bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Чому на акцію правозахисників не прийшли журналісти?    

Помилка № 1. Через певні неузгодженості в організації, прес-анонс був розісланий фактично за день до проведення акції. Його текст читайте нижче:
«16 червня в Києві пройде Форум правозахисних організацій, на який з'їдуться більше ста учасників, що представляють різні правозахисні організації. На Форумі будуть обговорені проблеми захисту прав людини в Україні.

О 13:30 учасники Форуму проведуть театралізовану акцію на Майдані незалежності, мета якої - передати свою думку владі й народу про стан прав людини в Україні.

Акція триватиме 30 хвилин (з 13:30 до 14:00) в центрі Майдану незалежності.»

Помилка № 2.
З тексту прес-анонсу абсолютно не зрозуміло що це буде за акція і чому на неї мають прийти журналісти. Які гострі питання вона піднімає? Де інформаційний привід – не відомо.

Помилка № 3. Цільовою аудиторією акції були органи влади, але проводилась вона на Майдані, де немає органів влади, а є випадкові перехожі. І навіть вони не розуміли що відбувається.

Помилка № 4. Фактично, ключовим повідомленням було «В країні існують проблеми з усіма правами людини». Тобто нічого нового не було озвучено.

Помилка № 5. Через те, що сценарій був не зовсім чітким і зрозумілим, навіть учасники акції не розуміли сенсу проведення акції.

Помилка № 6. Чула від багатьох колег висловлювання «Це ж унікальна подія, більше 100 правозахисників вийшли на вулицю, як же це преса не прийшла?». Слід усвідомити, що 100 правозахисників на вулиці – це ще не інформаційний привід. В боротьбі за ефір йде змагання з іншими НДО, бізнесом і владою. Хто краще подасть інформацію, той і отримає увагу з боку журналістів.

Помилка № 7. До організації акції не були залучені люди, які професійно займаються організацією медіа подій. Її сценарій був обговорений і узгоджений без врахування думки фахівців, які займаються комунікаціями.

Помилка № 8. Виходячи з п. 7 - немає розуміння навіщо і як будується PR.

Помилка № 9. Не було створено окремої групи по роботі над акцією. Фактично її робили всі разом і ніхто конкретно.

Помилка № 10. Під час підготовки не були дані відповіді на наступні запитання: хто є цільовою аудиторією (ЦА)? Яке ключове повідомлення для цієї ЦА. Де має проводитись акція, аби достукатися до ЦА? Так само не було розподілено зони відповідальності серед організаторів.

В результаті маємо що маємо :(

Коментарі

Бочарова-Туз Юлія   4718 днів тому   #  

Безусловно, НО...
большой ошибкой было, как по мне, обговаривать 3 недели, СТОИТ ЛИ ВООБЩЕ ее проводить , вместо того, чтобы как раз обсуждать КАК мы будем ее проводить. Потому, на будущее, наверное, легче просто приглашать присоединиться желающий, чем ставить вопрос* быть или не быть*. Потому что, как видим, теоритические рассуждения, разгоревшиеся при обсуждении, не только не принесли пользы, но, из вышеизложенного Мариной делаем вывод, нанесли вред...а этого можно было избежать)))

тем неменее, спасибо, все-таки активистам,и отдельное Андрею Диденко, за прекрасный пример целеустремленности и терпения!да и Марине за четкую формулировку ошибок, ведь это очень важно!! Идея-то отличная.. в следующий раз у нас все получится!!!!

  •   Пiдписатися на новi
Михайло Ізюмський   4718 днів тому   #  

Марина, дуже класний і потрібний пост!
Якраз вчора прочитав чудову статтю про те, що інколи бувають цінними не історії успіху, а саме історії поразок (умовно кажучи). Особливо вразила частина статті про про британських льотчиків (і славнозвісних британських вчених:)))
Дуже рекомендую статтю!
http://habrahabr.ru/blogs/startup/122113/#habracut

  •   Пiдписатися на новi
Марина Говорухіна   4717 днів тому   #  

Дякую, Михайле!
Заінтригована, зараз буду читати :)

  •   Пiдписатися на новi
Швед Оксана   4711 днів тому   #  

Марина спасибо за информацию, тем не менее видела вас по СТБ на акции посвященной пыткам в МВД - очень хороший репортаж был, спасибо за Вашу работу

  •   Пiдписатися на новi
Марина Говорухіна   4711 днів тому   #  

И вам спасибо за внимание к этой теме :)
Акция с пытками была подготовлена с учетом мнения пиарщиков и экспертов в сфере проведения акций, поэтому результат получился хороший :)

  •   Пiдписатися на новi
Богдана Стельмах   4702 дні тому   #  

Особисто мені було прикро бачити своїх знайомих під дощем, без уваги мешканців і ЗМІ, а тим паче - влади. Я чомусь підозрюю, що організатори передбачали, що журналісти прийдуть до них "за замовчуванням", тобто вже саме тому, що вони вигадали і проводять цю акцію. Насправді, у Києві акціями вже нікого не здивуєш. З іншого боку, я загалом вважаю подібні акції недієвим інструментом. Хіба лишень піаром, але в цьому випадку і він не вдався. Дієва акція - це коли тисячі, десятки тисяч людей, а коли жменька - це актуально було ще на початках нашого століття, нині ж - хіба у невеликих містах і містечках. Отож, із цього можна винести певний урок. Бажаю колегам успіху в подальшій діяльності! (Богдана Стельмах, Волинський прес-клуб)

  •   Пiдписатися на новi
Бочарова-Туз Юлія   4702 дні тому   #  

в данном случае речь идет немного о другой акции, без дождя)) и думаю, что все же и это действенный механизм, НО то, что готовиться к таким мероприятиям нужно серъезно-это факт)))

  •   Пiдписатися на новi
Бочарова-Туз Юлія   4702 дні тому   #  

в данном случае речь идет немного о другой акции, без дождя)) и думаю, что все же и это действенный механизм, НО то, что готовиться к таким мероприятиям нужно серъезно-это факт)))

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.