають “кандидатів” у владу постійно “лизати” там де треба “відрубати” раз і назавжди. Звичайно, як і при кожному реформуванні будуть помилки, прорахунки (м’яко кажучи)і звичайно маса незадоволеного люду, який нібито відстоює громаду.

Насправді, ж захисники теперішньої ситуації опираючись на те, що мешканці не отримають належної медичної допомоги, послуг сільської ради та культурних і освітніх послуг, відстоюють свої інтереси залишитися на робочих місцях (це при тому, що ніхто не забирає з села ні лікарської амбулаторії, ні Народного дому та ін.).

Апелювати до цих аргументів не конструктивно, проаналізувавши Концепцію реформи місцевого самоврядування, яку “велика” влада все-таки спромоглася розробити та не змогла втілити в життя відповідно до вказаних термінів, а якщо точніше, зовсім не зрушила з місця, окрім публічного обговорення проблемного питання. На прийняття такого рішення бракує політичної волі у вищого керівництва держави Україна.

Звичайно, недоробок, прогалин та неузгодженостей у законодавстві не бракує і тепер, а із проведенням реформ їх кількість зростає в геометричній прогресії. Таке станеться і в разі реалізації цієї реформи. Проте, як кажуть «де ліс рубають тріски летять», але краще щось робити з помилками, аніж не робити нічого.

Простим селянам боятися, що треба буде за довідкою далеко йти, не слід. Видачу ряду довідок органами місцевого самоврядування слід відмінити, оскільки це із розряду “довідка на довідку”. Звичайно, для декого названа робота є важливою і певним важелем управління (часто особистого), а насправді це зовсім зайве у роботі.

Ось такими послугами ми “цінні”, і це ще не кінець названих послуг. Крім того, дублювання роботи відділів і служб райдержадміністрацій, постійне надання інформації “на вчора” і всякі перевірки, які відволікають від системної і планової роботи органу місцевого самоврядування.
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

Андрій Овчарук   3278 днів тому   #  

А що ж дасть реформа?

  •   Пiдписатися на новi
Кравчук Егор   3278 днів тому   #  

ничего. Пока сами не будем настаивать. Через те же ГР.

  •   Пiдписатися на новi
Любомир Клепач   3229 днів тому   #  

Звичайно відповісти одним словом на Ваше запитання неможливо. Коротко кажучи, при реалізації реформи буде одержано позитивний результат ефективності використання ресурсів, в тому числі і фінансових. Так, на даний час середня сільська рада налічує 1000 мешканців, яку облуговують 3-5 працівників апарату сільської ради. Тоді як у три рази більшу громаду обслуговують 6-7 працівників. З цього видно, що витрати на зарплату збільшені удвічі, а кількість громадян утричі. Це тільки фінансова сторона реформи. Завдяки реформі можна проводить відбір якісних кадрів. Поряд з цим буде зменшено дублювання діяльності органів виконавчої влади.
PS. При теперішній владі ведецься робота у зворотньому напрямку, себто повна централізація коштів і влади і думки про розвиток місцевого самоврядування немає.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.